Zxr 750l dławi sie, swiece i gazniku zrobione
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zxr 750l dławi sie, swiece i gazniku zrobione
Ciąg dalszy mojej walki z zxr 750L, a problem polega na tym ze strasznie mi się dławi po odkreceniu manetk, jak wkreci sie juz na wysokie obroty i trzymam to jezdzi normalnie ale z niskich za kazdym razem jest ten sam kłopot czyli bllleeeeee eee i doppoero potem jazda, na wolnych obrotach i biegu jałowym parcuje równiutko i jak odkręcam manetke obroty wzrastają jak powinny, dodam ze robiona była synchronizacja i czyszczenie gaznikow oraz wymienione swiece. Orientuje się ktoś co jeszcze moze dawać podobne objawy??
- radziu88
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
- Lokalizacja: białsytok
wygląda na to że ją zalewa albo lewe powietrze łapie. jakie masz dysze? a jak masz oryginalne to zobacz wszystkie uszczelki przy gaźnikach czy nie puszczają powietrza. a synchronizacje gaźników robiłeś?
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
jezeli chodzi o dysze to nie mam pojecia, podejrzewam ze ori.
Tak gazniki były synchronizowane i czyszczone razem z wymiana swiec, bo działo sie dokladnie to samo. odebrałem go chyba 2 dni temu, ale dopiero dzisiaj mogłem troszke dalej pojezdzić i widze ze dalej ten sam klopt
Tak gazniki były synchronizowane i czyszczone razem z wymiana swiec, bo działo sie dokladnie to samo. odebrałem go chyba 2 dni temu, ale dopiero dzisiaj mogłem troszke dalej pojezdzić i widze ze dalej ten sam klopt
- radziu88
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
- Lokalizacja: białsytok
Mam identyczny problem... ściągałem filtr powietrza i dalej to samo ;/ podejżewam, że to coś z zapłonem... sprawdzałem oporności cewek i są takie same, świece też są nowe i regulacja gaźników zrobiona ;/ motor na jedynce nie ma pełnej mocy natomiast 2,3 i połowa 4 idzie jak burza ale już na 5,6 jest tylko buuuu..... i nic, dławi sie jakby chodził na 2-3 gary! kupiłem impulsator ale nic to nie dało ;/ może moduł sterujący pod siedzeniem ;( macie jakiś pomysł bo widze, że temat nie rozwiązany
- Davidowcool
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/7/2011, 11:34
- Lokalizacja: Oleśnica
moim zdaniem ma za malo paliwa wiec do sprawdzenia plywaki w gazniku , iglica jesli regulowana w przepustnicy podcisnieniowej i pompa paliwa bo moze nie daje wystarczajacego cisnienia zeby nadazyc podac paliwo gdy mocno odkrecisz manetke,
- arekezn
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/5/2010, 18:48
- Lokalizacja: Wroclaw
No więc tak moto się wkręca na luzie do końca i chodzi równiutko, zmuli jak dam do końca i przytrzymam a przy stałej jeździe przerywa i się dusi... na 5-6 biegu idzie z trudem do 4,5 tysięcy obrotów ;/
Czyli co mam rozebrać gaźniki całe przedmuchać wszystko kompresorem i takie tam ale góry tam gedzie membrany może nie ruszać bo będę musiał znowu robić synchro i kolejne 200zł w plecy... czy to nie ma wpływu?
W sumie mam jeszcze jedno pytanko Wink Robiłem duużo rzeczy w mechanice ale jeśli chodzi o gaźniki to mam doświadczenie tylko w ustawianiu pływaków w MZ ale widziałem raz jak kolega rozbierał w gs gaźniki i spokojnie bym to ogarnął ;D więc czy jak rozkręcę dół to czy ustawienie pływaków jest na jakiejś regulacji czy tak jak w poczciwej MZ że tylko podginam blaszkę jak chce i na tym to polega ;p i jeszcze jakieś porady w jakiej pozycji najlepiej wszystko ustawić. Pozdrawiam Wink
edycja kolego
regulamin do ponownego przeczytania
senekkorzenna
Czyli co mam rozebrać gaźniki całe przedmuchać wszystko kompresorem i takie tam ale góry tam gedzie membrany może nie ruszać bo będę musiał znowu robić synchro i kolejne 200zł w plecy... czy to nie ma wpływu?
W sumie mam jeszcze jedno pytanko Wink Robiłem duużo rzeczy w mechanice ale jeśli chodzi o gaźniki to mam doświadczenie tylko w ustawianiu pływaków w MZ ale widziałem raz jak kolega rozbierał w gs gaźniki i spokojnie bym to ogarnął ;D więc czy jak rozkręcę dół to czy ustawienie pływaków jest na jakiejś regulacji czy tak jak w poczciwej MZ że tylko podginam blaszkę jak chce i na tym to polega ;p i jeszcze jakieś porady w jakiej pozycji najlepiej wszystko ustawić. Pozdrawiam Wink
edycja kolego
regulamin do ponownego przeczytania
senekkorzenna
- Davidowcool
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/7/2011, 11:34
- Lokalizacja: Oleśnica
noo dobra to dzięki chłopaki za wszystko ;D w sobotę będzie czas rozebrać wszystko i sprawdzić co i jak
- Davidowcool
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/7/2011, 11:34
- Lokalizacja: Oleśnica
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości