czy moto jest proste f4
Posty: 9
• Strona 1 z 1
czy moto jest proste f4
witam
takie pytanie dosc glupie
1. czy gdy motocykl toczy sie na 1 i puszcza sie kierownice powinien jechac w prosto po lini bo mnie tak jakby znosi nie wiem czy to brak balasu z mojej strony czy nierownej drogi, zjebanych lozysk czy poprostu krzywej ramy, niestety mam mala wgniotke na ramie na wysokosci prawego wypelnienia wlotu powietrza (cbr F4)dodam ze jak sie rozpedze troche i puszcze to jedzie prosto. podczas jazdy nic nie odczuwam
2. jak obnizyc tyl, wyregulowac tylna sprezyne ?
pozdrawiam
takie pytanie dosc glupie

1. czy gdy motocykl toczy sie na 1 i puszcza sie kierownice powinien jechac w prosto po lini bo mnie tak jakby znosi nie wiem czy to brak balasu z mojej strony czy nierownej drogi, zjebanych lozysk czy poprostu krzywej ramy, niestety mam mala wgniotke na ramie na wysokosci prawego wypelnienia wlotu powietrza (cbr F4)dodam ze jak sie rozpedze troche i puszcze to jedzie prosto. podczas jazdy nic nie odczuwam
2. jak obnizyc tyl, wyregulowac tylna sprezyne ?
pozdrawiam

- fyyy
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 22/4/2011, 18:21
Mozesz kupic dzwigienki obnizajace.
Na uk ebay znajdziesz to pod nazwa dog bones.
Mozesz miec krzywo ustawione kola lub krzywe polki. To ze kolo tylne jest ustawione na znacznikach nie oznacza ze jest dorbze ustawione.
Na uk ebay znajdziesz to pod nazwa dog bones.
Mozesz miec krzywo ustawione kola lub krzywe polki. To ze kolo tylne jest ustawione na znacznikach nie oznacza ze jest dorbze ustawione.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
na 1biegu moze za wolno jedziesz ??? ogolnie trudno powiedziec czy moto jest proste ja jezdzilem mz z krzywa rama jak matiz mi wyjechal i nawet o tym nie wqiedzialem.... tylko powyzej 120kmh wezykowala....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
hmm przy większych prędkościach kolega miał moto kupiona F1 katowana wcześniej itp. to po puszczeniu kierownicy właśnie wężykowała i delikatnie telepotało kierownicą, myślę że jedynka to za wolno na takie coś.
A wahacz nie ma może luzów czy coś?
Pozdrawiam
A wahacz nie ma może luzów czy coś?
Pozdrawiam
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
wahacz nie ma luzow, a podczas jazdy tez nie odczuwam zadnych dolegliwosci, telepania czy czegos ,to mnie troche uspokoiliscie
a co do regulacji to juz czytalem temat z tym co mowisz Seba ale nie ma przypadkiem w moto jakies pokreatla do regulowania ? za duzo nie chce obnizac

a co do regulacji to juz czytalem temat z tym co mowisz Seba ale nie ma przypadkiem w moto jakies pokreatla do regulowania ? za duzo nie chce obnizac
- fyyy
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 22/4/2011, 18:21
co do testu drogi nie są idealnie proste, są pochylone żeby woda spływała. wiec zawsze bedzie znosiło. chyba że ise przetestujesz na jakims na prawde prostym odcinku jakiegos asfaltu ;P
zobacz czy spręzyna dociągana jest taka duzą nakrętką. jezeli tak to po odkręceniu jej tył troche siądzie
zobacz czy spręzyna dociągana jest taka duzą nakrętką. jezeli tak to po odkręceniu jej tył troche siądzie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
W innym wypadku może też być to na pasku klinowym jest tak w mojej FZ ale to całkowicie nie spotykane za pewne, zamiast kręcić przy amorku to kręcić śrubą która jest z kółkiem ( zabrakło słowa) na pasek klinowy, zaraz za owiewką boczną i wtedy regulujesz amorek
-
Mafinos - Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
- Lokalizacja: Wrocław
co wy chcecie tym regulować? Wysokość jazdy regulować wstępną kompresjąsprężyny? Prędziej się tym SAG zmieni na o wiele gorszy niż obniży zawiechę. Do obniżenia motocykl to wpuścić lagi w półki około 1,5cm a do tego na tyle tak jak Seba napisał - zmienić łącznika amortyzatora na akcesoryjne obniżające tył. Tylko później nie bręczeć, że motocykl nie ma prześwitu i że szorujecie podnóżkami jak nawet opony nie zamknięte.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości