przez Wojciech W » 8/6/2011, 10:19
No niestety. Jest to artykuł tradycyjny. Motorrad nr 10, z 29.04.2011. Nie mam też (tutaj) skanera, a w Polsce może za miesiąc będę...
Jeszcze tak dodam:
Są tu tabelki silnik/jazda/wygoda-ergonomia/bezpieczeństwo.
Silnik- już pisałem trochę. Skrzyni i sprzęgło- ocenione na równo z Hondą, wyraźnie lepiej niż kawa i fz.
Jazda- poręczność oceniony najlepiej gsr, stabilność w zakrętach na drugim miejscu za Hondą- różnica minimalna. Kawa i fz wyraźnie gorzej. Pozostałe oceny w tej kategoria zbliżone we wszystkich moto za wyjątkiem fz- ta oceniona niżej za prześwit w zakręcie i jazdę z pasażerem.
Ergonomia- kierowca najlepiej ma na gsr, pasażer na Hondzie. Najgorzej jeden i drugi ma na Kawasaki.
Reszta tj. ładowność, światła, ochrona przed wiatrem (zerowa) oceniono podobnie.
W ostatniej kategorii tj. bezpieczeństwo. Najmocniejsze i najdokładniejsze hamulce ma Fz. Reszta na podobnym poziomie, jednak dokładność najniżej oceniona w gsr.
Hamowanie z pasażerem- remis. Hamowanie w zakręcie- moment prostujący- najlepiej oceniono gsr.
ABS- gsr jako jedyny w teście nie posiadał, reszta moto oceniona podobnie.
Koszty serwisu najlepiej Honda- dłuższe interwały serwisowe, chyba. Potem fz. Najdrożej serwis Kawy i gsr.
Całkowite koszty utrzymania oceniony na równo.
Suzuki wyraźnie najniższe spalanie- mierzone na drodze landowej.
To tyle:)
pzdr
Ostatnio edytowano 8/6/2011, 13:53 przez
Wojciech W, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz