Zobacz wątek - suzuki gsxr 1100 i honda cbr 900
NAS Analytics TAG

suzuki gsxr 1100 i honda cbr 900

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

suzuki gsxr 1100 i honda cbr 900

Postprzez rider11 » 1/4/2011, 18:19

Witam;)
Planuje zakupić nowy motocykl..zastanawiam się nad hondą cbr 900 sc 28 i suzuki gsxr 1100. Obydwie konstrukcje są bardzo udane. Wydaje mi się jednak że suzuki jest bardziej elastyczne a honde trzeba wysoko kręcic;p. Mam 185cm wzrostu i zastanawiam sie tez czy honda nie jest dla mnie zbyt mała;p Niech się wypowiedzą na ten temat użytkownicy tych motocykli.. Którą z tych maszyn byście polecili?;)
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01


Postprzez Konio » 1/4/2011, 19:37

blady bedzie git. Wygodny w ch**** 8) ile masz kasy na moto? mam na sell sc33 97r
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk


Postprzez rider11 » 1/4/2011, 19:49

planuje przeznaczyć tak do 7 tysięcy zł. Suzuki można kupić nieco taniej niż honde.. Obydwa modele mają wytrzymałe silniki co jest plusem. Wiem że hondą byłoby łatwiej się składać w zakręty.. za to suzuki by miało dużą moc już od niskich obrotów.. tylko ciekawi mnie czy nie jestem za duży na tą honde;p
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01

Postprzez adamRS » 1/4/2011, 20:50

Za duży nie będziesz. Ja brałbym suzuki. Silnik wytrzymalszy niż w hondzie.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Robson1903 » 1/4/2011, 20:55

adamRS napisał(a):Silnik wytrzymalszy niż w hondzie.
No chyba Cie mama nie kocha.
Jedno i drugie moto nie do zaje*** silniki !
Bierz bladego to naprawdę super sprzet.
Mówie jako jego były posiadacz.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez adamRS » 2/4/2011, 11:57

Poszukaj sobie w internecie ile jest tematów szczególnie o padniętych panewkach i skrzyniach w tym modelu.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez rider11 » 2/4/2011, 17:48

jak ktos pałuje silnik non stop to musi w końcu jakis element nawalic..np panewka. Czy ta honda ma elastyczny silnik? Moto miałby służyć jako środek transportu i na troche szybsze przejażdżki;) A lubie jazde na zakrętach w dużym pochyleniu motocykla;) Ale troche mnie niepokoją jednak te historie o panewkach w hondzie bo faktycznie kilka razy sie natknalem na takie informacje..
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01

Postprzez Przemo_rene » 2/4/2011, 19:20

to Twój pierwszy sprzęt, że taki tamat założyłeś i się pytasz czy nie bedziesz "za duży?" Oba sprzety są duże. Nawet 2 metry mając bedą spoko ... oba silniki i konstrukcje udane. Honda lekko nowsza konstrukcyjnie (sc33) ale za 7 koła trudno kupić nie bitą i mało katowaną (bo każda katowana .. nie ma co ściemniać..)

Jak to nie na pierwszy sprzęt to ja bym brał starego gixa olejaka. CZYSTY OGIEŃ, zero pitu pitu jak to mówią...ino to cieżkie i wiotkie :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rider11 » 2/4/2011, 19:25

gdyby to miał być pierwszy motocykl to bym nie myslał o dużym gixie;p
mam już troche doświadczenia, obecnie jeżdże yamahą fzr 1000;)
a jak ten gixer zachowuje sie w zakrętach?;)
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01

Postprzez Przemo_rene » 2/4/2011, 20:23

Mariusz? ;)

zachowuje się jak fzra. Tak samo w sumie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rider11 » 2/4/2011, 21:06

więc chyba zdecyduje się jednak na dużego gixera;) dzięki za pomoc;)
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01

Postprzez skidmarks » 6/4/2011, 17:42

Olejak ma dużą trwałość ale nie oznacza że weźmiesz coś w porzadalu. Na ogół z Gixxerami wybór ciężki.

Poręczność w zakrętach?? Na pewno nie stare "lytry" (początek lat 90)

Prędzej postawiłbym na 750 Kawe czy ZX-7mkę z tamtych lat oraz "sześćsetki" jak ktoś wie o co chodzi na tych sprzętach, pociśnie szybciej w winklu niż przycieżkim niekiedy archaicznym juz litrem.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez rider11 » 7/4/2011, 17:40

Musze przyznać że moja stara yamaha bardzo dobrze prowadzi sie na zakretach.. czyli jednak lepsza bylaby honda cbr 900?
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01

Postprzez skidmarks » 8/4/2011, 10:18

Dorzuć kase i kup R1 będziesz miał wymiatacza w zakrętach


skid
twój post jest na pograniczu
madcap
Ostatnio edytowano 8/4/2011, 15:24 przez skidmarks, łącznie edytowano 4 razy
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez RUTRA.RD » 8/4/2011, 11:44

zobacz ile pala gsxr1100 i porownaj ze spalaniem bladego nastepnie udaj sie na stacje benzynowa i zobacz ceny wach :) a wybor bedzie prosty :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Shogun80 » 8/4/2011, 15:03

Tak jak ktoś już wcześniej napisał, dorzuć do tej listy zx7r, moim zdaniem byłby to najlepszy wybór za tą kase, albo dołóż i kup R1
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez rider11 » 8/4/2011, 15:15

no musze przyznac ze yamaha r1 by mnie interesowala.
Za 8 tysiecy mozna kupic jakas sprawna sztuke? I jak jest z awaryjnoscia? najbardziej chodzi o skrzynie biegow...
rider11
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 1/4/2011, 18:01

Postprzez skidmarks » 8/4/2011, 15:22

Problemy były z dwójką ale przecież nie musi być już rozwalona a może byc po remoncie tez. Łatwo sprawdzic przy jeździe próbnej.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez wasil1993p » 8/4/2011, 20:50

ale za 8tys będzie ciężko. przynajmniej 9tys a i tak będzie duży problem.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez RUTRA.RD » 9/4/2011, 10:03

kup sc33 cbr900 w dobrym stanie przez sezon porob wszystko oleje zawieszenia lozyska i bedziesz 5 lat latal i nie robil motoru po co w r1 z tych lat sie pchac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr