Motocykl do 3500 PLN
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Motocykl do 3500 PLN
Witam.
Jakie masz doświadczenie: ok. 4 tys. km na simsonie, i jedynie kilkadziesiąt na MZ 150
- 18, 88, 192,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: Jazda głównie po drogach asfaltowych, czasem do szkoły, czasem na wypad po za miasto. Ogólnie cykl mieszany z nastawieniem na 3/4 trasa i 1/4 miasto.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie: hmmm... tyle, na ile czas pozwoli
- Ile gotówki masz na sam motocykl: między 3000-3500 PLN
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - szosowo-turystyczne
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Spodobał mi się model CB 250.
Co do ceny - proszę nie proponować mi abym sobie dozbierał powiedzmy jeszcze 2-3 tys. zł i kupił coś większego, gdyż nie będzie mnie stać na utrzymanie takiego motoru (chodzi mi tutaj o spalanie).
InteresujÄ… mnie jednostki do 250ccm, palÄ…ce do 4l.
Rozumiem, że posiadając taka ilość gotówki nie zaszaleję, ale mam nadzieję, że mi pomożecie.
Na samym początku myślałem nad MZ ETZ 150, jednak doszedłem do wniosku, że może warto poszukać dla niej jakiejś nowocześniejszej alternatywy.
Jakie masz doświadczenie: ok. 4 tys. km na simsonie, i jedynie kilkadziesiąt na MZ 150
- 18, 88, 192,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: Jazda głównie po drogach asfaltowych, czasem do szkoły, czasem na wypad po za miasto. Ogólnie cykl mieszany z nastawieniem na 3/4 trasa i 1/4 miasto.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie: hmmm... tyle, na ile czas pozwoli
- Ile gotówki masz na sam motocykl: między 3000-3500 PLN
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - szosowo-turystyczne
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Spodobał mi się model CB 250.
Co do ceny - proszę nie proponować mi abym sobie dozbierał powiedzmy jeszcze 2-3 tys. zł i kupił coś większego, gdyż nie będzie mnie stać na utrzymanie takiego motoru (chodzi mi tutaj o spalanie).
InteresujÄ… mnie jednostki do 250ccm, palÄ…ce do 4l.
Rozumiem, że posiadając taka ilość gotówki nie zaszaleję, ale mam nadzieję, że mi pomożecie.
Na samym początku myślałem nad MZ ETZ 150, jednak doszedłem do wniosku, że może warto poszukać dla niej jakiejś nowocześniejszej alternatywy.
- evensah
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/5/2009, 14:49
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak masz 4 tyś to mój brat ma do sprzedania
http://allegro.pl/suzuki-gs-500-i1583923655.html
nie bity pomalowany bo był fioletowy. Brat posiada wszytskie orginalne czeci gdybyś chciał powrócic do stanu orginalnego.
http://allegro.pl/suzuki-gs-500-i1583923655.html
nie bity pomalowany bo był fioletowy. Brat posiada wszytskie orginalne czeci gdybyś chciał powrócic do stanu orginalnego.
motorynka- aprillia scarabeo --- Yamaha xj 600
- carma
- Świeżak
- Posty: 412
- Dołączył(a): 24/6/2008, 18:46
- Lokalizacja: OPATÓW- Warszawa
jeżeli chcesz 250 to ta kategoria jest jedną z najsłabiej obstawionych, jeżeli chodzi o używki w budzecie jaki posiadasz;( , nie licząc MZ, jaw itp, 125 jest dużo, 400-500 też sporo, a 250 nie ma ;( , na dodatek te co są w porównaniu z analogiczną 125 często maja tylko wiekszy silnik (nie licząc wynalazków typu gsxr, cbr 250 itp)
trzeba wybierać to co jest w najlepszym stanie technicznym i ewentualnie najbardziej Ci sie podoba
trzeba wybierać to co jest w najlepszym stanie technicznym i ewentualnie najbardziej Ci sie podoba
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Sykopson- weź ić stond! Nie znasz się to się nie odzywaj. Popatrz na raporty spalania chociażby zanim coś napiszesz... Ogólnie przeskod w mocy pomiędzy 500 a 600 jest odczuwalny i spokojnie ogarniesz np. xj600 a spalanie będzie podobne do 500tki. Jedynym plusem 500tek w porównaniu do nakedów i turystków 600 cm^3 jest fakt, że są tańsze.
- pogromnca
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 27/4/2011, 23:13
pogromnca napisał(a):Carma- był pomalowany za groszę, zmieniona przednia lampa na najtańszą, były wymieniane końcówki kiery etc. moto sprowadzone z DE i mówisz nam, że to bezwypadek jest? To co piszesz to kłamstwa, nawet śmieszne nie jest...
Siemanko oczywicie wszytko co pisze to klamstwo tak naprawde ma jeszcze ze spawana ramÄ™.
1 nie był pomalowany za grosze
2 wszytkie akcesoria posiadają homologacje (kupione w niemczech przez wójasa)
3 dokładają ORGINALNE te które zostały zdjęte z motocykla lusterka kierunki itd
4 jeśli jesteś zainteresowany lub mieszkasz gdzieś nie daleko to brat będzie jutro w Radomiu na jakiejś paradzie motocyklowej i będziesz mógł zobaczyć go w całosci
5
motorynka- aprillia scarabeo --- Yamaha xj 600
- carma
- Świeżak
- Posty: 412
- Dołączył(a): 24/6/2008, 18:46
- Lokalizacja: OPATÓW- Warszawa
evensah-powiedz czy chodzi Ci o ten motorek cb 250 z lat 80-tych?
Albo inaczej, dam ci dwa przykłady i o który chodzi:
http://allegro.pl/honda-cb-250-i1590019149.html
http://allegro.pl/motor-honda-cb-250-cb ... 09848.html ???
pogromnca - po pierwsze naucz się pisać,a po drugie korzystać z forum (nie pisze się jednego postu pod drugim) i wystarczy komuś tylko wskazać błąd a nie od razu pokazywać wyjście.
Masz racje pomyliłem się spalanie nie wynosi 4l tylko 5l. Czyli różnica jest podobna jak w twoim znakomitym stwierdzeniu że nie ma różnicy między 500 a 600 w spalaniu. Jest to 1,5l różnicy. A poza tym na twoim miejscu motoznawco wziąłbym pod uwagę że to nie tylko różnica miedzy 600 a 500 ale także między 2 garowcem a 4. Mam nadzieję że nie muszę ci tłumaczyć zależności, a jak muszę to napisz na priv, chętnie wytłumaczę czemu np. 600 w 4 garach, będzie palić więcej od 600 w 2.
Pozdro
Albo inaczej, dam ci dwa przykłady i o który chodzi:
http://allegro.pl/honda-cb-250-i1590019149.html
http://allegro.pl/motor-honda-cb-250-cb ... 09848.html ???
pogromnca - po pierwsze naucz się pisać,a po drugie korzystać z forum (nie pisze się jednego postu pod drugim) i wystarczy komuś tylko wskazać błąd a nie od razu pokazywać wyjście.
Masz racje pomyliłem się spalanie nie wynosi 4l tylko 5l. Czyli różnica jest podobna jak w twoim znakomitym stwierdzeniu że nie ma różnicy między 500 a 600 w spalaniu. Jest to 1,5l różnicy. A poza tym na twoim miejscu motoznawco wziąłbym pod uwagę że to nie tylko różnica miedzy 600 a 500 ale także między 2 garowcem a 4. Mam nadzieję że nie muszę ci tłumaczyć zależności, a jak muszę to napisz na priv, chętnie wytłumaczę czemu np. 600 w 4 garach, będzie palić więcej od 600 w 2.
Pozdro
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Z tego co słyszałem i czytałem to moto mało awaryjne, całkiem fajne, i spalanie w granicach 4l. Taki mechanik znajomy ją ma, złotą. Jego chodzi trochę jak chopperek, ale chyba ma coś z układem wydechowym.
Co do wad to pewnie będzie krucho ze sprzedażą i częściami, ale jak będziesz dbał to nie powinna się za często psuć.
Co do wad to pewnie będzie krucho ze sprzedażą i częściami, ale jak będziesz dbał to nie powinna się za często psuć.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Właśnie zauważyłem, ze zarówno samego motoru jak i części jest bardzo mało na samym allegro. Jednak sytuacja na ebay prezentuje się juz zupełnie odwrotnie. Odrazu widać na jaki rynek głownie był przeznaczony ten model.
Miałbyś może możliwość, spytania się tego właściciela CB na co zwracać szczególnie uwagę w tym modelu?
EDIT:
Tak się zastanawiam czy jest sens kupić tą CB, do której będzie ciężko zdobyć części, gdy coś "grubszego" odmówi posłuszeństwa. W zasadzie tylko ten podoba mi się ze wszystkich dostępnych 250.
Jednak może będę się w stanie przekonać do innego modelu. Moglibyście mi coś zaproponować z 250, które będą w miarę popularne, a co za tym idzie części będzie można nabyć na porządku dziennym.[/u]
Miałbyś może możliwość, spytania się tego właściciela CB na co zwracać szczególnie uwagę w tym modelu?
EDIT:
Tak się zastanawiam czy jest sens kupić tą CB, do której będzie ciężko zdobyć części, gdy coś "grubszego" odmówi posłuszeństwa. W zasadzie tylko ten podoba mi się ze wszystkich dostępnych 250.
Jednak może będę się w stanie przekonać do innego modelu. Moglibyście mi coś zaproponować z 250, które będą w miarę popularne, a co za tym idzie części będzie można nabyć na porządku dziennym.[/u]
- evensah
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/5/2009, 14:49
jeżeli Ci sie podoba to jest sens
jeżeli chodzi o wymiany i ewentualne naprawy
cześci eksploatacyjne powinny być dostepne bez wiekszych problemów(najwyżej trzeba bedzie poczekać chwilke )
w przypadku awarii, niektóre cześci powinny być identyczne jak w innych modelach (trzeba sie troche zainteresowac), jeżeli sypnie sie coś poważnego to koszt naprawy może przekroczyć wartośc motocykla i bedzie to nieopłacalne , tak samo bedzie to nieopłacalne w popularniejszych 500 za podobne pieniadze
najważniejsze zeby nie dać sie emocja i wybrać egzemplarz w dobrym stanie
jeżeli chodzi o wymiany i ewentualne naprawy
cześci eksploatacyjne powinny być dostepne bez wiekszych problemów(najwyżej trzeba bedzie poczekać chwilke )
w przypadku awarii, niektóre cześci powinny być identyczne jak w innych modelach (trzeba sie troche zainteresowac), jeżeli sypnie sie coś poważnego to koszt naprawy może przekroczyć wartośc motocykla i bedzie to nieopłacalne , tak samo bedzie to nieopłacalne w popularniejszych 500 za podobne pieniadze
najważniejsze zeby nie dać sie emocja i wybrać egzemplarz w dobrym stanie
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości