Zobacz wÄ…tek - mito 125
NAS Analytics TAG

mito 125

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

mito 125

Postprzez LukiBdg » 2/7/2011, 11:46

Witam , jestem nowy na tym forum . Mam problem z moja cagiva mito 125 . Na 13 tys mozliwych obrotow wkreca sie ona tylko na 7 , niedawno bylo to 9 tys obrotow . Prosze o pomoc w rozwiazaniu tej zagadki ! Pozdrawiam
LukiBdg
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/5/2011, 16:45
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez henio12323 » 2/7/2011, 15:45

zobacz czy działa zawór wydechowy. pozatym normalnie wkręca ? czy dusi muli dymi ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez LukiBdg » 2/7/2011, 21:26

do 7 tys wkreca sie bezproblemowo ( bez mulenia , chodzi rowno), podczas jazdy do 7 tys wszystko plynnie dziala .
LukiBdg
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/5/2011, 16:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 3/7/2011, 08:20

wiec ja stawiam na zacięty/niesprawny zawór wydechowy. tam masz eleketrycznie otwierany ? czy mechanicznie ? jak elektrycznie sprawdź czy kostki sa podpięte itp, jak mechanicznie rozkręć tak żeby sie do niego dostac i poczyść co mozesz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Podly » 3/7/2011, 14:47

Jesli zrobisz to co kolega wyzej powiedzial. I nadal ci bedzie do 9 tys to nadal jest cos nie tak bo cagiva ma wysoko obrotowy silnik. Pierwsze pytanie czy jest to seryjny tlumik jesli tak to odpowiedz na twoje pytanie jest jasna wymien tlumik badz jak nie masz kasy to rozetnik go na pol przy tej grubszej czesci tlumika i powywalaj tam to co jest nie moge ci konkretnie powiedziec co bo moga to byc np siatki albo jakies inne rzeczy ciezko zprecyzowac ale pamietaj by cos zostawic bo jak wszystko powywalasz to zostanie ci pusta rura i to juz nie bedzie tlumik na necie na pewno znajdziesz jak to trzeba dokladnie zrobic na koniec zaspawac i uzyskach obroty takie jakie bys chcial
Podly
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27/6/2010, 11:32
Lokalizacja: Lubartów

Postprzez LukiBdg » 3/7/2011, 15:00

zawor posiadam elektrycznie otwierany , co do wydechu latam na fabrycznym ! Ok , dzieki serdeczne za odpowiedzi . Pogrzebie troszke i dam znac co i jak .
LukiBdg
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/5/2011, 16:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 3/7/2011, 19:18

podly co ty pierdzielisz ? xd
sam sobie rozcinaj wydechy i ganiaj na wiejskim tjuningu ;d w 2T moc poprawi jedynie sportowy wydech dedykowany. zadne rozcinanie wydechu nic nie da a moze pogorszyc. ( np zwiekszy spalanie) co do wydechu nawet jakby był uszkodzony ( powgniatany nieco np) to i tak powinien spokojnie wysoko kręcic.

patrz na zaworek bo na 99% to jego wina. nie otwiera i nie pozwala sie wkręcac. kumplowi kiedys sie zapłon poluzował i latał na wysokich obrotach i wtedy tez stracił sporo obrotów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez tomera » 3/7/2011, 19:26

henio czesciowo sie zgadzam z toba, a dokladnie z tym ze podly piepszy jak potluczony,

ja na przykladzie mojej nsr,
jak kupilem ja to walskie ktos taki jak ty podly wzia i rozcia i wybebeszyl tlumik, zalozyl nowa wate(niestarannie) i na koniec rozwiercił koncówke (3 dodatkowe dziórki)

ja jako ze mialem 125 na któej nie jezdzilem, to zalozylem od niej wydech i powiem ci ze naprawde jezdzila lepiej, paliła mniej, ogólnie sie poprawiło,

teraz ostatnio zrobilem oryginalna końcówke tzn rozcielem ja, wypchalem watą metalową, pospawałem mig'iem i dzwiek i osiagi w porównaniu do tego co wczesnie bylo na tym tlumiku jest o niebo lepiej, ale jednak na ORYGINALNYM wydechu 125(gilera sp01) bylo lepiej
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez shiver » 3/7/2011, 21:20

2T to nie 4T i musi mieć wydech dedykowany do danego modelu.. inaczej mozna zrobić kuku motocyklowi, proste
Obrazek
Avatar użytkownika
shiver
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 31/1/2011, 14:20
Lokalizacja: sie biorÄ… TROLLE?!?!?!?!

Postprzez tomera » 3/7/2011, 23:32

dokładnie,
ale jak sie z głową to robi to moze byc lepiej,
moj przyklad jest dosc dobry ;]
na wydechu 125 dzwiek lepszy, mniejsze spalanie, lepsza reakcja na manetke i wiecej mocy
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Re: mito 125

Postprzez wasyl222 » 20/5/2020, 19:22

Koledzy podobny problem wkręca się do 7tys na postoju nieraz na chwilę wkręci się do 13tys i po chwili muli i spada do 7tys pomocy
wasyl222
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20/5/2020, 19:19



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê