Zobacz wÄ…tek - Dwa pytania (pozornie bez znaczenia)
NAS Analytics TAG

Dwa pytania (pozornie bez znaczenia)

O wszystkim
_________

Dwa pytania (pozornie bez znaczenia)

Postprzez witoldjusz » 28/4/2011, 12:52

Witojcie bracia i siostry

Mam dwa pytania, proszę o wyrozumiałość, czasem jak mam chwilę spokoju lub jak zasypiam to sam je sobie zadaję.

1. Czy jest duża różnica w jeździe motocyklem z lusterkami na kierownicy a takim z lusterkami na owoewkach? Którym wygodniej, czy lepiej jak te lusterka się ruszają czy jak są sztywno na jednej pozycji? (pisałem że dziwne raczej te pytania)

2. Jest jakaś zasada lub przeznaczenie motocykla że niektóre modele mają jeden wydech a inne po obydwu stronach czyli dwa wydechy? Producenci czymś specjalnym się kierują. Czasem jest tak że ten sam motocykl w nowszym modelu ma juz inaczej niż miał w starszym modelu. O co tu chodzi, czy jest jakaś zasada?
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
Avatar użytkownika
witoldjusz
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
Lokalizacja: Warszawa


Re: Dwa pytania (pozornie bez znaczenia)

Postprzez C-bool » 28/4/2011, 13:13

1. Zupełnie nic nie rozumiem.
2. Normy emisji spalin, normy głośności, albo po prostu wygląd.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez kuba123454 » 28/4/2011, 16:40

Avatar użytkownika
kuba123454
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez C-bool » 28/4/2011, 17:31

Up
No przecież wiem jak wyglądają takie lusterka :]

Nie wiem tylko o jaką różnicę może chodzić... Autor mógłby to sprecyzować, np. o widoczność w lusterkach?
Zupełnie nie rozumiem pojęcia "ruszające się" i "sztywne" lusterka.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mar111cin » 28/4/2011, 17:37

osobiście uważam, że lepiej jak lusterka są w owiewce. Skręcasz sobie na skrzyżowaniu i widzisz co jest za Tobą, natomiast jakbyś miał lusterka w kierownicy, to co najwyżej laski na chodniku możesz poobserwować ;). ogólnie myślę że obraz nie ucieka przy różnych manewrach. Nie wiem jak to wpływa na opór na kierownicy w motocyklu z lusterkami w kierownicy, ale jak u siebie nie miałem jednego z lusterek w owiewce, to potrafiło ciągnąć motocykl przy wyższych prędkościach.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez RUTRA.RD » 29/4/2011, 08:24

lepsze w owiewkach nie drgają tak a kiera lubi drgania przenosić na lusterka

2 wydechy lepszy dol z tego co ja sie orientuje, latwiej normy emisij spalin spelnic. duze silniki v2 zawsze maja 2 wydechy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez RUTRA.RD » 29/4/2011, 10:08

a ja w tl widze prawie wszystko lustreka ma zajebiste a jestem raczej w miare szeroki w barkach
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez witoldjusz » 29/4/2011, 11:15

C-bool napisał(a):Up
No przecież wiem jak wyglądają takie lusterka :]

Nie wiem tylko o jaką różnicę może chodzić... Autor mógłby to sprecyzować, np. o widoczność w lusterkach?
Zupełnie nie rozumiem pojęcia "ruszające się" i "sztywne" lusterka.



pytając "czy duża jest różnica w jeździe" chodziło mi własnie o używanie lusterek, o to co i jak w nich widać i czy jak ruszam kierownicą i mi ucieka obraz w lusterkach to bardzo to przeszkadza czy nie, i czy ciężko jest się przestawić. To chyba nie jest zbyt trudne do zrozumienia i niektórym się udało ;) ja jeżdziłem jedynie z lusterkami na owoewce i dla tego powstało takie pytanie


C-bool, Ty u siebie chyba też powinieneś mieć na owiewkach
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
Avatar użytkownika
witoldjusz
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 29/4/2011, 11:24

dla mnie nie ma różnicy, przestawienie sie to 5 minut.dla mnie problem to ich wibrowanie w golasach bo sa bezposrednio z kiera połączone. mi w b6 wibrowaly kumplowi w hornecie wibruja i kolezance w gsr tez
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê