Yamaha WR 250F
Posty: 40
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Yamaha WR 250F
Witam.
Chciałbym wejść w świat Enduro, Hard Enduro...
Szczegolna szrame w "sercu" zostawił motocykl Yamaha WR 250F
Tylko sa pewne problemy, i dlatego zwracam sie do Was z pytaniami.
Czy utrzymanie takiego motocykla hard enduro jest kosztowne?
Gdy rozgladałem sie po forach to "generlka" wynosi 2 - 3 tysiace.
Co ile trzeba robić "remonty" by ta maszyna chodziła jak należy.
Czy można w jakiś sposób zmniejszyc koszty utrzymania w stanie bdb, konserfacji tej maszyny nie zmniejszajac jej "wydajności"
Dzieki Wszystkim za odpowiedzi
(jesli beda
)

Chciałbym wejść w świat Enduro, Hard Enduro...
Szczegolna szrame w "sercu" zostawił motocykl Yamaha WR 250F
Tylko sa pewne problemy, i dlatego zwracam sie do Was z pytaniami.
Czy utrzymanie takiego motocykla hard enduro jest kosztowne?
Gdy rozgladałem sie po forach to "generlka" wynosi 2 - 3 tysiace.
Co ile trzeba robić "remonty" by ta maszyna chodziła jak należy.
Czy można w jakiś sposób zmniejszyc koszty utrzymania w stanie bdb, konserfacji tej maszyny nie zmniejszajac jej "wydajności"
Dzieki Wszystkim za odpowiedzi


-
Ka3oR - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
- Lokalizacja: Tarnów
no tak niestety 2 tysiace to nawet nie wyjdzie chyba remont góry silnika. generalka kosztuje koło 4 tysi nawet. i niestety jest to hard enduro czyli wyczynówka i nic poza regularnymi wymianami nie da sie zrobic by zmniejszyc koszta eksploatacji. chyba że po prostu nią nie jeździc
taka WR zakładam że wytrzymuje około 200 mth moze 250. musiał bys po prostu poszukac w necie ksiazki serwisowej tam jest opisane co po ilu mth wymieniać. a napisz jeszcze jakie masz doswiadczenie ?

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Szczerze mowiłąc to ZEROWE
Wiele osób mi mowi bym nie kupował crossa bo owiele drozsze utrzymanie niz hard czy enduro. Tylko ze enduro zabardzo nie nadaje sie do szaleństw po lasach drogach polnych. Wybrałem Hard Enduro ponieważ koszty utrzymania wmiare do zniesienia
i mozna sie wyszaleć. Spodziewam sie Twej odpowiedzi ze 250 to za duza moc i pojemność, tylko sugeruje sie słowami "po jakims czasie w 125 zabraknie Ci mocy" a jak zabraknie to bd lipa bo juz nie wymienie. No ale z checia wysłucham Twej opini 

Wiele osób mi mowi bym nie kupował crossa bo owiele drozsze utrzymanie niz hard czy enduro. Tylko ze enduro zabardzo nie nadaje sie do szaleństw po lasach drogach polnych. Wybrałem Hard Enduro ponieważ koszty utrzymania wmiare do zniesienia


-
Ka3oR - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
- Lokalizacja: Tarnów
nie akurat na początewk 250 w 4T jest w sam raz. miałem raczej na mysli to że jakbys miał doswiadczenie wieksze to mógłbys poogladac sie za 450 ccm. no ale na początek lepiej nie przesadzac z tym 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmm powiem ci ze jest to do zniesienia. wydaje sie sporo ;/ ale jak przyjdzie co do czego to da sie jakos z tym życ. przynajmniej dla mnie. bo tez aktualnie robiłem remont swojego Kata. mozesz jeszcze porozgladac sie za czyms w 2T. tez wymaga dosyc czestego zagladania ale w tych pojemnosciach 2T nieco taniej wyjdzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Zacznijmy od tego że nie pracuje. Jakimś cudem uzbierac uzbieram na motocykl, ale remont co roku w cenie 2 tysiecy odpada;/ i to mnie najbardziej boli
od zawsze od małego chciałem zakupic na poczatek crossa ale naszczescie zmadrzałem. Teraz choruje na Hard Enduro jak widac. Tylko te koszta utrzymania
Jejku...
Co nie znaczy ze w przyszłosci nie zakupie KTM Adventure 990 R


Co nie znaczy ze w przyszłosci nie zakupie KTM Adventure 990 R

-
Ka3oR - Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
- Lokalizacja: Tarnów
ja tez nie pracuje
no w przypadku 4T mysle że 3 sezony spokojnie pociagniesz na 1 tloczku. (ewentualnie mozna wymienic przez ten czas łancuszek dodatkowo ) w przypadku 2T. remont to jakies 500 zł ? co 80 mth i 2000 zł co 250-300 mth

no w przypadku 4T mysle że 3 sezony spokojnie pociagniesz na 1 tloczku. (ewentualnie mozna wymienic przez ten czas łancuszek dodatkowo ) w przypadku 2T. remont to jakies 500 zł ? co 80 mth i 2000 zł co 250-300 mth
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiesz róznie pisza. ja tez ci nie powiem ile dokładnie cie bedzie kosztowała bo nigdy takiej nie miałem... ale sam teraz widze niby koszta spore ale robisz raz na długi czas.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w jakim sensie propozycje ? 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no to sie domyslam
ale nie wiem czego oczekujesz ?
linków z aukcjami czy ogólnie motocykli które pasuja pod twoje kryteria ?


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ogólnie w tej kategorii masz jeszcze ktma exc-f 250, honde CRF 250X, moze jakąś huske 250 w 4T nie pamietam oznaczenia moze TE
aukcji nie podaje bo z allegro chyba korzystac umiesz 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie prawda
to znaczy prawda o ile sie nie dba. no i to 250 w 4t. a to są najbardziej wyżyłowane sprzęty., ja na swojego ktma nie narzekam prawie 500 mth przejechane mam na oryginalnych czesciach. tłok zawory nic nie było ruszane nawet. czyli dobre 5 sezonów latania. mega sprzęt. no ale jak bym teraz nic nie wymienił to pewnie do wakacji bym nie dojeździł i cos by strzeliło
a wtedy juz jeste nie za ciekawie


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
po 1 regularne przeglady - co wyjazd motocykl musisz umyc. wyczyscic filtr powietrza nasączyc go wsadzic z powrotem. przesmarowac łancuch, co jakis czas przesmarowac inne rzeczy - jednym słowem ciagle cos sie w tym grzebie. 2) regularnie trzeba wymieniac olej i filtry, sprawdzac naciag łancuszka, regulowac zawory.
po 3) wymieniac częsci na czas, czyli jak tłok ma wytrzymac 200 mth średniej jazdy i taka robisz to nie trzymaj tłoka do 300tnej motogodziny bo strzeli i narobi dodatkowych kosztów. jak wymieniasz na czas to inne czesci sie przedwczesnie nie zuzywaja i moto dłuzej lata. dla przykładu ja mam tyle najechane na tłoczku i jeździł moto super tłok tez jeszcze ładnie wygladał ale wyrobił sobie tak cylinder że musiałem 2 selekcje tłoka przeskoczyc. czyli nastepny raz to bedzie wymiana cylindra z tłokiem a nie samego tłoczka. a gdyby czesciej tłok był wymieniany wymienił znów bym na nowy tłok
po 3) wymieniac częsci na czas, czyli jak tłok ma wytrzymac 200 mth średniej jazdy i taka robisz to nie trzymaj tłoka do 300tnej motogodziny bo strzeli i narobi dodatkowych kosztów. jak wymieniasz na czas to inne czesci sie przedwczesnie nie zuzywaja i moto dłuzej lata. dla przykładu ja mam tyle najechane na tłoczku i jeździł moto super tłok tez jeszcze ładnie wygladał ale wyrobił sobie tak cylinder że musiałem 2 selekcje tłoka przeskoczyc. czyli nastepny raz to bedzie wymiana cylindra z tłokiem a nie samego tłoczka. a gdyby czesciej tłok był wymieniany wymienił znów bym na nowy tłok

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 40
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości