Zobacz wątek - Kawasaki ZX6r
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX6r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki ZX6r

Postprzez strong007 » 29/4/2011, 13:57

witam. mam kilka pytań o kawe z 2002r. 600 pojemności.
przy jakiej temperaturze powinien załaczac sie wentylator przy chłodnicy? bo jak jade po mieście to czesto temp przekracza 100. na postoju zauważyłem ,że przy 105 załacza sie ten wentylator. To normalne??

2. ile pali wam taki sprzet? bo mi przy dość agresywnej jeździe ok 9l

3. czy przy 30tys przebiegu możliwe by brał olej? bo zrobiłem kilkaset km i troszeczke ubyło tego na miarce. teraz mam na minimum. jeśli brakowałoby to kontrolka się zaświeci?

Prosze o odpowiedz
strong007
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/1/2011, 13:11


Postprzez Kicaj. » 29/4/2011, 15:49

Rozumiem ze sezonowo olej wymieniony wiec takim jaki wlales uzupelnij i po drugiej kazdy silnik bierze troche oleju. Ale rada nie czekaj az zaswieci sie kontrolka tylko uzupelni olej. Lepiej zeby bylo pod kreske max jak na samym dole :P
Kicaj.
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30/5/2010, 18:29
Lokalizacja: Poznań


Re: Kawasaki ZX6r

Postprzez rossavu » 29/4/2011, 16:25

strong007 napisał(a):witam. mam kilka pytań o kawe z 2002r. 600 pojemności.
przy jakiej temperaturze powinien załaczac sie wentylator przy chłodnicy? bo jak jade po mieście to czesto temp przekracza 100. na postoju zauważyłem ,że przy 105 załacza sie ten wentylator. To normalne??

2. ile pali wam taki sprzet? bo mi przy dość agresywnej jeździe ok 9l

3. czy przy 30tys przebiegu możliwe by brał olej? bo zrobiłem kilkaset km i troszeczke ubyło tego na miarce. teraz mam na minimum. jeśli brakowałoby to kontrolka się zaświeci?

Prosze o odpowiedz


1. normalne,
2. jesli wydaje Ci sie, ze sprzet za duzo pali to sprawdz filtr powietrza + regulacje,
3. Nie wierz w przebieg bo 90% sprzetow ma krecone, nie jezdzil z niskim stanem oleju bo zajedziesz silnik.
btw kontrola jest od cisnienia a nie poziomu oleju.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Seba_ER5 » 29/4/2011, 16:49

Poziom oleju sprawdza sie na cieplym silniku po jezdzie. Zostawiasz moto w pionie na 5-10min i wtedy sprawdzasz poziom. Tak by wszystko splynelo.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kvba » 29/4/2011, 18:43

Temperaturą się nie przejmuj, wszystko masz w normie.

Mi ZX6R 98r (silniki prawie identyczne) paliła przy pałowaniu niecałe 10l. A przy normalnej jeździe 7 sobie wypijała.

A co do wypijania oleju to trochę lipa, bo moja Ninja miała ponad 40tys przebiegu i nie brała prawie w ogóle oleju. Od wymiany do wymiany zlewałem tyle ile zalałem. A nie powiem żeby miała u mnie lekko.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kaniuszy » 29/4/2011, 19:13

hmm, mam 98 z silnikiem od 2001 to po trasie w 2 osoby jeżdżąc raczej spokojnie to 5 litrów równo. po mieście max 6,5 litra.
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez SIWY82 » 29/4/2011, 22:11

Moja ZX6R 2000 paliła tak 6l przy normalnym śmiganiu, wiatrak włączałem sam na krótko, a przy przebiegu 40 tys nie brała mi oleju.
SIWY82
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/4/2011, 11:35
Lokalizacja: Zbąszyń

Postprzez Repsol » 30/4/2011, 06:42

1. Sprawdź czy wogóle masz odpowiednia ilość płynu chłodniczego, to nie jest normalne żeby przy takich temperaturach jakie są obecnie już Ci się wentylator notorycznie właczał. No chyba, że masz taki styl jazdy że ją "dusisz" na wyższym biegu a prędkość mała.

2. Od 5 do 7 (max).

3. W swojej ZX6R (2001) mam prawie 25tyś km. (jestem w 100% pewien autentyczności tego przebiegu) i nie bierze ani grama.

Nie sugeruj się zbytnio kontrolką (ta się przydaje w sytuacjach krytycznych) tylko wskaźnikami przy okienku kontrolnym.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez Shogun80 » 3/5/2011, 18:31

1.temperatura normalna, chyba że taką masz w trasie
2. przy ostrej jeździe 9litrów to norma
3. jak ostro kręcisz manetką to będzie ci palił olej, bez znaczenia czy ma 2tys czy 100tys, nie wierz w sprzęty które nie palą oleju, chyba że są użytkowane zgodnie z przepisami. Poprostu kontroluj stan oleju, bo to naprawde ważne
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez strong007 » 4/5/2011, 12:31

Shogun80 napisał(a):1.temperatura normalna, chyba że taką masz w trasie
2. przy ostrej jeździe 9litrów to norma
3. jak ostro kręcisz manetką to będzie ci palił olej, bez znaczenia czy ma 2tys czy 100tys, nie wierz w sprzęty które nie palą oleju, chyba że są użytkowane zgodnie z przepisami. Poprostu kontroluj stan oleju, bo to naprawde ważne



taką temp mam tylko przy jeździe w korkach jak stoje. a przy normalnej jeździe temp w okolicy 70-90
strong007
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 8/1/2011, 13:11

Postprzez adamRS » 4/5/2011, 18:12

Czyli norma.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez CubaLibree » 5/5/2011, 18:47

Shogun80 napisał(a):1.temperatura normalna, chyba że taką masz w trasie
2. przy ostrej jeździe 9litrów to norma
3. jak ostro kręcisz manetką to będzie ci palił olej, bez znaczenia czy ma 2tys czy 100tys, nie wierz w sprzęty które nie palą oleju, chyba że są użytkowane zgodnie z przepisami. Poprostu kontroluj stan oleju, bo to naprawde ważne


...pierwsza normalna odpowiedz, nice
R6
Avatar użytkownika
CubaLibree
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 19/1/2011, 21:17
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr