Pierwszy motocykl ze zdjęć wszystko OK. Jest po wymianach płynów, napędu, filtrów. Cena też w miarę. Myśle, że z 5 stówek zejdzie jeszcze z niej.
Drugi motocykl ze zdjęć też OK. Natomiast widać, że ma opony pozamykane ( zużyte po bokach ) więc jest prawdopodobieństwo, że jeździł po torze a jak wiadomo tam sie nie jeździ na pół gwizdka.
Aha i jeszcze nie ma naklejki YAMAHA na lewej owiewce na dole. Czyżby jakiś szlifik ??
Trzecia R6 - malowanie oryginalne. Widać po prawej stronie na owiewce jakies zadrapania i kawałek naklejki jest zdrapany. Jak byś chciał to zrobić naprawdę porządnie to musisz liczyć ok. 500 zł.
Wybierałbym między 1 a 3. Pierwszy jest właściwie najtańszy a trzeci najdroższy i coś byś musiał włożyć jeszcze w jego estetykę. W drugim niepokoją mnie te pozamykane opony i musisz jeszcze doliczyć koszty rejestracji. Ogólnie musisz oglądnąć na żywo ale jeżeli chcesz tańsza opcje to zastanów się nad tym czerwono-białym.