Witam mam maly dylemacik. Nie wiem na ile wycenic motorek,
Wszystko pisze z calkowita szczeroscia.
ma przebieg 75k km udokumentowany nie krecony tak jak 95% motorkow na allegro .
do rejestracji w PL
plusy:
cala ksiazak serwisowa wszystkie papiery jestem 3 wlascicielem duzo rachunkow za serwis od poprzednich wlascicieli. Ja sam mialem 2 serwisy w grudniu i przed wyjazdem 2 tyg temu. W uk musialem zrobic jeszcze okresowe badania techniczne ktore przeszedl bez zadnego problemu.
Udokumentowany przebieg! nie mial dzwona! (mozliwosc legalnego sprawdzenia w online w urzedzie drogowym w UK (DVLA)
- lancuch zadbany czyszczony co jakis czas. dopiero mial jeden naciag smarowany co tydzien.
-opona z tylu w b dobrym stanie
-z przodu dunlop miekka mieszanka z toru z przetartymi bokami prawie nowka( ja az tak sie nie wychylam jak na torze wiec dla mnie ok)
Ostatni serwis przed przyjazdem do PL
z 2000 km temu...
-regulowany i czyszczony gaznik
-nowe swiece filtr i olej.. .
-nowe klocki hamulcowe przod i tyl
-silnik chodzi i brzmi zacnie (bylem wczoraj u mechanika powiedzial ze jest ok ze słuchu)
-dziody rev pokazujace obroty
-ogolnie lakier w dobrym stanie normalne slady uzytkowania bez wgniecen zadnych itp itd. nic czego nie mozna bylo by sie spodziewac.
-silnik pryskany regularnie specjalnym preparatem.
-wyzsza szyba dla wiekszego komfortu jazdy.
-kierunkowskazy zmienione na Å‚ezki.
-podgrzewane manetki oxford (ale chyba bezpiecznik sie spalil bo przestaly dzialac?)
minusy:
-tylny blotnik sie zlamal musialem skleic.
-polozylem motor 2x na bok gdy stal w miejscu nie utrzymalem go i oslona silnika sie lekko porysowala(czarny spray zalatwi sprawe) NIE MA MOWY O ZADNYM SZLIFIE)
-odpryski farby z gaznika (czarny sprawy zalatwi sprawe)
Od siebie dodam ze nie mialem nigdy z nim problemow moto kupiony z autoryzowanego warsztatu moto moj znajomy tam pracowal i wypatrzyl mi dobra sztuke. Ogolnie Å‚adnie chodzi zapewne nie idealnie ale napewno jego mocnym punktem jest regularny serwis no i nie kupujesz kota w worku wszystkie papiery sa. Nie jestem dealerem wiec kitu nie wciskam.
Po prostu nie chce mi sie wracac motorem do UK.
co sadzicie?
-