Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne
Witam, chciałbym zapytać Was (ujeżdżających ten motocykl) o osiągi. Przeczytałem kilka testów, ale nie znalazłem odpowiedzi na jedno interesujące mnie pytanie. Jaką dynamikę prezentuje Bandit 650 na obrotach do 5000. Chciałbym, aby ktoś odniósł się i porównał to z Yamahą Bulldog.
- luqa90
- Świeżak
- Posty: 213
- Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
- Lokalizacja: Rymanów Zdrój
dwa zupełnie inne motocykle, zupełnie inne silniki i pojemności, nie ma co porównywać. dla buldoga 5000 to już prawie koniec skali dla bandita dopiero drzwi do mocy się otwierają. banditem 650 nie latałem ale 600 którą miałem do 5000tys ob prezentowała niezłą dynamikę w 650 podobno jest z tym jeszcze lepiej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
bandit nie jest taki wolny, na pewno dolny zakres obrotów ma mocniejszy niż fazer 600 tak ze nie wiem czym sie stresujesz chyba ze chcesz trasy 300km robic to wtedy moze byc troszke przy słaby do miasta i w krotkie wypady jest idealny
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
co za problem wybrać odpowiedni motocykl by zadawalał pod względem dynamiki, wyglądu i zmienić komin na taki by sprostał Twoim wymaganiom? wykresy mówią same za siebie, nie ma co tu porównywać i komentować
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
-
Nal - Świeżak
- Posty: 408
- Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa
czyli jednak wolisz bt
Wiesz w Polsce to jest tak, że trzeba mieć litra i 2.5s do setki bo inaczej to złom a nie motocykl..
A bt1100 naprawde jest wart uwagi bardzo nietuzinkowe moto niszowe wręcz i ten dzwiek silnika..
Wiesz w Polsce to jest tak, że trzeba mieć litra i 2.5s do setki bo inaczej to złom a nie motocykl..
A bt1100 naprawde jest wart uwagi bardzo nietuzinkowe moto niszowe wręcz i ten dzwiek silnika..
-
ferro - Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: b-100
luqa90 napisał(a):Dla mnie w motocyklu jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia - dźwięk, lubię mieć basowy ryk pod dupskiem, bandit mi chyba tego nie da...
Tu się mylisz kolego.. Bandit ładnie ryczy z przelotowym tłumikiem. Ma masywny, ładnie wyeksponowany silnik i jest bardzo wygodny.
Zamiast szukać mądrości w sieci obadaj coś w realu, bo głupoty wypisujesz.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Synek, Twoje tematy są coraz lepsze. Wiewiór skwitował to idealnie...
Krócej by wyliczyć o jakie motocykle nie pytał luqa90 na tym form niż te, o które pytał. Jak dla mnie to typowy zawracacz dvpy bądź strasznie nudzący się teoretyk pokroju Lasera.
P.S. Warnujcie mnie za offtopa jak chcecie, wszak to potraficie najlepiej.
Krócej by wyliczyć o jakie motocykle nie pytał luqa90 na tym form niż te, o które pytał. Jak dla mnie to typowy zawracacz dvpy bądź strasznie nudzący się teoretyk pokroju Lasera.
P.S. Warnujcie mnie za offtopa jak chcecie, wszak to potraficie najlepiej.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości