Jeden lubi kupić moto na 1 sezon, a drugi na długi czas.
Dla mnie głupota było by się pakować w jakieś 500 co mi się nie podoba itp żeby za rok-dwa przesiąść się na właściwy sprzęt.
mlynkov - jak się nie znasz to sam zapewne kupisz gówno. Każdy plastik leżał, każdy był malowany, większość była katowana.
Z twoich ogłoszeń - standardowo - obydwa śliczne, bezwypadkowe, idealne, z małym przebiegiem i tuż przed sprzedażą byli właściciele wspaniałomyślnie zrobili serwis i powymieniali masę rzeczy żebyś sięniczym nie kłopo:P
W słonecznej Italii gdzie jeździ się cały sezon 18 letnia VFR zrobiła 23k przebiegu
1200km rocznie ! WoW
W tej cenie i w tych rocznikach nie powinieneś wybierać w modelach, tylko brać to co ładnie się trafi (a nie będzie łatwo) nie patrząc jaka marka. Koniecznie z jakimś mechanikiem, lub do servisu na przegląd !!!
Poradników na co zwracać uwagę wszędzie pełno masz - poczytaj.
Prosta rama i zdrowy silniczek to podstawa.
p.s.
nigdy nie patrz na przebieg, moja cbr f1 ma na liczniku 40k przebiegu i prawdopodobnie nigdy przebieg nie był cofany
czyli licznik się sam raz przekręcił i ma dzisiaj 140k
Pali na dotyk, czarnej chmurki nie puści nawet pod czerwonym polem i oleju ani grama nie pije
przy 200k będzie pewnie tak samo.
Liczy się właściciel