[Suzuki GSR750] Suzuki GSR750 - brutal w białych...
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Suzuki GSR750] Suzuki GSR750 - brutal w białych...
Dyskusja na temat: Suzuki GSR750 - brutal w białych rękawiczkach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSR750 - brutal w białych rękawiczkach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSR750 - brutal w białych rękawiczkach
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Ha..w końcu ktoś napisał prawdę o tym sprzęcie..mówią ludzie że stalowa rama,że heble nie takie,że wahacz przedpotopowy..ale kurcze..ten motong naprawdę b.dobrze jeździ i nie ma się do czego przyczepić.Dokładnie tak jak napisaliście. W moim przekonaniu leje FZ8,Z750,F800R. GSR750 jest 2 w moim prywatnym rankingu motocykli z tego przedziału ( pojemności,kasy ). No i co ciekawe spalanie na poziomie 6,5 - 6,8 l/100km jest całkiem do przyjęcia<br><hr>aril82
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moze to i dobry motor, ale jakis taki bez wyrazu, kompletnie sie mi nie podoba. Ktos musi bys zagorzalym fanem Suzuki zeby wolal to niz Z750.<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak dla mnie zabrakło info o aeorodynamice (jeśli o takiej mozna mowic w nakedzie). Jak jest z naporem powietrza przy wyzszych prędkościach?<br><hr>Gojus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak w nakedzie.. 140 i zaczyna dmuchać choć wystarczy się trochę pochylić mini owiewka daje jakieś mini efekty .. 187 cm 90kg<br><hr>aril82Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie zabrakło info o aeorodynamice (jeśli o takiej mozna mowic w nakedzie). Jak jest z naporem powietrza przy wyzszych prędkościach?<br><hr>Gojus<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ze spalaniem się zgodzę, moja FZ8 pali jednak wyraźnie więcej, ale nie oszukujmy się - nikt takiego motocykla nie kupuje licząc przy tym, że będzie oszczędzał na paliwie Nie wiem skąd bierze się ten pogląd, że GSR sprawia lepsze wrażenie niż FZ8 ja bym te maszyny postawił na jednym, wyrównanym poziomie - może faktycznie fabrycznie ustawiony widelec jest za miękki w FZ8, ale jak spojrzymy na osiągi i możliwości to FZ8 sprawdzi się tak samo dobrze: zarówno na torze jak i w codziennym dojeździe do pracy. Na GSR również bardzo dobrze mi się jeździło, może za krótko go miałem, ale nie zauważyłem żeby był wyraźnie w czymś lepszy od swoich konkurentów.<br><hr>dudditsKomentatorzy napisał(a):Ha..w końcu ktoś napisał prawdę o tym sprzęcie..mówią ludzie że stalowa rama,że heble nie takie,że wahacz przedpotopowy..ale kurcze..ten motong naprawdę b.dobrze jeździ i nie ma się do czego przyczepić.Dokładnie tak jak napisaliście. W moim przekonaniu leje FZ8,Z750,F800R. GSR750 jest 2 w moim prywatnym rankingu motocykli z tego przedziału ( pojemności,kasy ). No i co ciekawe spalanie na poziomie 6,5 - 6,8 l/100km jest całkiem do przyjęcia<br><hr>aril82<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
GSRa 600 ujeżdżałem dwa sezony i twierdzę że jest to bardzo udany motocykl. Po jeździe testowej 750-tką bardzo pozytywnie oceniam znakomite współgranie wszystkich podzespołów dając prawdziwą frajdę jeźdźcowi. No i te fajne brzmienie seryjnego tłumika na wyższych obrotach. Wyśmienite wyważenie i nieprzeciętna poręczność dają mi powód, by już szykować na GSR 750 miejsce w garażu <br><hr>peli
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z drugiej strony ktoś musi być zgorzałym fanem Kawaski by wybrać Z750 niż GSR 750... <br><hr>ICONKomentatorzy napisał(a):moze to i dobry motor, ale jakis taki bez wyrazu, kompletnie sie mi nie podoba. Ktos musi bys zagorzalym fanem Suzuki zeby wolal to niz Z750.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak GSR750 zacznie się sprzedawać, Suzuki zrobi wzmocnioną wersję z ostrzejszymi heblami i pewnie z aluminiowym wahaczem, podobnie jak to kawasaki zrobiło w Z750R. A wygląd? Kwestia gustu. Oba motongi są/będą porównywalne.<br><hr>PastiKomentatorzy napisał(a):moze to i dobry motor, ale jakis taki bez wyrazu, kompletnie sie mi nie podoba. Ktos musi bys zagorzalym fanem Suzuki zeby wolal to niz Z750.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ogolnie po jazdach testowych moto mi sie podoba, jedyny klopot to apetyt na paliwko przy jezdzie i trzymaniu moto "na obrotach" przy sprawnej jezdzie, komputer pokladowy wyliczyl mi srednia na poziomie 10,5 l/100 km :/ <br><hr>A
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmm, chyba jeździłem innym GSR 750... Wszystko jest super, z wyjątkiem silnika, który tak zachwalacie. W ogóle nie ma kopa. Dla porównania testowałem Speed Triple i jest to demon w porównaniu do grzeczniutkiego GSRa<br><hr>zenek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Stalowa rama, zwykły i tani tylny wahacz dyskwalifikują wg mnie GSR-a. Panowie Z Suzuki zniweczyli to, co udało im się stworzyć pokazując 600. Jeździłem GSR 600 3 lata (bliskie spotkanie z innym pojazdem zakończyło jego żywot). Był lekki, zwrotny i dynamiczny. Mało palił. Jak na pierwsze moto - rewelacja. I miał to coś.
Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.<br><hr>stug
Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.<br><hr>stug
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co ty porównujesz? 750 (106KM) i 1050 (130KM)?<br><hr>FanKomentatorzy napisał(a):hmm, chyba jeździłem innym GSR 750... Wszystko jest super, z wyjątkiem silnika, który tak zachwalacie. W ogóle nie ma kopa. Dla porównania testowałem Speed Triple i jest to demon w porównaniu do grzeczniutkiego GSRa<br><hr>zenek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kawasaki też ma stalową ramę i jakoś to nikomu nie przeszkadza... W zwykłej wersji ma brzydki prostokątny tylni wahacz, dopiero w wersji R zmieniono go na bardziej ''elegancki" .Komentatorzy napisał(a):Stalowa rama, zwykły i tani tylny wahacz dyskwalifikują wg mnie GSR-a. Panowie Z Suzuki zniweczyli to, co udało im się stworzyć pokazując 600. Jeździłem GSR 600 3 lata (bliskie spotkanie z innym pojazdem zakończyło jego żywot). Był lekki, zwrotny i dynamiczny. Mało palił. Jak na pierwsze moto - rewelacja. I miał to coś.
Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.<br><hr>stug<br>
Dodatkowo jest sporo cięższy od GSR 750.
Jak dla mnie oba motocykle wyglądają równie dobrze, trzeba więc poczekać na bezpośrednie testy porównawcze i wtedy wyrobić sobie opinie o tym sprzęcie.<br><hr>icon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystkie motocykle w tym także choppery przed wprowadzeniem do sprzedazy testuje sie na torach bo tylko tam da sie z nich wycisnac wszystko w bezpiecznych warunkach. Mi to zwisa gdzie zostały zrobione zdjecia. Jakbys mial troche pojecia to moze bys sie nie przypierdalal bez sensu.<br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Test motocykla przedprodukcyjnego na torze rozumiem, ale takiego testu juz nie... w miescie nigdy nie bedziesz miec taki warunkow. testujac na torze nie da sie przetestowac codziennej przydatnosci pojazdu...<br><hr>ŁukaszKomentatorzy napisał(a):A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz<br>Komentatorzy napisał(a):Wszystkie motocykle w tym także choppery przed wprowadzeniem do sprzedazy testuje sie na torach bo tylko tam da sie z nich wycisnac wszystko w bezpiecznych warunkach. Mi to zwisa gdzie zostały zrobione zdjecia. Jakbys mial troche pojecia to moze bys sie nie przypierdalal bez sensu.<br><hr>Dyzio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co sie moze tutaj nie sprawdzić na mieście? Poza tym skad wiesz że był jeżdzaony tylko na torze? moze tam robili tylko zdjęcia.<br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):A mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...<br><hr>Łukasz<br>Komentatorzy napisał(a):Wszystkie motocykle w tym także choppery przed wprowadzeniem do sprzedazy testuje sie na torach bo tylko tam da sie z nich wycisnac wszystko w bezpiecznych warunkach. Mi to zwisa gdzie zostały zrobione zdjecia. Jakbys mial troche pojecia to moze bys sie nie przypierdalal bez sensu.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):Test motocykla przedprodukcyjnego na torze rozumiem, ale takiego testu juz nie... w miescie nigdy nie bedziesz miec taki warunkow. testujac na torze nie da sie przetestowac codziennej przydatnosci pojazdu...<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajny bike. Testowałem w zeszły weekend. W mieście spoko. Silnik jak elektryczny w każdym zakresie obrotów się spisuje, nawet na wysokich biegach. Nie szarpie. W zakręty wchodzi jak 600-ka. Bardzo poręczny. Na autostradzie do 200 km/h też spoko. Szybko się uwinął. Od tej prędkości zaczynają się lekkie wibracje. Maszyna ergonomiczna (ja mam 176cm i 85 kg). Siedzi się wygodnie choć ze znacznym pochyleniem. Nogi rozstawione dość szeroko. Pasażer ma wygodnie ale nie ma się czego złapać. Polecam na trasy takie do 100 km. <br><hr>Bluespapa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a tu macie fajną homemade reklamówkę GSRa, i co można:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4</a><br><hr>jeDrASS
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4</a><br><hr>jeDrASS
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość