Zobacz wątek - regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
NAS Analytics TAG

regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Enduro, Cross
_________

regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300

Postprzez fiszu19 » 2/4/2011, 21:35

Witam. Pytanie moje to jak wyregulować gaźnik żeby moto chodziło jak powinno? Mieszkam na wiosce i do najbliższego mechanika, który się na tym konkretnie zna mam 60 km.. a więc może pomożecie? Gaźnik firmy keihin. Regulować go metodą prób i błędów czy jak? Wiadomo gaźnik nie jest nowy i standardowe ustawienia nic nie dadzą pewnie.. aktualnie mam śrubkę od powietrza wykręconą w lewo na 6 obrotów a od mieszanki na 1,5. Moto chodzi ale skąd mam wiedzieć czy jest ok i czy to jest ten "power" który moto powinien mieć.. ? dzięki za pomoc! Dodam jeszcze, że czasami zalewa świece i muszę ją wytrzeć i wtedy moto odpali..
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31


Postprzez Bostorn » 2/4/2011, 21:42

który rok maszyny, moze cos znajde w serwisuwce, a najlepiej podesłał bym Ci ją
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez fiszu19 » 3/4/2011, 08:32

1998.. mam serwisówke do niego ale po angielsku.. a z angielskiego kozak nie jestem :oops:
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez fiszu19 » 3/4/2011, 11:18

Sorki, że jeden pod drugim ale zapomniałem dodać.. Na zdjęciu gaźnik który posiadam.. chodzi o firmę bo model inny.. a mianowicie.. nr 1 to śrubka od powietrza a 2 od mieszanki paliwa nie? i teraz gdy moto odpale poczekam aż się troche rozgrzeje i odkęrece na maksa śrubkę od powietrza to motor w ogóle na nią nie reaguje.. tak samo jak przykręce do oporu.. mogę z nią robić co chce a motor i tak ma te same obroty i nic się nie dzieje a przecież chyba powinien reagować.. ?
Załączniki
28 keihin.JPG
28 keihin.JPG (36.99 KiB) PrzeglÄ…dane 6776 razy
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez barek253 » 3/4/2011, 14:00

jezeli srubke 2 zakrewcisz powinien po chwili zgasnac
a jezeli odkrecasz ja to nie bedzie na postoju duzej roznicy
dopiero jak bedziesz jezdzil bedzie inaczej reagowal
co do obrotow to beda one rosnac ale do tego sluzy to duze czarna pokretlo
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez fiszu19 » 3/4/2011, 16:59

tak dokładnie. jak śrubkę nr 2 przykręce to przygasa motor a jak kręcę subką numer jeden tą czarna to moto nie reaguje w ogóle.. a jezcze jak na złość dzisiaj miałem problem z odpaleniem go.. a jak już odpalił to nie równo chodzi.. nic nie robię gazem a motor jak nie chodzi na takich malutkich obrotach, że musze go ratować manetką to wchodzi na takie wysokie obroty, że musze zgasić bo masakra jest.. a jak nie to i to, to jest normalnie ale chodzi nie równo czyli jakbym dodawał torszkę gazu i puszczał.. i tak na zmiane..
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez barek253 » 3/4/2011, 17:34

a tak sie tez dzieje jak juz go rozgzejesz?
bo na zimnym zawsze tak jest ze przygasa

i mi nie chodzi ze srubka nr.1 tylko mi chodzi o to duze pokretlo co nim ssanie wlaczasz moze tu proboj regulowac
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 3/4/2011, 19:19

dobrze wyregulowana nie ma prawa zgasnąc jeżeli jest na ssaniu

srubka która zaznaczyłeś ze sprężynką jest od biegu jałowego, tym ustawiasz obroty
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez fiszu19 » 3/4/2011, 20:01

a to mam regulować na ssaniu ? to od ssania to tylko góra dół i nic więcej? no wiem, że ta ze sprężynką jest od obrotów tylko mówię, że motor w ogóle nie reaguje na tą śrubke.. nie ważne czy będzie wkręcona czy wykręcona.. czy dopiero będzie widać różnice w jeździe.. ? a co myślicie o tych obrotach? to wina źle wyregulowanego gaźnika czy coś innego ?
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez barek253 » 4/4/2011, 14:32

tam gdzie masz gora dol do ssania tez sie kreci na boki i to sa obroty tym sproboj
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez fiszu19 » 4/4/2011, 16:48

a widzisz tego nie wiedziałem.. jednak człowiek całe życie się uczy :D a co myślicie o tych falujących obrotach ?
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez barek253 » 4/4/2011, 18:04

sproboj najpierw z tym
od poczatku ci pisze o tym pokretle
zapal i krec w lewo czyli dasz wieksze obroty i powinno grac
pozniej jak bedzie mial za duze to krec w druga strone az beda optymalne i ma chodzic
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 4/4/2011, 19:27

ustaw gaźnik jak bd silnik ciepły na zimnym tego nie zrobisz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez fiszu19 » 5/4/2011, 11:33

Nadal nic.. Moto rozgrzane kręcę tym od ssania i motor nadal faluje i nic się nie dzieje.. odpalić teraz go mogę tylko na ssaniu.. wcześniej szło normalnie... nawet jak był zimny. nie wiem co jest. chyba faktycznie będzie trzeba go oddać do serwisu..
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez barek253 » 5/4/2011, 11:56

tym od ssania krecisz w lewo?
bo w lewo zwiekszasz obroty i nic sie nie dzieje?
muysza obroty wzeosnac
a co to znaczy ze faluje?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez fiszu19 » 5/4/2011, 12:34

no wlasnie nic się nie dzieje.. falują to znaczy, że obroty skaczą mi z góry w dól.. pisałem kilka postów wcześniej o tym.
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez barek253 » 5/4/2011, 12:38

to jak sie nic nie dzieje to musi byc cos z gaznikiem
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez barek253 » 5/4/2011, 12:39

to jak sie nic nie dzieje to musi byc cos z gaznikiem
oddaj komus kto sie zna najlepiej i ci powie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez fiszu19 » 5/4/2011, 12:52

no i chyba też tak zrobie bo nie chce go całkiem zepsuć..
fiszu19
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31

Postprzez tomlim » 26/4/2011, 22:59

mam pytanko
kupilem magne z 87 za nieduze jak na tutejsze warunki pieniadze ale mam problem- wkreca mi sie tylko do ok 4 tys obrotow pozniej juz tylko charczy i nie ciagnie.
boje sie za bardzo krecic tymi wszystkimi srubkami od balansu miedzy gaznikami.(jest ich 4 - 3 na tyle przednich i 1 na froncie tylnych gaznikow)
co to moze byc za przyczyna?
dzieki z gory za odp.
tomlim
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/4/2011, 22:29
Lokalizacja: limassol/cypr

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê