Zobacz wątek - Motocykle klasy 400 (cała prawda)
NAS Analytics TAG

Motocykle klasy 400 (cała prawda)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Motocykle klasy 400 (cała prawda)

Postprzez Sykopson » 7/6/2011, 18:28

Ej chłopaki jak to jest z tymi 400? Usłyszałem dziś od dość szanowanego przeze mnie motocyklisty, że mam ich unikać. Mam tu na myśli oczywiście wszystkie zgrabniutkie CBR400rr, Bandit 400, Fazer 400 itp. Ogółem powiedział że się psują strasznie, że trudno części znaleźć itd.

Pytam ponieważ poważnie zastanawiam się nad którymś z tych motocykli (głównie Bandit chodzi mi po głowie) i nie mogę dopuścić do siebie myśli że te motorki to byle co i skończy się objeżdżonym GSie (wiem że to dobre m2o, alę chciałbym coś rzadszego, ładniejszego i bardziej zadziornego, ale też nie za bardzo dlatego myślę nad 400). Może wypowiedzą się posiadacze byli i Ci co teraz mają przyjemność śmigać tymi potworkami.

Podsumowując: Jak to jest z tymi 4setkami?
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)


Postprzez 7beat » 7/6/2011, 18:34

kumpel ma i jest git nie narzeka, chociaż jakoś bym wolał er-5
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez Sykopson » 7/6/2011, 18:47

Powiem że też bym wolał er5 i podoba mi się ona najbardziej z 500 gdyby nie te amory jak z komara z tyłu :(

7beat a mógłbyś powiedzieć ile go ma i którego?
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez MaŁy_Bandzior » 7/6/2011, 19:40

Nie wiem czy Ty czasem nie pisałeś do mnie w tej sprawie :] Narzekają jak zwykle ci , którzy nie mają z nimi styczności.
Ja w swojego wpakowałem naprawdę dużo , ale tylko z tego względu ,że kupiłem jak idiota w zimie, a sprzedawca okazał się zwykłym skur*****. Od kiedy zrobiłem co trzeba , zero usterek przez cały poprzedni sezon i początek tego. Co do części to są tak bardzo trudno dostępne, że remontując skrzynie na części czekałem całe 3 dni :D Części eksploatacyjne masz od ręki na allegro, a używki możesz sam przejrzeć. Podsumowując 400 biją na głowę 500 polecane na pierwsze moto , pod względem charakteru, wyglądu osiągów i czego tam jeszcze sobie wymyślisz ;] Oczywiście to moja opinia więc bez bulwersacji. Znając życie pewnie będziesz się przesiadał na sporta, w 400 masz sportowy silnik od razu bez czekania 1-2 sezonów na przesiadkę.
[/list]
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez lonewolf » 7/6/2011, 21:21

Kolega miał bandita 400 i sobie chwalił strasznie. Mówił że można było na nim polegać, super się jeździło i że w ogóle bardzo mocny jak na 400.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez JędrekZDW » 7/6/2011, 21:33

znajomy miał zxr 400 i tez zadowolony
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez tobiach » 8/6/2011, 10:46

Ostatnio miałem okazję trochę pojeździć banditem 400. Wersja 58 KM i w porównaniu do Er-5 50 KM wogóle nie jedzie tzn. jedzie ale trzeba kręcić ponad 10 tys. obr. Zdecydowanie brakuje mu momentu obrotowego.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez misiakw » 8/6/2011, 11:56

sam mam bandita 600. z mniejszym bandytą nie ma problemów, bo z tego co słyszałem, sporo części jest wspólnych między 400, 600 i 1200. jak ma się to z bandytami 650 i 1250 to nie wiem. do mojej 600 set z 1200 był identyczny. pewnie z innymi "mniejszymi braćmi" jest podobnie.
Avatar użytkownika
misiakw
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 6/9/2009, 09:56

Postprzez MaŁy_Bandzior » 8/6/2011, 17:20

Z tego co mi wiadomo, pomiędzy 400 i 600 nie ma dużo wspólnych części o ile w ogóle są. Rama inna , silnik inny, chłodzenie cieczą a nie olejem więc nie wiem co mogło by podejść.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez Czester » 8/6/2011, 21:36

Sam miałem przyjemność przejeździć cały sezon Banditem 400 i złego słowa o nim powiedzieć nie mogę. To na prawdę zapierdala aż miło. 500-ki się chowają, nawet XJ 600 wymięka. To niby tylko niecałe 60 koni ale sposób ich oddawania daje większą frajdę z jazdy niż np nudną CBR 600F, no chyba, że kogoś rajcuje jazda wyłącznie powyżej 200 km/h.

Co do mitów o awaryjności to zwykłe pieprzenie głupot. Jeden idiota powie, drugi powtórzy, trzeci dołoży i tak rodzą się mity, a trudno ich prawdziwość samemu zweryfikować, bo tych motocykli jest niewiele. Mój nie miał lekko ale nie miał u mnie ani przez ostatnie 6 lat u poprzednich właścicieli żadnych, choćby najmniejszych awarii. Nic, kompletnie nic, absolutnie nic, wspominałem już, że nic? ;) Jeździli nim wcześniej moi dwaj dobrzy kumple więc znam jego historię odkąd przyjechał z Niemiec. Tylko olej, klocki, gumy i napęd. Jak w każdym motocyklu. Żaden z nas nie robił mu w tym czasie ani synchro, ani zaworów a mimo to pociskał jak mały szatan.

Jeśli chodzi o dostępność części eksploatacyjnych to nie ma najmniejszego problemu. Części mechaniczne też są dostępne, może nie tyle co do popularnych 500-ek ale idzie coś znaleźć.

Tyle ode mnie.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez hans313 » 9/6/2011, 13:09

mam bandita 400 i powiem Tobie ,czy sie psuje ? jakos specjalnie nie zauwazylem ,jedynie normalne tam wymiany olej plyny regulacja
A czesci? Wystarczy wpisac na allegro bandit 400 i zobacz ile tego masz :) i ceny tez przyzwoite :) takze ,nie wiem skad ten pomysł Twojego znajomego..
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła

Postprzez turnet » 9/6/2011, 21:03

ja już mam drugi raz yamahę xs 400 dohc jak na te pojemność nieźle zapiernicza :D
turnet
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/5/2010, 09:26
Lokalizacja: Jawor

Postprzez Sykopson » 9/6/2011, 21:25

Chłopaki dzięki za odp. Czester napaliłeś mnie na bandita jeszcze bardziej sposobem w jaki wypowiadałeś się o jego zachowaniu. (dzięki) :twisted:
A jakbyście podali takie suche dane typu vmax, przyspieszenie, bo spalanie pewnie w okolicach 4-6l (bandzior mi kiedys o tym pisał).

I jeszcze pytanie tak z bomby. Kiedyś widziałem bandytę 400 na szprychach (o !@#$, jak to wyglądało), najprawdopodobniej były to koła od supermoto. Jak myślicie podejdą koła np. od DRZ SM do GSF400 albo jakieś inne podobne. Pytam już z czystej ciekawości na przyszłość, przy okazji :)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Czester » 10/6/2011, 13:45

Mój spalał około 5-6 L/100km (w zależności od pałowania). Przyspieszenia nigdy nie mierzyłem ale przypuszczam, że coś koło 5s. V-max przy mojej masie 180km/h. Lżejszy kumpel wycisnął nim 190 km/h ale jazda nakedem z takimi prędkościami do przyjemności raczej nie należy.

Odnośnie wymiany koła to nie mam pojęcia i nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Fabryczne mi pasowały.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez MaŁy_Bandzior » 10/6/2011, 17:46

Mój pali również 5-6 bliżej 5. Fabrycznie ma 5,5 do 100 . Jechałem nim licznikowe 190 ze sporym plecakiem , nie był to jeszcze koniec;]
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez Black-Ghost » 10/6/2011, 18:17

Powiem tak. widziałem kiedyś co koleś wyprawiał na kawasaki zxr400 po zakretach to sie w głowie nie miesci. Szkoda że u nas motocykle klas 250-400 nie są tak popularne jak w japoni. Na europe zawsze ida motocykle tanie i ekonomiczne! Niegdyś klasa 250cm3, motocykle 4cylindrowe o bardzo małym skoku tłoka kręcoce sie do 20tyś rpm, według mnie to było coś a dziś ninja 250 czy cbr 250 to bardziej sprzety dla niedzielnego amatora niż do polatania po torze czy po winklach. To samo jest z 400cm3 , mało kto ma taki motocyklt temu po czesci są one u nas egzotyczne, jak wiadomo w polsce nie były sprzedawane wiekszosc to sprzety sciągniete z Niemiec, UK czy Austrii temu też jest gorsza dostepnosc do czesci niż np do hondy cb 500, ale jak ktoś już powiedział troche sie pozmieniało i czesci jest już dosć sporo jak i do bandita 400 tak i do sportowej zxr 400. Ale nalezy pamietać też że ZXR jak i bandit to juz troszke leciwe sprzety, wiec za pare lat wogóle znikną z dróg a szkoda.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez DangerZone » 13/6/2011, 10:00

Black-Ghost napisał(a):Powiem tak. widziałem kiedyś co koleś wyprawiał na kawasaki zxr400 po zakretach to sie w głowie nie miesci. Szkoda że u nas motocykle klas 250-400 nie są tak popularne jak w japoni. Na europe zawsze ida motocykle tanie i ekonomiczne! Niegdyś klasa 250cm3, motocykle 4cylindrowe o bardzo małym skoku tłoka kręcoce sie do 20tyś rpm, według mnie to było coś a dziś ninja 250 czy cbr 250 to bardziej sprzety dla niedzielnego amatora niż do polatania po torze czy po winklach. To samo jest z 400cm3 , mało kto ma taki motocyklt temu po czesci są one u nas egzotyczne, jak wiadomo w polsce nie były sprzedawane wiekszosc to sprzety sciągniete z Niemiec, UK czy Austrii temu też jest gorsza dostepnosc do czesci niż np do hondy cb 500, ale jak ktoś już powiedział troche sie pozmieniało i czesci jest już dosć sporo jak i do bandita 400 tak i do sportowej zxr 400. Ale nalezy pamietać też że ZXR jak i bandit to juz troszke leciwe sprzety, wiec za pare lat wogóle znikną z dróg a szkoda.

masz na myśli epokę dwusuwowych szlifierek? to były dopiero czasy. jeszcze większa szkoda że znikły praktycznie z produkcji seryjnej, kto wymyślił 4 suwy ? :evil: chętnie bym kupił R1 w dwusuwie. 350 koni i 220 nm :lol: w juesej robią takie silniki na zamówienie i to nie drogo, ale zanim znajdzie się czas na taki projekt to nasz big brother w postaci UE zabroni wogóle motocykli bo są niebezpieczne i zuo.
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez Black-Ghost » 13/6/2011, 10:30

Nie niemialem na myśli pierdzących dwusuwów! Tylko normalne 4T. który przy 4 cylindrach i bardzo małym skoku osiągały ta wartość obrotową! Bodajże te 250 miały po 45km. DangerZone pojezdzij na normalnej R1 to zobaczysz że nie trzeba tam 2T :P czym ty jezdzisz czlowieku że nie lubisz 4T simsonem??
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez DangerZone » 13/6/2011, 13:17

vfr 750 rc36 mam sentyment do dwusuwów :)
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez Jimi92 » 18/6/2011, 15:31

ja mam obecnie bandziora 400 i jeździ się zajebiście :> i nie jest prawdę że przyśpiesza przy 10tyś tylko przy 7 :P
Jawa 50 --> Keeway RY-8 --> Suzuki GSF 400
Avatar użytkownika
Jimi92
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 14/4/2009, 19:14
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr