przez henio12323 » 3/6/2011, 08:17
hmm ciezko powiedziec z miejsca co jest do wymiany. ale bez rozbierania sie nie dowiesz. przede wszystkim najprostszy test - łapiesz wałek zdawczy ( ten gdzie osadzona jest zebatka przednia) i ruszasz nim góra dół. jak ma luzy - silnik moze isc z miejsca na warsztat. 2 sprawa nie wiem z którego roku masz CR ale w moim roczniku korek wlewu oleju był bezposrednio nad sprzęgłem i po odkręceniu widac było koszyk sprzęgłowy. jezeli tez tak masz to patrz przez wlew na sprzegło i naciskaj klamke sprzęgła. jak ładnie prostopadle chodzi to dalej trzeba bedzie rozbierac
a jak zbiera się na boki ( po nacisnięciu ucieka na lewo prawo itp) to jak wyzej - silnik od razu na warsztat. zapewne popadały juz łozyska na skrzyni. a przez spore luzy na łozyskach padają wodziki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW