CBR 600 F3 vs. GSX-R 600 Srad vs. YZF 600 Thundercat
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
CBR 600 F3 vs. GSX-R 600 Srad vs. YZF 600 Thundercat
Witam wszystkich uzytkownikow. Poszukujac motocykla o pojemnosci 600 ccm przesiedzialem na googlach i forach rowne 4 dni. Znalazlem podstawowe informacje o CBR 600 F3, GSX-R 600 Srad, YZF 600 Thundercat. To co o nich przeczytalem nie zaspokaja jednak wiedzay jaka jest mi potrzebna aby wybrac sposrod nich ten jedyny. Tu kieruje moja prosbe do was. Prosze o napisanie informacji o:
1. Jezdzie na tych scigaczach. Ktory z nich bardziej nadaje sie do szybkiej i nerwowej jazdy a ktory do spokojnych wypadow turystycznych.
2. Jakie sa koszty ich utrzymania. Ile kosztuja podzespoly ktore trzeba wymieniac po kilku tys. km. (slyszalem tylko o rozrzadzie, chcialbym dowiedziec sie cos wiecej)
3. Czy te motory trzeba krecic do 10 tys. zeby ruszyly z miejsca
4. Na co szczegolnie trzeba zwrocic uwage przy ich zakupie
5. Prosze rowniez o podanie linkow/zdjec maszynek w seryjnym malowaniu.
Prosze o wypowiadanie sie tylko tych forumowiczow ktorzy maja jeden z tych motorow od przynajmniej 3 miesiecy (nie chce nikogo urazic ale wydaje mi sie ze dopiero po tym czasie poznajemy motor)
PS: Ten temat napewno pomoze wiekszosci osob ktore chca sie zaopatrzyc w te cudenka.
1. Jezdzie na tych scigaczach. Ktory z nich bardziej nadaje sie do szybkiej i nerwowej jazdy a ktory do spokojnych wypadow turystycznych.
2. Jakie sa koszty ich utrzymania. Ile kosztuja podzespoly ktore trzeba wymieniac po kilku tys. km. (slyszalem tylko o rozrzadzie, chcialbym dowiedziec sie cos wiecej)
3. Czy te motory trzeba krecic do 10 tys. zeby ruszyly z miejsca
4. Na co szczegolnie trzeba zwrocic uwage przy ich zakupie
5. Prosze rowniez o podanie linkow/zdjec maszynek w seryjnym malowaniu.
Prosze o wypowiadanie sie tylko tych forumowiczow ktorzy maja jeden z tych motorow od przynajmniej 3 miesiecy (nie chce nikogo urazic ale wydaje mi sie ze dopiero po tym czasie poznajemy motor)
PS: Ten temat napewno pomoze wiekszosci osob ktore chca sie zaopatrzyc w te cudenka.
- tomkub
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8/3/2009, 15:48
Moim zdaniem najlepszy Gix
Moim zdaniem najlepszy z tej trójki jest Gix. Jeśli chodzi o Thundercata to nie polecam tego sprzęta. Kumpel miał i jest problem z częsciami używanymi jak coś padnie. Kumplowi np padła skrzynia i problem był ze znalezieniem używanej. Jeśli chodzi o CBR-e to styczności nie miałem. Z pewnością Gix to typowy ścigacz a CBR-a i Thunder to typowo sportowo-turystyczne moto.
- dolek
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 8/3/2009, 00:14
1. Gsxr nadaje się raczej do szybkiej nerwowej jazdy, a Cbr F3 i Thundercat to motocykle bardziej turystyczne o delikatniejszej charakterystyce.
2. Co do kosztów utrzymania to jest temat : viewtopic.php?t=3743
3. Z tym kreceniem do 10 tys to przesada. Ale sa to motocykle wysokoobrotowe.
4. Poszukaj informacji na forum o każdym motocyklu z osobna, bo tematów o każdym z tych moto było mnóstwo tam dowiesz się konkretnych rzeczy na co zwracać uwage itp.
2. Co do kosztów utrzymania to jest temat : viewtopic.php?t=3743
3. Z tym kreceniem do 10 tys to przesada. Ale sa to motocykle wysokoobrotowe.
4. Poszukaj informacji na forum o każdym motocyklu z osobna, bo tematów o każdym z tych moto było mnóstwo tam dowiesz się konkretnych rzeczy na co zwracać uwage itp.
-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
Do Thundercata nie ma zupełnie problemów z zakupem nowych części do skrzyni biegów W ASO Yamaha i ceny w porównaniu do innych ASO są dużo niższe.
A używanej skrzyni nawet jak by mi dopłacali do niej to bym nie zamontował, za dużo roboty i zbyt duże koszty naprawy są aby robić takie kombinacje. Trzeba niestety cały silnik rozbierać łącznie z głowicą i zestawem tuleji cylindrowych, koszt naprawy to około 2700 - 3000PLN.
Z podanych motocykli najmniej problemów jest z GSX-R 600.
A używanej skrzyni nawet jak by mi dopłacali do niej to bym nie zamontował, za dużo roboty i zbyt duże koszty naprawy są aby robić takie kombinacje. Trzeba niestety cały silnik rozbierać łącznie z głowicą i zestawem tuleji cylindrowych, koszt naprawy to około 2700 - 3000PLN.
Z podanych motocykli najmniej problemów jest z GSX-R 600.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
jako posiadacz cbr f3 czuje sie zobowiazany do oddania glosu na nia.. jak dla mnie idealne polaczenie wlasciwosci sportowych z turystycznymi.. ja ze swoja nie mialem zadnych wiekszych problemow.. pozatym kazde moto z podanych nie naleza do awaryjnych.. a co do ich zrywnosci i nerwowosci.. gixer napewno jest duzo bardziej agresywny.. tcat i f3 tak jak mowilem to sportowi- turysci..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Kotek najładniejszy i najcięższy . Ale tez mało popularny wiec się wyróżnia. F3 taka oblatana . Nie wiem czemu ale jak SRAD ma zadupek to jego odwłok bardzo mnie kręci . Taki odwłok pszczółki murzyńska dupcia z zalążkiem nóg hehe .
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Odkopuję, ponieważ mam pytanie, czy srad 600 chorował na jakieś typowe dolegliwości? Zastanawiam się właśnie nad sradem czy f3 i nie wiem, kupując hondę będę jakiś taki spokojny, że zawsze nią dojade do domu do tego legenda o pancernym silniku mnie przekonuje, ale nie wiem jak to jest ze sradem, mało tego jest, mało do poczytania, ogólnie jak ma się zawieszenie srada i f3 do siebie? Który ma lepsze hamulce? Czy raczej w codziennej jeździe jest to nie wyczuwalne? Z góry dzięki za odpowiedzi.
/edit, zapomniałem jeszcze, czym róźni się f3 przed liftem od tej po lifcie? Tylko zadupkiem i kolorem tarczy obrotomierza?? Czy opłaca się płacić więcej ze wersję po lifcie?
/edit, zapomniałem jeszcze, czym róźni się f3 przed liftem od tej po lifcie? Tylko zadupkiem i kolorem tarczy obrotomierza?? Czy opłaca się płacić więcej ze wersję po lifcie?
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
jestem posiadaczem GSX-Ra więc wiadomo na który motocykl pada mój głos:)
tutaj masz link do oryginalnych malowań SRAD'a :
http://www.cyclechaos.com/wiki/Suzuki_GSX-R600
pozdro i życzę podjęcia słusznej decyzji
tutaj masz link do oryginalnych malowań SRAD'a :
http://www.cyclechaos.com/wiki/Suzuki_GSX-R600
pozdro i życzę podjęcia słusznej decyzji
- PawulonVBK
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 18/10/2008, 09:28
- Lokalizacja: Malbork
W SRAD'ie nic nie padało, jak szukać na siłę to gaźniki są dość wrażliwe, nie w sensie że się psują tylko muszą być jako tako serwisowane żeby działały tak jak powinny. Dobrze takiego przegonić parę kilometrów przy ~250, najlepiej na rezerwie i sprawdzić czy gaźnik nadąża Zawiecha to w gsxr-e lepsza, hamulce raczej też.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
ja bym dodał do tej listy zx6r i ją bym wybrał ze względu na stylistykę i charakter sportowy. z tych co wymieniłeś to wybieram gsx-r bo kot i F3 to takie turystyczne ścigacze i mają może i wygodną ale okropną pojedyńczą kanapę.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
hehehe Też bym brał ZX6R albo Gixa 600 juz sie gdzies ten temat przewinoł. no chyba ze nie masz ambicji na tyle sportowych i dzikich to bierz sie za Kota albo F3
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Zx6r się boje, za dużo się naczytałem o padających silnikach, skrzyniach, ramach itp, itd, Potrzebuje w moto właśnie dobrej twardej zawiechy i hebli, po cebuli już wiem czego mi tu najbardziej brakuje jednocześnie chciałbym moto bardziej do poświrowania jakiś gum itp, i boje się, że gixx może tego tak dobrze nie przeżyć jak F3. Do tego, podejrzewam, że łatwiej znaleźć dobrą F3 niż srada, ale patrząc tylko po allegro wiele powiedzieć nie można po zdjęcia to zdjęcia, a stan faktyczny to co innego, jakieś wgniotki czy przetarcia zbytnio mnie nie obchodzą, aby piec był dobry, rama prosta, tarcze nie skatowane i zawiecha nie zajechana
/edit Invi czemu zx6r byś nie stawiał obok tych maszyn z tych lat? Sam na nie zbytnio nie patrze, ale jestem ciekaw Twojej opinii bo z tą kawą nawet nie miałem kontaktu
/edit Invi czemu zx6r byś nie stawiał obok tych maszyn z tych lat? Sam na nie zbytnio nie patrze, ale jestem ciekaw Twojej opinii bo z tą kawą nawet nie miałem kontaktu
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Bo to kawałsraki
Nie no, do 636 na wtryskach zawsze byli co najmniej krok za resztą Japonii. No i tak jak napisałeś za dużo można się nasłuchać o padających silnikach, skrzyniach, ramach.
To że SRADa dobrego ciężko znaleźć to racja, na takim allegro to większość jest odwijana z tirów. Srady w oryginalnych owiewkach to naprawdę rzadkość. Ale jeśli zwracać uwagę głównie na stan techniczny to idzie coś znaleźć nawet w niezłej cenie. A stoi teraz też parę sztuk które na pierwszy rzut oka wyglądają naprawdę nieźle.
Ale F3 też jak nie odwijane z czegoś to wyglądają jakby miały jakieś gigantyczne przebiegi. No i chądy są jakby częściej katowane
A i SRADa 600 warto brać z roczników 1999-2000.
Nie no, do 636 na wtryskach zawsze byli co najmniej krok za resztą Japonii. No i tak jak napisałeś za dużo można się nasłuchać o padających silnikach, skrzyniach, ramach.
To że SRADa dobrego ciężko znaleźć to racja, na takim allegro to większość jest odwijana z tirów. Srady w oryginalnych owiewkach to naprawdę rzadkość. Ale jeśli zwracać uwagę głównie na stan techniczny to idzie coś znaleźć nawet w niezłej cenie. A stoi teraz też parę sztuk które na pierwszy rzut oka wyglądają naprawdę nieźle.
Ale F3 też jak nie odwijane z czegoś to wyglądają jakby miały jakieś gigantyczne przebiegi. No i chądy są jakby częściej katowane
A i SRADa 600 warto brać z roczników 1999-2000.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Jakby był w dobrym stanie 750 to bym się nie zastanawiał, a co odporniejsze do świrowania? Bo jakoś sradów w stuncie nie widzę Chociaż o jakim stuncie mowa, czasem guma czy stopie, a tak to ,,normalna" jazda Mógłbym też poczekać miesiąc lub dwa i dozbierałbym na K1-K3 bo wtedy już bym nad cbr nie myślał nawet, nawet i teraz bym dał radę kupić, ale kombiaka muszę kupić
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Invinciblee napisał(a):Bo to kawałsraki
Nie no, do 636 na wtryskach zawsze byli co najmniej krok za resztą Japonii. No i tak jak napisałeś za dużo można się nasłuchać o padających silnikach, skrzyniach, ramach.
.
kolejny misio pysio,co widział stodołe i dwie wueski w pajeczynach...
chłopie nie masz kompletnie pojecia ani o technologii,ani o mozliwej awaryjnosci,zadnego z japonskich producentów moto,tym bardziej ze to co piszesz to akuret wierutne bzdury .
Kawasaki jest tak samo awaryjne jak reszta a moze nawet ,mniej.koniec kropka.
pozdrawiam
-
front247 - Świeżak
- Posty: 298
- Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
- Lokalizacja: zielona góra
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości