Suzuki gsx 400x impulse - gaźniki
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki gsx 400x impulse - gaźniki
Witam
Pojawił się pierwszy problem z moto. Jadę se wczoraj normalnie pomału te 70 i słyszę nagle strzelanie z tłumika i moto zdycha, to se myślę wacha się skończyła bo już na 5l zrobiłem ponad 70km(szwagier kilka razy poszalał) to ja na rezerwę a tu **** moto zgasł to ja chwilkę poczekałem. Po chwili odpalam i odpalił ale jakiś inny głos silnika i nie chce wejść na większe obroty i nierówno pracuje. Nie wiem czy na to coś do rzeczy ale jechałem na światłach ale je zgasiłem i wtedy to się stało.
Po kilku próbach padł akumulator bo jeszcze nowego nie kupiłem, alt ten co mam był ok i moto odpalał po 3 dniach bez problemu od strzałą, a teraz to nawet kręcić nie chce po dłuższym ładowaniu prostownikiem.
Wyczytałem , że może być to przyczyna zasyfionych gaźników.
I teraz moje pytanie.
foto
http://www.dropmocks.com/mTlks
na zdjęciach widać przewody paliwowe, ten najdłuższy co idzie od trójnika(bez oplotu) u mnie wisiał se i nie był nigdzie podpięty. Czy tak ma być, że se wisi luzem czy też ma być gdzieś podłączony albo jakiś filtr tam na być? Wcześniej też wisiał no chyba ze spadł ale raczej nie i moto śmigał elegancko
Pojawił się pierwszy problem z moto. Jadę se wczoraj normalnie pomału te 70 i słyszę nagle strzelanie z tłumika i moto zdycha, to se myślę wacha się skończyła bo już na 5l zrobiłem ponad 70km(szwagier kilka razy poszalał) to ja na rezerwę a tu **** moto zgasł to ja chwilkę poczekałem. Po chwili odpalam i odpalił ale jakiś inny głos silnika i nie chce wejść na większe obroty i nierówno pracuje. Nie wiem czy na to coś do rzeczy ale jechałem na światłach ale je zgasiłem i wtedy to się stało.
Po kilku próbach padł akumulator bo jeszcze nowego nie kupiłem, alt ten co mam był ok i moto odpalał po 3 dniach bez problemu od strzałą, a teraz to nawet kręcić nie chce po dłuższym ładowaniu prostownikiem.
Wyczytałem , że może być to przyczyna zasyfionych gaźników.
I teraz moje pytanie.
foto
http://www.dropmocks.com/mTlks
na zdjęciach widać przewody paliwowe, ten najdłuższy co idzie od trójnika(bez oplotu) u mnie wisiał se i nie był nigdzie podpięty. Czy tak ma być, że se wisi luzem czy też ma być gdzieś podłączony albo jakiś filtr tam na być? Wcześniej też wisiał no chyba ze spadł ale raczej nie i moto śmigał elegancko
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
aku już ma nowy.
Wstawiłem dzisiaj gaźniki i jest jakby lepiej. Do 6 tysięcy idzie jakby dobrze a potem to zaczyna się dławić. Odpala dobrze. Czy takie objawy są też gdy świece padną (silnik wysokoobrotowy i na mniejszych obrotach iskra se jakos tam skacze a jak sie doda gazu to iskra zaniki pod ciśnieniem, albo przebicie ma i skacze gdzie chce-takie moje myślenie) ? Aha i co z tym przewodem od gaźnika (wydaje mi się, że filtr powinien być)?
Nigdy nie miałem do czynienia z takimi motocyklami, wcześniej to komary wsk mz jawa i takie tam to i nie wiem co i jak.
Wstawiłem dzisiaj gaźniki i jest jakby lepiej. Do 6 tysięcy idzie jakby dobrze a potem to zaczyna się dławić. Odpala dobrze. Czy takie objawy są też gdy świece padną (silnik wysokoobrotowy i na mniejszych obrotach iskra se jakos tam skacze a jak sie doda gazu to iskra zaniki pod ciśnieniem, albo przebicie ma i skacze gdzie chce-takie moje myślenie) ? Aha i co z tym przewodem od gaźnika (wydaje mi się, że filtr powinien być)?
Nigdy nie miałem do czynienia z takimi motocyklami, wcześniej to komary wsk mz jawa i takie tam to i nie wiem co i jak.
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
teraz robiłem czyszczenie gaźników jak mi padł.
Dzisiaj chciałem kupić świece ale problem się pojawił bo te co wykręciłem są z krótkim gwintem, a gościu w sklepie sprawdził w katalogu i wychodzi że mają być z długim. Idę sprawdzić i jak się uda to zawory wyreguluje
EDIT
Świece mają być krótkie- jutro kupie i zobaczę.
Dzisiaj odpaliłem i chodził prawie normalnie, pracował jakieś 10 minut i postanowiłem się przejechać. Niestety do 7 tysiecy chodził ok a dalej kicha, po jakichś 2 km zdechł i tyle. Po 3 godzinach odpalił znowu
EDIT
Wsadziłem nowe świece i nic. Czasem łapie i strzela w tłumik i czasem w gaźnik. Zaworów jeszcze nie sprawdzałem, ale postaram się ustawić jak najszybciej.
Jak kreci rozrusznikiem to kontrolki gasną całkowicie, a jak pusze to zapalają się po jakiejś sekundzie, a nie od razu jak przestaje kręcić.
Dzisiaj chciałem kupić świece ale problem się pojawił bo te co wykręciłem są z krótkim gwintem, a gościu w sklepie sprawdził w katalogu i wychodzi że mają być z długim. Idę sprawdzić i jak się uda to zawory wyreguluje
EDIT
Świece mają być krótkie- jutro kupie i zobaczę.
Dzisiaj odpaliłem i chodził prawie normalnie, pracował jakieś 10 minut i postanowiłem się przejechać. Niestety do 7 tysiecy chodził ok a dalej kicha, po jakichś 2 km zdechł i tyle. Po 3 godzinach odpalił znowu
EDIT
Wsadziłem nowe świece i nic. Czasem łapie i strzela w tłumik i czasem w gaźnik. Zaworów jeszcze nie sprawdzałem, ale postaram się ustawić jak najszybciej.
Jak kreci rozrusznikiem to kontrolki gasną całkowicie, a jak pusze to zapalają się po jakiejś sekundzie, a nie od razu jak przestaje kręcić.
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
iskra powinna byc jak krecisz rozrusznikiem i masz swiece wyjete i zmasowane
zacznij od zaworów potem do nich ustaw porządnie gaźniki
zacznij od zaworów potem do nich ustaw porządnie gaźniki
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
a co mi da ustawienie zaworów jak iskry nie ma?
Jak kręcę i są zmasowane to nie ma, tylko czasem skoczy. Był dzisiaj u mnie kolego co się zna na tym i mówił że iskra powinna skoczyć ja się zapłon włączy, ale to zależy od pozycji silnika.
A co do ustawienia zaworów to nigdzie nie mogę znaleźć jakie mają być luzy. Znalazłem takie zdjęcie ale nie wiem czy jest tu o zaworach bo po Japońsku.
http://www.dropmocks.com/mTvbv
Kumpel mówi że coś kradnie prąd i obstawia ma moduł. Z tego co zobaczyliśmy to był on rozbierany i coś tam ktoś lutował, a tej części chyba się nie naprawia
Jak kręcę i są zmasowane to nie ma, tylko czasem skoczy. Był dzisiaj u mnie kolego co się zna na tym i mówił że iskra powinna skoczyć ja się zapłon włączy, ale to zależy od pozycji silnika.
A co do ustawienia zaworów to nigdzie nie mogę znaleźć jakie mają być luzy. Znalazłem takie zdjęcie ale nie wiem czy jest tu o zaworach bo po Japońsku.
http://www.dropmocks.com/mTvbv
Kumpel mówi że coś kradnie prąd i obstawia ma moduł. Z tego co zobaczyliśmy to był on rozbierany i coś tam ktoś lutował, a tej części chyba się nie naprawia
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
kable wymień kup na metry dotnij zamontuj to najtańsze co możesz zrobić. co do modułu to przydał by się jakiś na podmiankę ale skąd taki weźmiesz ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Znalazłem ogłoszenie, że ktoś sprzedaje taki sam motocykl w okolicy ale jest już nieaktualne i nawet dodzwonić się nie da, i sprawdzić moduł to będzie ciężka sprawa.
Czyściłem dzisiaj wsuwki bo niektóre był zaśniedziałe, i chciałem też sprawdzić bezpieczniki i ewentualnie oczyścić ale nie mogłem ich znaleźć. Jest jeden główny bezpiecznik koło aku. Pod siedzeniem nie ma, w okolicach aku też nie, pod bakiem nie, w liczniku tez nie bo rozkręcałem, w obudowie lampy przedniej nie ma, pod filtrem powietrza też nie.
Czy możliwe, że wcale nie ma bezpieczników oprócz tego głównego?
Czyściłem dzisiaj wsuwki bo niektóre był zaśniedziałe, i chciałem też sprawdzić bezpieczniki i ewentualnie oczyścić ale nie mogłem ich znaleźć. Jest jeden główny bezpiecznik koło aku. Pod siedzeniem nie ma, w okolicach aku też nie, pod bakiem nie, w liczniku tez nie bo rozkręcałem, w obudowie lampy przedniej nie ma, pod filtrem powietrza też nie.
Czy możliwe, że wcale nie ma bezpieczników oprócz tego głównego?
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
http://www.google.pl/#hl=pl&biw=1024&bi ... 237c6753b1
przeszukaj te linki jesli nie ma do twojego znajdz pokrewny model i od niego ściągnij
przeszukaj te linki jesli nie ma do twojego znajdz pokrewny model i od niego ściągnij
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
pisałem kiedyś o tym dlaczego 400tki to hardcore w serwisowaniu w Europie (w sumie to wszedzie poza Japonią..) Powodzenia w szukaniu nowego modułu
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
RUTRA.RD napisał(a):http://www.google.pl/#hl=pl&biw=1024&bih=578&q=gsx+400x+impulse+service+manual+download&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=390445237c6753b1
przeszukaj te linki jesli nie ma do twojego znajdz pokrewny model i od niego ściągnij
wpisywałem identycznie w gogle i tłumaczyłem strony i znalazłem ale nie po polsku i trzeba zapłacić i wtedy wyślą
Jest szansa, że będzie moduł z gwarancją rozruchową ale to nie jest pewne na 100%, a będzie kosztował około 300PLNów.
Dzwoniłem dzisiaj do Pana co ma jakieś części i coś mówił o zamianie modułu na aparat zapłonowy, wie ktoś coś o tym?
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
zapomnij - masa rzeźby i nie bedzie jeździł tak jak trzeba.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
szukam modułu i znaleźć nie mogę a i też słabo szukam bo na aledrogo raczej. To pomyślałem że, może podpasuje moduł od innego moto.
zrobiłem taki schemacik jak to wygląda u mnie (link)
http://www.dropmocks.com/mVKum
Na aledrogo znalazłem taki moduł
http://moto.allegro.pl/modul-suzuki-gsx ... 72468.html
ma tyle samo pinów tylko że, są w innym miejscu ale przecież można przełożyć kabelki w inne miejsce.
No i teraz przydał by się schemat jak to jest w gsx 600f
zrobiłem taki schemacik jak to wygląda u mnie (link)
http://www.dropmocks.com/mVKum
Na aledrogo znalazłem taki moduł
http://moto.allegro.pl/modul-suzuki-gsx ... 72468.html
ma tyle samo pinów tylko że, są w innym miejscu ale przecież można przełożyć kabelki w inne miejsce.
No i teraz przydał by się schemat jak to jest w gsx 600f
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=band ... m270.l1313
tu masz modułów na pęczki. i do bandita 400
tutaj wysyłąją do Polski:
http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF400-Ban ... 4cf711c033
Cena około 300-400zł z przesyłką. Rejestrujesz sie Ebayu. Późneij zakłądasz darmowo witrualne konto paypal które powiążesz ze swoim normalnym kontem i w ten sposób możesz kupować co tylko chcesz.
Sprawdź jeszcze tylko czy na 100% nie ma iskry przez moduł a nie np świece czy cefki albo jakąś zwarę bo szkoda kasy.
tu masz modułów na pęczki. i do bandita 400
tutaj wysyłąją do Polski:
http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GSF400-Ban ... 4cf711c033
Cena około 300-400zł z przesyłką. Rejestrujesz sie Ebayu. Późneij zakłądasz darmowo witrualne konto paypal które powiążesz ze swoim normalnym kontem i w ten sposób możesz kupować co tylko chcesz.
Sprawdź jeszcze tylko czy na 100% nie ma iskry przez moduł a nie np świece czy cefki albo jakąś zwarę bo szkoda kasy.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
a co mi z modułu od bandyty 400. i tak trzeba kombinować z podłączeniem a jest droższy tylko, w sumie może i był by lepszy nie znam się. Na allegro widziałem moduł od bandziora 400.
Iskra czasem skoczy ale rzadko. Nie mam gdzie podłączyć swojego modułu żeby sprawdzić.
Odkręcę dekiel może tam coś będzie widać.
Iskra czasem skoczy ale rzadko. Nie mam gdzie podłączyć swojego modułu żeby sprawdzić.
Odkręcę dekiel może tam coś będzie widać.
- BAND21T.
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 21/3/2011, 08:47
Jest w Polsce jakaś firma zajmująca się sprawdzaniem modułów. Rok temu mój mechanik wysyłał do nich moduł. Teraz nie pamiętam gdzie co i jak ale w razie co tel do mechanika mam .
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości