Kupować czy nie...Yamaha FZ 6 , FZ-6 FAZER
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kupować czy nie...Yamaha FZ 6 , FZ-6 FAZER
Cena (brutto): 13 990 PLN / 3 519 EUR
Typ: Szosowy / Turystyczny
Rok produkcji: 2004
Przebieg w km: 25 100 km
Moc: 98 KM (72 kW)
Pojemność skokowa: 600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Kolor: szary-metallic
Rodzaj napędu: Łańcuch
Status pojazdu sprowadzonego: przygotowany do rejestracji / opłacony
Stan perfekcyjny - bardzo zadbany , 100% oryginał , opony 80% , napęd 70% , bez żadnego wkładu finansowego
Dajcie znać czy warto brać pod uwagę - tak naprawdę jako pierwsze moto dla babeczki.
K
Typ: Szosowy / Turystyczny
Rok produkcji: 2004
Przebieg w km: 25 100 km
Moc: 98 KM (72 kW)
Pojemność skokowa: 600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Kolor: szary-metallic
Rodzaj napędu: Łańcuch
Status pojazdu sprowadzonego: przygotowany do rejestracji / opłacony
Stan perfekcyjny - bardzo zadbany , 100% oryginał , opony 80% , napęd 70% , bez żadnego wkładu finansowego
Dajcie znać czy warto brać pod uwagę - tak naprawdę jako pierwsze moto dla babeczki.
K
- Kasiulek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/3/2011, 17:18
- Lokalizacja: WARSZAWA
Jasne Wiewióra...
Liczyłam na doradzenie a nie pouczenie...
Co szkoła to lekcja...
Ale już na private dostałam stosowne info...Dlaczego to na "nie" a co na "tak"...
Wszystko jasne...
K
Liczyłam na doradzenie a nie pouczenie...
Co szkoła to lekcja...
Ale już na private dostałam stosowne info...Dlaczego to na "nie" a co na "tak"...
Wszystko jasne...
K
Never ride faster than your guardian angel can fly...
- Kasiulek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/3/2011, 17:18
- Lokalizacja: WARSZAWA
przeczytaj
http://www.scigacz.pl/Pierwszy,motocykl ... 13809.html
poza tym (bez urazy) sama napisałaś, że to bedzie twoje pierwsze o2o
http://www.scigacz.pl/Pierwszy,motocykl ... 13809.html
poza tym (bez urazy) sama napisałaś, że to bedzie twoje pierwsze o2o
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
@Kasiulek:
Ale co nam po samym opisie aukcji? Żadnych fot niczego. Handlarz to czy prywatna osoba? Masz jakiegoś znajomego który pojechałby z Tobą i na chłodno ocenił? Jak tak to jedź i oglądaj. A czy nadaje się na pierwsze moto?
To jest rzecz indywidualna, dla jednego się nadaje dla innego nie. Motocykle o tej mocy (100 koni) nie są polecane dla początkujących jednak FZ6 podobnie jak Hornet czy GSR600 czy tam Z750 to nie są maszyny nie do ogarnięcia. Moc maksymalną osiągają w górnym zakresie obrotów i jeżeli na początku nie będziesz odkręcać na maksa gdzie się da to moim zdaniem - pomimo że Cie nie znam - uważam że dasz radę.
Ale co nam po samym opisie aukcji? Żadnych fot niczego. Handlarz to czy prywatna osoba? Masz jakiegoś znajomego który pojechałby z Tobą i na chłodno ocenił? Jak tak to jedź i oglądaj. A czy nadaje się na pierwsze moto?
To jest rzecz indywidualna, dla jednego się nadaje dla innego nie. Motocykle o tej mocy (100 koni) nie są polecane dla początkujących jednak FZ6 podobnie jak Hornet czy GSR600 czy tam Z750 to nie są maszyny nie do ogarnięcia. Moc maksymalną osiągają w górnym zakresie obrotów i jeżeli na początku nie będziesz odkręcać na maksa gdzie się da to moim zdaniem - pomimo że Cie nie znam - uważam że dasz radę.
-
tomek_gda - Świeżak
- Posty: 361
- Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
- Lokalizacja: Gdańsk
tomek_gda napisał(a):@Kasiulek:
Ale co nam po samym opisie aukcji? Żadnych fot niczego. Handlarz to czy prywatna osoba? Masz jakiegoś znajomego który pojechałby z Tobą i na chłodno ocenił? Jak tak to jedź i oglądaj. A czy nadaje się na pierwsze moto?
To jest rzecz indywidualna, dla jednego się nadaje dla innego nie. Motocykle o tej mocy (100 koni) nie są polecane dla początkujących jednak FZ6 podobnie jak Hornet czy GSR600 czy tam Z750 to nie są maszyny nie do ogarnięcia. Moc maksymalną osiągają w górnym zakresie obrotów i jeżeli na początku nie będziesz odkręcać na maksa gdzie się da to moim zdaniem - pomimo że Cie nie znam - uważam że dasz radę.
Czytając tego posta mało z krzesła nie spadłam...
Polecasz komuś na pierwsze moto coś takiego jak fz6, hornet i z750? wszystkie mają koło 100mocy... mało tego - fz6 i hornet mają max moment obrotowy 63Nm przy 10tys a z750 78przy 8500obr, czyli podobnie jak np vfr800... No to polecać komuś na pierwsze moto jest chyba przesadą. te 600tki to 2 razy mocniejsze moto od 500tki i ma 50%-90% wiekszy moment obrotowy. Może i jakieś 10% początkujących jest w stanie to ogarnąć, 90% nie.
tylko Lech Poznań
-
mlodapn - Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 8/8/2010, 16:15
- Lokalizacja: Poznań
@mlodapn:
To się trzymaj oparcia bo szkoda by było VFR800 ma więcej mocy i momentu i ma zupełnie inny silnik. Napisz czy jeździłaś którymkolwiek z wymienionych przeze mnie motocykli bo same liczby to nie wszystko, sam ujeżdżam Horneta jest to moje pierwsze poważne moto i uważam że można to kupić na pierwszy sprzęt. Co prawda jak narazie nie wykorzystuje pewnie nawet 50% możliwości tej maszyny w zakrętach ale na wszystko przyjdzie czas. Te 600-tki mają dosyć liniowy przyrost mocy i żeby zapieprzać to trzeba tego chcieć motocykl sam z siebie nie wyrwie do przodu. I nie uważam żeby te motocykle mogło ogarnąć tylko 10%, przecież to nie Hayabusa z turbo.
Dodam tylko że 600 (nie licząc supersportów) to takie w miarę rozsądne maximum, jeżeli ktoś czuje że nie da rady niech bierze 500 albo 250. Jedyny sensowny argument (przeciw) dla mnie to waga tych maszyn (Z750 najcięższy, fazer i hornet nieco ponad 200kg) które dla dziewczyn mogą być za ciężkie na początek no i ważne jest też to żeby stawiały stopy na ziemi a nie podpierały się na palcach.
To się trzymaj oparcia bo szkoda by było VFR800 ma więcej mocy i momentu i ma zupełnie inny silnik. Napisz czy jeździłaś którymkolwiek z wymienionych przeze mnie motocykli bo same liczby to nie wszystko, sam ujeżdżam Horneta jest to moje pierwsze poważne moto i uważam że można to kupić na pierwszy sprzęt. Co prawda jak narazie nie wykorzystuje pewnie nawet 50% możliwości tej maszyny w zakrętach ale na wszystko przyjdzie czas. Te 600-tki mają dosyć liniowy przyrost mocy i żeby zapieprzać to trzeba tego chcieć motocykl sam z siebie nie wyrwie do przodu. I nie uważam żeby te motocykle mogło ogarnąć tylko 10%, przecież to nie Hayabusa z turbo.
Dodam tylko że 600 (nie licząc supersportów) to takie w miarę rozsądne maximum, jeżeli ktoś czuje że nie da rady niech bierze 500 albo 250. Jedyny sensowny argument (przeciw) dla mnie to waga tych maszyn (Z750 najcięższy, fazer i hornet nieco ponad 200kg) które dla dziewczyn mogą być za ciężkie na początek no i ważne jest też to żeby stawiały stopy na ziemi a nie podpierały się na palcach.
-
tomek_gda - Świeżak
- Posty: 361
- Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
- Lokalizacja: Gdańsk
tomek wystarczy spytać google, vfr ma bardzo podobną moc i moment do z750, jedyne co to że to nie jest R4 tylko V4.
Moja skromna opinia:
Nie wiesz jak Kobieta jeździ -> nie oceniaj i nie podsyłaj motocykli większych niż 500 pojemności.
A to że Ty "dajesz radę" to nic nie znaczy.
Widząc jak jeżdzą motocykliści obecnie obstawiam że na zakrętach nie wykorzystujesz 20 % możliwości motocykla.
Kolejny "KRÓL PROSTEJ" nam się urodził, brak słów.
Kasiulka napisz wogóle ile masz wzrostu i wagi, bo obstawiam że nawet nie udźwigniesz tych motocykli albo nie dosięgniesz do ziemi.
oraz czy masz już porządny strój na moto i jakie jest Twoje doświadczenie na wszelkich 2oo z silnikiem. (jakie moto/skuter i ile km)
______________________________________
Temat co na pierwsze moto jest poruszane chyba już z 5 razy dziennie w nowych tematach a ciągle pytania są o te same motocykle. LUDZIE KORZYSTAJCIE Z WYSZUKIWARKI.
Moja skromna opinia:
Nie wiesz jak Kobieta jeździ -> nie oceniaj i nie podsyłaj motocykli większych niż 500 pojemności.
A to że Ty "dajesz radę" to nic nie znaczy.
Widząc jak jeżdzą motocykliści obecnie obstawiam że na zakrętach nie wykorzystujesz 20 % możliwości motocykla.
Kolejny "KRÓL PROSTEJ" nam się urodził, brak słów.
Kasiulka napisz wogóle ile masz wzrostu i wagi, bo obstawiam że nawet nie udźwigniesz tych motocykli albo nie dosięgniesz do ziemi.
oraz czy masz już porządny strój na moto i jakie jest Twoje doświadczenie na wszelkich 2oo z silnikiem. (jakie moto/skuter i ile km)
______________________________________
Temat co na pierwsze moto jest poruszane chyba już z 5 razy dziennie w nowych tematach a ciągle pytania są o te same motocykle. LUDZIE KORZYSTAJCIE Z WYSZUKIWARKI.
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
- adam_tomasz
- Moderator
- Posty: 414
- Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
- Lokalizacja: Poznań
tomek_gda możesz mi powiedzieć co masz na myśli mówiąc, że Ci co myślą że dadzą radę na 600 biorą 600(a jak źle myślą?), a Ci co nie biorą 500 albo 250??
Ja myślałem, że dam radę na 600, ale kupiłem 500 bo jako tako już latałem 125,500 a 50 od 12 roku życia, nie lepiej kupić coś co będzie się ogarniać odrazu? Nawet głupią 250 po kursie na sezon, czemu nie? Szczególnie dla dziewczyny jeśli chodzi o wagę to 500 nie są lżejsze od 600, parę kg nie robi różnicy za to 250 już są lżejsze jakieś 40kg, co wy macie jakieś problemy z tymi pojemnościami, 125/250/500, czasem nawet 600 to nie motocykl, a zabawka, choć latanie 125 i naprawdę ją ogarniać po mieście (nie mówię już o torze bo nigdy nie byłem) to większa frajda niż preclowanie po mieście 600.
Co do autorki tematu, fz6? Ciekawie, że akurat miałem kontakt z tym motocyklem, naprawdę fajny, kupił kolega, na pierwsze moto, daje sobie radę(na prostej:lol:), ale jak zawrócić trzeba to powolutku podpierając się nogami, czemu o tym mówię? Bo w tym nie chodzi tylko o moc ale o to, że 250/500 prowadzą się jak rowery, zawracanie, manewry, węższe opony, to na początku naprawdę jest różnica. Pozdrawiam.
Ja myślałem, że dam radę na 600, ale kupiłem 500 bo jako tako już latałem 125,500 a 50 od 12 roku życia, nie lepiej kupić coś co będzie się ogarniać odrazu? Nawet głupią 250 po kursie na sezon, czemu nie? Szczególnie dla dziewczyny jeśli chodzi o wagę to 500 nie są lżejsze od 600, parę kg nie robi różnicy za to 250 już są lżejsze jakieś 40kg, co wy macie jakieś problemy z tymi pojemnościami, 125/250/500, czasem nawet 600 to nie motocykl, a zabawka, choć latanie 125 i naprawdę ją ogarniać po mieście (nie mówię już o torze bo nigdy nie byłem) to większa frajda niż preclowanie po mieście 600.
Co do autorki tematu, fz6? Ciekawie, że akurat miałem kontakt z tym motocyklem, naprawdę fajny, kupił kolega, na pierwsze moto, daje sobie radę(na prostej:lol:), ale jak zawrócić trzeba to powolutku podpierając się nogami, czemu o tym mówię? Bo w tym nie chodzi tylko o moc ale o to, że 250/500 prowadzą się jak rowery, zawracanie, manewry, węższe opony, to na początku naprawdę jest różnica. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 27/7/2011, 12:21 przez motoftw, łącznie edytowano 1 raz
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
adam_tomasz napisał(a):Nie wiesz jak Kobieta jeździ -> nie oceniaj i nie podsyłaj motocykli większych niż 500 pojemności.
Nie znam, nie wiem jak jeździ może i 500 będzie dla niej lepsza. Albo 250! Albo tak na wszelki wypadek niech jeździ skuterem.
adam_tomasz napisał(a):Widząc jak jeżdzą motocykliści obecnie obstawiam że na zakrętach nie wykorzystujesz 20 % możliwości motocykla.
Kolejny "KRÓL PROSTEJ" nam się urodził, brak słów.
Wyżej piszesz żebym nie polecał dziewczynie 600 bo jej nie znam a za chwilę podbijasz do mnie coś o 20% i królu prostej pomimo że Ty nie znasz mnie. Trochę konsekwencji Panie instruktor.
motoftw napisał(a):[...]
nie lepiej kupić coś co będzie się ogarniać odrazu? Nawet głupią 250
[...]
Tylko co znaczy ogarnąć w tym przypadku? Bo świeżo po kursie to podejrzewam że nawet tą głupią 250 nikt nie jest w stanie odrazu składać się maksymalnie w zakrętach. Zapewne "ogarnięcie" motocykla o mniejszej masie i mocy trwa dużo krócej niż dajmy na to Horneta czy Fazera to jest oczywsite. Pytanie tylko co z tego że ktośnauczy się jeździć na 250 a potem wskoczy na 600 i stwierdzi że musi się uczyć od nowa bo 250 a 600 to dwa różne światy. Moim zdaniem (nie musicie się z tym zgadzać) lepiej uczyć się jeździć na czymś na czym chcemy pojeździć dłuższy czas, pomimo tego że nauka pewnie będzie trudniejsza i dłusza.
Ostatnio edytowano 27/7/2011, 12:27 przez tomek_gda, łącznie edytowano 2 razy
-
tomek_gda - Świeżak
- Posty: 361
- Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
- Lokalizacja: Gdańsk
pamiętaj o dwóch rzeczach. żeby bawić się na moto wcale nie trzeba wykorzystywać 100% jego możliwości więc i większym sprzętem można się uczyć. Jednak jak ktoś napisał wcześniej stosunek tych co dają radę do tych co nie to pewnie 1 do 9.
Na większych sprzętach najtrudniej jest jeździć wolno i znacznie łatwiej kupić motocykl zbyt mocny niż zbyt słaby.
Kolega, który kupił 600 już po pierwszym roku nie ma moto :/ ja odpukać jakoś spokojnie pomykam.
Skoro Ty nie wiesz co dla ciebie dobre, to jak mają to określić ludzie, którzy wogóle cię nie znają. Może pojedziesz z durnymi znajomymi, nie dostosują się do twojego tempa, tylko ty polecisz ich i...
może dasz się sprowokować jakiemuś agrotuningerowi i przecenisz się w zakręcie. Podobno 100km/h jest takie samo na każdym sprzęcie, tylko czy będziesz potrafiła przeciwstawić się pokusie...
pozdrawiam
Na większych sprzętach najtrudniej jest jeździć wolno i znacznie łatwiej kupić motocykl zbyt mocny niż zbyt słaby.
Kolega, który kupił 600 już po pierwszym roku nie ma moto :/ ja odpukać jakoś spokojnie pomykam.
Skoro Ty nie wiesz co dla ciebie dobre, to jak mają to określić ludzie, którzy wogóle cię nie znają. Może pojedziesz z durnymi znajomymi, nie dostosują się do twojego tempa, tylko ty polecisz ich i...
może dasz się sprowokować jakiemuś agrotuningerowi i przecenisz się w zakręcie. Podobno 100km/h jest takie samo na każdym sprzęcie, tylko czy będziesz potrafiła przeciwstawić się pokusie...
pozdrawiam
- eismann
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 27/7/2011, 14:36
eismann napisał(a):[...]
Podobno 100km/h jest takie samo na każdym sprzęcie, tylko czy będziesz potrafiła przeciwstawić się pokusie...
Jak ktoś nie potrafi się opanować to nie powinien prowadzić żadnego pojazdu.
-
tomek_gda - Świeżak
- Posty: 361
- Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
- Lokalizacja: Gdańsk
ale ogórkowe gadanie...jeździć Panowie a nie tu taki offtop walić!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Komuś tu się chyba działy pomyliły... Temat był odnośnie tego czy warto kupić dany egzemplarz, a nie czy to akurat dobry wybór na pierwsze moto
Kasiulek, zapodaj link do aukcji/ogłoszenia, bo z tego opisu to conajwyżej czarnego murzyna można sobie wywróżyć..
Kasiulek, zapodaj link do aukcji/ogłoszenia, bo z tego opisu to conajwyżej czarnego murzyna można sobie wywróżyć..
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Drodzy,
wielkie dzięki za Wasze opinie.
Słusznie bryk77! Korespondencja nieco odbiegła od tematu ale nie ukrywam, że jako totalny "świeżaczek" z zaciekawieniem wchłaniam wszystko co piszecie.
Wszelkie info jak "wymiary" podam (no ale może nie tak publicznie:-). Na private).
Link Bryk77 też podeślę na prywatny tak aby nie ciągnąć w nieskończoność ogona z tematem.
K
wielkie dzięki za Wasze opinie.
Słusznie bryk77! Korespondencja nieco odbiegła od tematu ale nie ukrywam, że jako totalny "świeżaczek" z zaciekawieniem wchłaniam wszystko co piszecie.
Wszelkie info jak "wymiary" podam (no ale może nie tak publicznie:-). Na private).
Link Bryk77 też podeślę na prywatny tak aby nie ciągnąć w nieskończoność ogona z tematem.
K
- Kasiulek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 13/3/2011, 17:18
- Lokalizacja: WARSZAWA
Wymiary i link nie są tajemnicą, a przynajmniej nie powinny być - to nie portal z ofertami matrymonialnymi... Im więcej osób je zobaczy tym lepiej dla Ciebie, bo jest większa szansa, że dowiesz się czegoś sensownego
P.S. Wymiary w sensie waga i wzrost - pomoże to w dobraniu odpowiedniego motocykla. Może nie dla wszystkich jest to takie oczywiste..
Aha, jeśli masz coś typu 90/60/90 to możesz też fotkę dorzucić..
P.S. Wymiary w sensie waga i wzrost - pomoże to w dobraniu odpowiedniego motocykla. Może nie dla wszystkich jest to takie oczywiste..
Aha, jeśli masz coś typu 90/60/90 to możesz też fotkę dorzucić..
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 102 gości