regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
Witam. Pytanie moje to jak wyregulować gaźnik żeby moto chodziło jak powinno? Mieszkam na wiosce i do najbliższego mechanika, który się na tym konkretnie zna mam 60 km.. a więc może pomożecie? Gaźnik firmy keihin. Regulować go metodą prób i błędów czy jak? Wiadomo gaźnik nie jest nowy i standardowe ustawienia nic nie dadzą pewnie.. aktualnie mam śrubkę od powietrza wykręconą w lewo na 6 obrotów a od mieszanki na 1,5. Moto chodzi ale skąd mam wiedzieć czy jest ok i czy to jest ten "power" który moto powinien mieć.. ? dzięki za pomoc! Dodam jeszcze, że czasami zalewa świece i muszę ją wytrzeć i wtedy moto odpali..
- fiszu19
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31
Sorki, że jeden pod drugim ale zapomniałem dodać.. Na zdjęciu gaźnik który posiadam.. chodzi o firmę bo model inny.. a mianowicie.. nr 1 to śrubka od powietrza a 2 od mieszanki paliwa nie? i teraz gdy moto odpale poczekam aż się troche rozgrzeje i odkęrece na maksa śrubkę od powietrza to motor w ogóle na nią nie reaguje.. tak samo jak przykręce do oporu.. mogę z nią robić co chce a motor i tak ma te same obroty i nic się nie dzieje a przecież chyba powinien reagować.. ?
- Załączniki
-
- 28 keihin.JPG (36.99 KiB) PrzeglÄ…dane 6776 razy
- fiszu19
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31
jezeli srubke 2 zakrewcisz powinien po chwili zgasnac
a jezeli odkrecasz ja to nie bedzie na postoju duzej roznicy
dopiero jak bedziesz jezdzil bedzie inaczej reagowal
co do obrotow to beda one rosnac ale do tego sluzy to duze czarna pokretlo
a jezeli odkrecasz ja to nie bedzie na postoju duzej roznicy
dopiero jak bedziesz jezdzil bedzie inaczej reagowal
co do obrotow to beda one rosnac ale do tego sluzy to duze czarna pokretlo
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
tak dokładnie. jak śrubkę nr 2 przykręce to przygasa motor a jak kręcę subką numer jeden tą czarna to moto nie reaguje w ogóle.. a jezcze jak na złość dzisiaj miałem problem z odpaleniem go.. a jak już odpalił to nie równo chodzi.. nic nie robię gazem a motor jak nie chodzi na takich malutkich obrotach, że musze go ratować manetką to wchodzi na takie wysokie obroty, że musze zgasić bo masakra jest.. a jak nie to i to, to jest normalnie ale chodzi nie równo czyli jakbym dodawał torszkę gazu i puszczał.. i tak na zmiane..
- fiszu19
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31
dobrze wyregulowana nie ma prawa zgasnąc jeżeli jest na ssaniu
srubka która zaznaczyłeś ze sprężynką jest od biegu jałowego, tym ustawiasz obroty
srubka która zaznaczyłeś ze sprężynką jest od biegu jałowego, tym ustawiasz obroty
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
a to mam regulować na ssaniu ? to od ssania to tylko góra dół i nic więcej? no wiem, że ta ze sprężynką jest od obrotów tylko mówię, że motor w ogóle nie reaguje na tą śrubke.. nie ważne czy będzie wkręcona czy wykręcona.. czy dopiero będzie widać różnice w jeździe.. ? a co myślicie o tych obrotach? to wina źle wyregulowanego gaźnika czy coś innego ?
- fiszu19
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31
Nadal nic.. Moto rozgrzane kręcę tym od ssania i motor nadal faluje i nic się nie dzieje.. odpalić teraz go mogę tylko na ssaniu.. wcześniej szło normalnie... nawet jak był zimny. nie wiem co jest. chyba faktycznie będzie trzeba go oddać do serwisu..
- fiszu19
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 2/4/2011, 21:31
mam pytanko
kupilem magne z 87 za nieduze jak na tutejsze warunki pieniadze ale mam problem- wkreca mi sie tylko do ok 4 tys obrotow pozniej juz tylko charczy i nie ciagnie.
boje sie za bardzo krecic tymi wszystkimi srubkami od balansu miedzy gaznikami.(jest ich 4 - 3 na tyle przednich i 1 na froncie tylnych gaznikow)
co to moze byc za przyczyna?
dzieki z gory za odp.
kupilem magne z 87 za nieduze jak na tutejsze warunki pieniadze ale mam problem- wkreca mi sie tylko do ok 4 tys obrotow pozniej juz tylko charczy i nie ciagnie.
boje sie za bardzo krecic tymi wszystkimi srubkami od balansu miedzy gaznikami.(jest ich 4 - 3 na tyle przednich i 1 na froncie tylnych gaznikow)
co to moze byc za przyczyna?
dzieki z gory za odp.
- tomlim
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26/4/2011, 22:29
- Lokalizacja: limassol/cypr
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości