Zobacz wątek - Oryginalne częsci zipp trid 2
NAS Analytics TAG

Oryginalne częsci zipp trid 2

i inne małe pojemności
_________

Oryginalne częsci zipp trid 2

Postprzez domis77 » 22/4/2011, 00:53

Witam
Czy móglby mi ktos powiedzic lub dac jaki link do spisu czesci ,jakie oryginalnie sa w skuterze zipp triad 2 w odmianie z butla od tłumnika "do góry"
Chodzi mi głównie o:

dysze główną w gaźniku
sprężyne centralną sprzęgła
sprężynki sprzęgła
rolki wariatora
pasek napedowy
domis77
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 20:38
Lokalizacja: chocznia


Postprzez komarcc » 22/4/2011, 10:43

Jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz się dowiedzieć jakie pozakładali części w fabryce czyli chodzi o części seryjne, więc powiem Ci, że ciężko jest tu coś napisać, bo w chińskich skuterkach raz włożą taką część a raz taką.

Dysza - trzeba dostać się do komory pływakowej i sprawdzić rozmiar.
Sprężyna centralna - jeśli nikt nie zmieniał to seryjna, nową kupujesz na podstawie tego co chcesz osiągnąć.
Sprężynki sprzęgła - kupujesz kilka rodzai i sprawdzasz na których jeździ najlepiej.
Rolki wariatora - rozbierasz wariator i trzeba zważyć rolkę na dość dokładnej wadze.
Pasek - prawdopodobnie rozmiar 788x17, ale lepiej ściągnąć pokrywę i zobaczyć jaki jest rozmiar paska w tej chwili i kupić o takich samych wymiarach.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez domis77 » 22/4/2011, 13:29

dzieki za odpowiedz.

chodzi mi glównie to
jakie założyc sprezynki sprzegla , sprezyne centralna, i rolki wariatora

zeby uzyskac szybsze rozpedzenie troche wieksza moc, teraz "pod górke" jade 50km/h no a rozpedza sie dosc slabo 0-50 po prostej ok 8-10 sek.

jest to Zipp Triad 2 50ccm ,silnik 139QMA
domis77
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 20:38
Lokalizacja: chocznia

Postprzez komarcc » 22/4/2011, 14:31

Jeśli masz uprawnienia to zainwestuj w cylinder 65ccm, na pewno odczujesz różnicę i będziesz zadowolony. Jakiekolwiek modyfikacje sprzęgła bym sobie odpuścił, rolki możesz kupić lżejsze o 1-1,5 grama lżejsze od tych co teraz masz, ale różnica będzie bardzo mało zauważalna. Jesteś pierwszym właścicielem, zawsze tak wolno jechał i się rozpędzał? Napisz jakie masz spalanie i jeśli masz manometr do mierzenia kompresji to ją zmierz.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez domis77 » 22/4/2011, 19:04

no wlasnie nie chce wymieniac cylindra , dodam ze malo sie znam na mechanice, dlaczego modyfikacja sprzegla nie?
jestem drugim wlascicielem, wczesniejszy powiedzia ze wymienil tylko pasek poniewaz pekna mu podczas jazdy, dzis czyscilem gaznik i zauwazylem ze byl on juz rozkrecany (czyszczony?) poniewaz byly slady odkrecania na dyszach
spalanie ok 2,8-3,5 l/100km
manometra niestety niemam.
domis77
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 20:38
Lokalizacja: chocznia



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê