Zobacz wÄ…tek - Aprilia sr 50 ditech problem z paleniem
NAS Analytics TAG

Aprilia sr 50 ditech problem z paleniem

i inne małe pojemności
_________

Aprilia sr 50 ditech problem z paleniem

Postprzez Myciu » 14/6/2011, 19:08

Witam. Mam problem z paleniem mojej Aprilli SR 50 Ditech. Jest przerobiona na gaźnik i pali ładnie ale problem jest z benzyną w rurce mam ssanie mechaniczne ciągnę palę ale się nie odzywa ponieważ nie ma benzyny w rurce po 10 min katowania rozrusznika bujania skuterem itp spadnie troszkę i jak już złapie delikatnie to zapali i wszystko jest ok. Dzieje się tak jak postoi całą noc i np chce o 15 ją odpalić to jest jakby powietrze w rurce nie wiem jak to nazwać po prostu nie ma benzyny. Nie mam kopki (tak było od początku tzn jest plastikiem zabudowany silnik) w niej dziś prawie akumulator rozładowałem wiecie jak sobie z tym poradzić ?
Myciu
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
Lokalizacja: Przemyśl


Postprzez henio12323 » 14/6/2011, 19:11

hmm zobacz czy wszystko działa. tzn czy podcisnienie łatwo otwiera kranik, i czy połączenie przewodu podciśnieniowego do krócca jest szczelne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Myciu » 14/6/2011, 20:06

u mnie chyba nie ma żadnego podciśnienia model gaźnika: Dellorto PHBN 12 (ssanie ręczne). Skuter był nie jeżdżony godzinkę i już zrobił się pęcherzyk powietrza w wężyku jest od strony gaźnika paliwo pęcherzyk i paliwo. Później paliwo całkowicie znika z wężyka i jest problem.
Myciu
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez henio12323 » 14/6/2011, 20:28

musi byc podcisnienie albo ręcznie zamykany kranik :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Myciu » 14/6/2011, 20:30

nie wiem kranika nie ma chyba przynajmniej nigdzie go nie widać postaram się to jutro sprawdzić bo skuter kupiłem 3 dni temu było ok na następny dzień zapalił bez problemu a wczoraj i dziś już nie wczoraj myślałem że nadziałem się na jakieś dziadostwo ale widać że to raczej nie wynika z jakiejś poważnej usterki
Myciu
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez KONRAD95 » 14/6/2011, 20:43

jak znajdziesz kranik i będą od niego odchodziły 2 węzyki odłącz ten górni od srony gażnika i zassij i trzymaj go tak i spróbuj go zapalić napewno się uda:)
KONRAD95
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
Lokalizacja: DALEKO

Postprzez KONRAD95 » 14/6/2011, 20:57

któryś bedzie napewno trzeba próbować
KONRAD95
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29/11/2010, 14:41
Lokalizacja: DALEKO

Postprzez Myciu » 15/6/2011, 07:26

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1616881.html ja mam taki jak na tym zdjęciu ale i tak jest przerobiony bo wszystkie rurki idą do góry nawet linka od gazu jest bez tego pancerzyka 2 rurki czarna i od benzyny idą w plastik najwyżej odkręcę go bo nie widzę tam żadnego kranika zostaje jeszcze czarna gumowa (tez rurka)taka krótka która nie mam pojęcia po co jest bo jest tylko końcówka tak jakby była ucięta porobię zdjęcia popatrzę ocb i dam znać. Nie znam się na tym kompletnie to mój 1 skuter miałem wcześniej komary itp ale gaźniki były całkiem inne. Proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie "jak na chłopski rozum" :P. Czytałem żeby właśnie zassać ten czarny wężyk i powinno hulać pewnie będę musiał tak robić za każdym razem ale trudno :D.Chodzi głównie o to jakby ktoś nie doczytał, że po dłuższym postoju nie ma benzyny w rurce i nie chce skurczybyk zassać ale jak już odpali to śmiga można go gasić itp tak mniej więcej do 1.5h. ps. Ja tego nie przerabiałem taki kupiłem,a oczywiście sprzedający ma mnie w d* i nie odpisuje na sms i w ogóle nie odbiera telefonu ja nie zauważyłem nawet że ten skuter jest kombinowany tzn z tym gaźnikiem poza tym trochę dużo pali wychodzi ze kolo 4.5-5l/100....
Myciu
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez Myciu » 15/6/2011, 20:33

no zassałem ten wężyk paliwo momentalnie się pojawiło w wężyku od benzyny, wiecie jak usunąć tą wadę bo jak będę tak wyciągać i wkładać ten wężyk czarny to w końcu się wyrobi. Poza tym dużo pali skurczybyk zrobiłem koło 40km i jest troszkę ponad pół zbiornika a wlałem dokładnie 5l i była jeszcze benz w zbiorniku na rezerwie... 4.5-5l/100km to prawie jak maluch wiecie ocb ?
Myciu
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez Myciu » 15/6/2011, 21:00

Dobra jutro się tym zajmę. A wiecie może dlaczego tak dużo pali ? Nawet jak spokojnie jadę... Co ew. sprawdzić wydaje mi się że żadnych wycieków nie ma w sumie jestem tego prawie pewny
Myciu
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez komarcc » 15/6/2011, 21:29

Skoro chciałeś, żeby mało palił to mogłeś kupić 4t, a nie 2t, takie spalanie raczej jest w normie, może przy górnej granicy normy, ale jednak w normie. Taki urok 2t, jest trochę więcej mocy, ale są większe koszty utrzymania.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Myciu » 16/6/2011, 06:47

Aha jak ma tak być to spoko :-)
Myciu
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/5/2011, 15:23
Lokalizacja: Przemyśl



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê