problem walki gsx 600f
Posty: 16
• Strona 1 z 1
problem walki gsx 600f
Witam jakis czas temu moto daslo na cieplym silniku wiec postanowilem sprawdzic luzy na zaworach co sie okazalo walki rozrzadu sa juz troche zjechane wiec moje pytanie jest takie czy musze wymienic walki czy lepiej bylo by dopasowac plytkami luzy na zaworach?
- wasiu89
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 29/4/2011, 16:07
kurde nic u mnie nie widac na tym zdjeciu. w serwisowce masz jak je pomierzyc zrob to i napisz co mowi serwisowka a co ty masz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
krzywkami to tam się nie przejmuj bo tylko nowe wałki by Cie uratowały a to koszt paru tysięcy złotych. Używki bedą wyglądały tak samo jak twoje.
Ważne, że podpory wałków nie mają przekolorowań. Krzywka tylko otwiera i zamyka zawór. Większą różnicę niż na nowych wałkach to odczujesz po wyregulowaniu luzu zaworowego. Tak więc wyreguluj luz płytkami i tyle.
Ważne, że podpory wałków nie mają przekolorowań. Krzywka tylko otwiera i zamyka zawór. Większą różnicę niż na nowych wałkach to odczujesz po wyregulowaniu luzu zaworowego. Tak więc wyreguluj luz płytkami i tyle.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
z internetu. poszukaj w google ale na forum w temacie z serwisówkami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
podobne w temacie - kumpel co robi w Audi miał na warsztacie sztukę A6 z 2005 roku z wałkami NA ZERO w miejscach krzywek. Dosłownie jakby ktoś tylko tulejki nałożył na wałki... Przyczyna? Brak smarowania - jazda z bardzo niskim poziomem oleju - dużo poniżej minimum. Na panewy wystarczało ale na górę silnika już słabiej. Do tego ciężka noga i efekty jak opisałem.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Jeśli chodzi o Audi i 2.5TDI to taki był ich urok powyżej 200kkm.
Podobnie jak GSX-F, przy ostrej jeździe wałki dostają po krzywkach a smarowanie było nie wystarczające szczególnie jak ktoś lubił kręcić silnik ostro na obrotach, w egzemplarzach jeżdżonych o około 2-3krpm poniżej odcięcia nie występowało zużycie materiału.
Podobnie jak GSX-F, przy ostrej jeździe wałki dostają po krzywkach a smarowanie było nie wystarczające szczególnie jak ktoś lubił kręcić silnik ostro na obrotach, w egzemplarzach jeżdżonych o około 2-3krpm poniżej odcięcia nie występowało zużycie materiału.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości