Zobacz wÄ…tek - dziwne zachowanie
NAS Analytics TAG

dziwne zachowanie

i inne małe pojemności
_________

dziwne zachowanie

Postprzez HazorOfMito » 28/6/2011, 20:55

witam posiadam Cagive mito 125 1991 rok . No i tak mój motorek dziwnie się zachowuje akumulator jest rozładowany ze ledwo pipczy ( a rozruszniku możemy zapomnieć ) i zostawiam motor wyłączony wyciągnięty kluczyk 0 zapłonów itd . i przychodzę po kilku minutach / godzinach i motor dostaje jakby energi ; o prąd jest ze pipczyk działa normalnie i nawet rozrusznik działa . co to może być ? wina akumulatora czy coś poważniejszego?
HazorOfMito
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/6/2011, 08:16


Postprzez henio12323 » 28/6/2011, 20:58

no magicznie sie nie naładował. to norma że jak aku troche rozładujemy to sam sie hmm odnowi po chwili. wystarczy zobaczyc napiecie od razu po kręceniu rozrusznikiem ( ale bez odpalania) spada zawsze napiecie ale po chwili znów mozna kręcic :D kwestia tylko czy ma dobre ładowanie podczas jazdy. bo jak jedziesz i gasisz i nie ma prądu, a po późniejszym czasie jest znaczy że masz zbyt słabe ładowanie i cos masz do wymiany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez HazorOfMito » 28/6/2011, 21:04

jak kupiłem moto to było tak Ten akumulator wydaje mi się dziwny bo wylewa się z niego ;( . no jak kupiłem na początku podczas ruszania motor nie chciał odpalić no i troszkę rozładowaliśmy go ( wina nasza ;P ) no i jak odpalił to ruszyliśmy jak przejechaliśmy 70 km w motorze zaczęły światła gasnąć tak ledwo świeciły. wina akumulatora czy coś innego
?
HazorOfMito
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/6/2011, 08:16

Postprzez henio12323 » 28/6/2011, 21:14

no to moze byc wina akumulatora albo ładowania. pójdź rano do moto i zmierz napiecie na klemach akumulatora, potem odpal moto i od razu zmierz napiecie ( nie odłączaj miernika tylko obserwuj zachowanie) powinno byc nieco ponad 12V od razu, i około 14V po odpaleniu. jezeli masz ponizej 12V to aku słabe, jak ponizej 14v po odpaleniu to mozesz miec problemy z ładowaniem, dodaj gazu tez i sprawdź czy napiecie ładowania rosne. od około 3 tysiecy obrotów powinno juz byc w miare stałe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez HazorOfMito » 28/6/2011, 21:17

dzięki kolego za radę :) szerokości i przyczepności DZIEKI WIELKIE
HazorOfMito
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/6/2011, 08:16



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê