przez henio12323 » 15/4/2011, 14:50
haha niby czemu ? wiesz w ogóle co oznacza liczna oktanowa ? wg twojej teorii to 50ccm w ogóle nie powinna odpalic... a mimo to jakoś jeździłem chociazby DT 50 na 105 oktanowym paliwie. 98 oktanów nic nie ma do mulenia. wręcz odwrotnie jest mniejsza mozliwosc spalania stukowego, co prawda w wielu motocyklach lanie 98 nic nie da ponieważ nie są w stanie wykrzesać dodatkowej mocy z lepszego paliwa, to na pewno nie jest to powód dla którego motocykl miałby odmówić dalszej jazdy. ja stawiam na przeciągniecie na wysokich obrotach i stało sie jak stało. 120 km/h przez kilka km dla takiego motocykla jest troche nie na ręke. i tez nie wiadomo w jakim stanie są tłoki zawory itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW