przez henio12323 » 10/7/2011, 10:05
1) wykrec swiece zobacz kolor. jak jest kawa z mlekiem to zostaw nic nie zrobisz. ew zmien olej. a jak czarna to jak masz dozownik mozesz nieco bardziej wyregulować zeby mniej tego oleju dostawała. a napisz jeszcze jaki olej lejesz. bo z orlenu za 10 zł włąsnie sie nie wypala do konca. zalej castrol power 2T kosztuje co prawda 40 zł/litr ale nawet dymka nie pusci.
2) hmm ciezko powiedziec moze kwestia regulacji gaźnika, zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza, u mnie przymulał bo w stosunku do tuningu wykonanego airbox nie wyrabiał z filtrowaniem powietrza. i tu oddał bym do mechanika na regulacje gaźnika. moze trzeba bedzie dysze wymienic o ile nie były wymianiane pod wiekszy cylinder
3) moze masz zablokowaną na module ? albo jak wyzej czyli całkiem jest rozregulowana i stąd dymienie i wypluwanie oleju, brak mocy z dołu no i niski v max
4) ona na luzie powinna sie do 12 tysiecy wkręcac ;d skoro jak wbijesz 1 bieg i jak cisniesz i dobija to moze byc kwestia regulacji. jak na 6 biegu do 6 tylko to kwestia odblokowania modułu zapłonowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW