Zobacz wÄ…tek - Aprilia RS 125 a Yamaha R6
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 125 a Yamaha R6

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Aprilia RS 125 a Yamaha R6

Postprzez Ride2Die » 12/5/2011, 15:11

Witam wszystkich : )

Jestem obecnie posiadaczem Aprilki RS 125tki i powoli przymierzam się na przesiadkę na coś większego, zawsze myślałem że następny motor to będzie właśnie R6 ale po przeczytaniu paru komentarzy zwątpiłem.. mianowicie czy to prawda że R6 jest faktycznie aż tak bardzo zamulona na niskich obrotach?
Bo to jest własnie coś co mnie wkurza w mojej obecnie maszynie że ciągle muszę ją katować na wysokich obrotach, a nie chciałbym kupować motoru w którym będzie identyczny problem..

Mam na myśli model R6 z ostatnich lat czyli tak mniej więcej 2006-2008
Ride2Die
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20/12/2009, 23:21


Postprzez byzf » 12/5/2011, 17:44

Moim zdaniem po przesiadce z RS'ki będziesz zachwycony i sie troche przestraszysz (jezeli nigdy nie jezdziles na 600 super sporcie). Nie wiem jak to jest bo nigdy nie jezdzilem R6 ale napewno nie bedziesz jej musial tak katowac jak RS. Apka to 2-suw wiec lubi wysokie obroty bo inaczej prawie wcale nie jedzie a R6 to rzedowy 4-suwowy 4 cylindrowiec ...;)
Yamaha FZ1 Black ;)
Avatar użytkownika
byzf
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 18/10/2010, 20:26
Lokalizacja: PWL


Postprzez Seba_ER5 » 12/5/2011, 18:12

Ja jezdzilem troche RS125 co prawda ta byla wtedy na dotarciu i nie krecila sie powyzej 8k obrotow. Potem przesiadlem sie na ER5 i poczulem roznice pote na 636 i poczulem roznice a teraz mam przyjemnosc od kilku dni latac CBR 1000RR i tez jest roznica ale juz nie ma tego strachu(respektu) jak przed dwoma poprzednimi.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez thomaskr » 12/5/2011, 21:07

Ojj nie zmieniaj zdania.... R6 jest "zamulona" do 5tyś a dopiero od 10tyś zaczyna się jazda... mimo to i tak na niskich obrotach ma yhm porządne odejście, z resztą inaczej być nie może ok 180kg do 120km robi swoje. Na Twoim miejscu nie patrzył bym przy wyborze moto na osiągi bo na wszystkich sportowych 600 jeździ się bardzo szybko i zanim zaczniesz na prawdę wykorzystywać maszynę minię trochę czasu :)
thomaskr
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/4/2011, 22:00

Postprzez ZieLony_69 » 12/5/2011, 23:44

mul na dole w r6 bedzie 2 razy wiekszy niz ogien u gory w rs, mialem 2x rs 125, wiec wiem co mowie.
600 k6
Avatar użytkownika
ZieLony_69
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 21/1/2009, 22:23
Lokalizacja: OKA

Postprzez Vergon » 13/5/2011, 07:53

Ty się lepiej skup na tym, żeby Cie ta R6 nie sponiewierała zamiast martwić się o słaby dół.
Jak chcesz z dołu jechać to kup Vkę.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wasil1993p » 15/5/2011, 18:30

Seba_ER5 napisał(a):Ja jezdzilem troche RS125 co prawda ta byla wtedy na dotarciu i nie krecila sie powyzej 8k obrotow. Potem przesiadlem sie na ER5 i poczulem roznice pote na 636 i poczulem roznice a teraz mam przyjemnosc od kilku dni latac CBR 1000RR i tez jest roznica ale juz nie ma tego strachu(respektu) jak przed dwoma poprzednimi.


jak nie kręciła się pow. 8tys to była zablokowana. a i tak rs powera dostaje od 9tys.

do autora tematu:
ja tez przesiadam się z rs125 na ss600 więc jest nas już dwóch. miałem kupować litra ale po przejażdżce cbr 929 stwierdziłem że 600tka spokojnie mi wystarczy ;D. to nie prawda że r6 jest słaba na niskich obrotach ana jest po prostu troche słabsza na niskich obr niż np.gsx-r 600 k1 którego chcę sobie kupić bo nie lubię R6 a na cbr600rr i 636 nie mam kasy. po przesiadce z aprilii będziesz bardzo zachwycony mocą r6 nawet na niskich obrotach a nawet początkowo będziesz się jej bał. jeździłem już sv650, zx6r, cbr929 jeszcze paroma starociami . nie miałem okazji jeździć wymarzonym gixem ale myślę że to moto idealne dla mnie. bo będzie miał przy***anie i ładnie wygląda a walory praktyczne nie mają dla mnie znaczenia. jak podoba ci sie R6 to kupuj a będziesz zadowolony
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez RUTRA.RD » 16/5/2011, 08:01

będziesz sie uczył troche od nowa jeździć bo to 4t :) hamowanie silnikiem na początku cie tak zaskoczy ze masakra
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 16/5/2011, 08:26

Wasil czasem dostawala przebudzenia :D dopoki brat nie zatarl.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wasil1993p » 16/5/2011, 15:51

to coś i tak było z nią nie teges. sporo przelatałem rską i sporo się jej ponaprawiałem ;/ i wiem że do 7tys jest zamulona a powera dostaje tak od 8tys.

a co do hamowania silnikiem to RUTRA.RD masz racje. w 2t takie hamowanie nie występuje więc ktoś kto nie jeździł 4t będzie dziwnie się czuł. tak jakby odjęcie gazu uruchamiało hamulce. ale ogarnięcie tego jest bardzo łatwe. to bardziej kwestia przyzwyczajenia niż nauki jazdy na motocyklu.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez MICZMAN » 16/5/2011, 20:25

mam r6 z 2003 r i na początku tego dołu na niskich obrotach nie czułem ale teraz jest to coraz bardziej odczuwalne. Co nie zmienia faktu że na 1, 2,3 po odkręceniu gazu od razu wyrywa na koło ;) będziesz kręcić do czerwonego pola to sie dowiesz że r6 to nie byle co ;)
MICZMAN
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 26/8/2010, 18:34
Lokalizacja: Orzesze > Rybnik



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê