636 czy 600rr
Posty: 9
• Strona 1 z 1
636 czy 600rr
Witam? Już dłuższy czas zamierzam kupić motocykl no i w końcu udało mi sie coś odłożyć;) Dysponuje 14000 złotych. Do tej pory najbardziej myślałem nad kawasaki 636 03-04, ale mam też na oku honde 600rr?? I co tu wybrać?? Honda jak dla mnie sporo ładniej się prezentuje, ale o tych kawach znów słyszałem wiele dobrego.... Doradźcie
- pawelwydra-18
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 28/12/2007, 21:12
- Lokalizacja: Lublin
Za 14k weźmiesz sobie najładniejszą 636 jaką znajdziesz, i jeszcze pewnie trochę zostanie. Na 600RR jakby leciutko mało. Ja bym wolał GSXR-a K4
A już na pewno wolałbym 636 2005 od 600 RR 2004, a chodzą za podobne ceny.
Albo jak chcesz to mam niedaleko od ciebie R6 2005 bodajże, stan idealny, 11000km przebiegu, nawet nowe opony ma. Wygląda jakby wyjechała z salonu. Nie pamiętam dokładnie ale koleś chciał chyba 14, albo 15k za nią.
A już na pewno wolałbym 636 2005 od 600 RR 2004, a chodzą za podobne ceny.
Albo jak chcesz to mam niedaleko od ciebie R6 2005 bodajże, stan idealny, 11000km przebiegu, nawet nowe opony ma. Wygląda jakby wyjechała z salonu. Nie pamiętam dokładnie ale koleś chciał chyba 14, albo 15k za nią.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Mojej za tyle by nie dostal ... poz sezonie wsadzam sprezyny ohlinsa do przedniego zawiasu ...
636 ma upsa i bardzo twardy zawias ...
600rr ma standardowy zawias...
Co ladne kwestia gustu.
Ogolnie bierz to co bedzie w lepszym stanie.
636 ma upsa i bardzo twardy zawias ...
600rr ma standardowy zawias...
Co ladne kwestia gustu.
Ogolnie bierz to co bedzie w lepszym stanie.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak dla mnie 600rr nie ma nawet startu do 636. Silnik, zawieszenie i wygląd (tutaj akurat kwestia gustu) jest zdecydowanie po stronie Kawy. Mając 14tys zł szukaj 636 03-04r.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Jest 636 mcnninja forum na sprzedaż (jak twoj english?). Nie wiem jak ty ale ja bym wolal sobie sprowadzic. Moto garazonwae duzo dodatkow. przebigoczywiscie w milach ale na ten rocznika bardzo fajny. .... Zapytalem na PM o email i fota. Czytaj uwaznie. Acha i o cene ze wszystkim.
Due to me hopefully getting an r6 for racing this week my beloved b1 is up for grabs
18506 on the clock
18000 on the road, 500 on track
V5 with it, Mot has lapsed but will pass with no problems - I'll Mot for buyer if it's going as a road bike
Currently sorned
2 owners from new, my dad then me I bought it from him with 8000 on it
Has been serviced by me exactly to kawasaki schedule
I did the valve clearances at 16000 and had them rechecked 2 weeks ago by rpm bikes in falkirk all are within tolerance
Oil and filter change done after every 2 track days and as per schedule for road riding.
Few scuffs on gen casing due to minor lowside
Few scrapes on swingarm from paddock stand cups
bike can either be supplied as standard in road trim or as a track bike
Has stomp grips and tank protector fitted
I have a load of extras some of which haven't even been fitted to the bike as I hadn't intended to change this year
£2800 in standard road trim
Price negotiable as a track bike dependant on spec.
Possible road extras - integrated led rear light
tail tidy
Track/ road extras - arrow steering damper
ohlins shock
mivv gp can - scuffed link pipe
power commander 3 usb
R&G crash bungs, fork protectorsm swingarm bobbins and bar ends - all brand new 2 weeks ago
Gilles rearsets - black
dynojet quickshifter still boxed - never fitted
spare K&N oil filters (4)
set of HH front pads new
1 full set of track plastics - painted but scuffed on right side of belly pan - with dzus fasteners
1 set track plastics nose and belly pan - unpainted - dzus fasteners
spare screen
Renthal sprockets -1 for front and I think +1 and a +2 for back
WoW with good disks and spare sprocket carrier
Spare standard clipons
Think that's everything, may find a few more bits n bobs in the big boxes of stuff in the garage
Am honestly gutted to see this bike go Sad Crying or Very sad wouldn't change it if the capacity didn't restrict it from racing and it's too much cash/ too good a bike to leave sitting idle.
Due to me hopefully getting an r6 for racing this week my beloved b1 is up for grabs
18506 on the clock
18000 on the road, 500 on track
V5 with it, Mot has lapsed but will pass with no problems - I'll Mot for buyer if it's going as a road bike
Currently sorned
2 owners from new, my dad then me I bought it from him with 8000 on it
Has been serviced by me exactly to kawasaki schedule
I did the valve clearances at 16000 and had them rechecked 2 weeks ago by rpm bikes in falkirk all are within tolerance
Oil and filter change done after every 2 track days and as per schedule for road riding.
Few scuffs on gen casing due to minor lowside
Few scrapes on swingarm from paddock stand cups
bike can either be supplied as standard in road trim or as a track bike
Has stomp grips and tank protector fitted
I have a load of extras some of which haven't even been fitted to the bike as I hadn't intended to change this year
£2800 in standard road trim
Price negotiable as a track bike dependant on spec.
Possible road extras - integrated led rear light
tail tidy
Track/ road extras - arrow steering damper
ohlins shock
mivv gp can - scuffed link pipe
power commander 3 usb
R&G crash bungs, fork protectorsm swingarm bobbins and bar ends - all brand new 2 weeks ago
Gilles rearsets - black
dynojet quickshifter still boxed - never fitted
spare K&N oil filters (4)
set of HH front pads new
1 full set of track plastics - painted but scuffed on right side of belly pan - with dzus fasteners
1 set track plastics nose and belly pan - unpainted - dzus fasteners
spare screen
Renthal sprockets -1 for front and I think +1 and a +2 for back
WoW with good disks and spare sprocket carrier
Spare standard clipons
Think that's everything, may find a few more bits n bobs in the big boxes of stuff in the garage
Am honestly gutted to see this bike go Sad Crying or Very sad wouldn't change it if the capacity didn't restrict it from racing and it's too much cash/ too good a bike to leave sitting idle.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):Mojej za tyle by nie dostal ... poz sezonie wsadzam sprezyny ohlinsa do przedniego zawiasu ...
Spoko, tylko że nikt Ci za nią niestety tyle nie zapłaci Już lepiej by było wymontować wszystkie akcesoria i puścić oddzielnie
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Mojej za 14 tysi też bym nie oddał Dlatego też nie sprzedaję
Za kawą przemawia jednak zawias i inne duperele, których Honda nie posiada... ale ja i tak wybrałem Hondę
Ogólnie moto bardzo fajne, do turystyki tez się nadaje :D
Za kawą przemawia jednak zawias i inne duperele, których Honda nie posiada... ale ja i tak wybrałem Hondę
Ogólnie moto bardzo fajne, do turystyki tez się nadaje :D
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości