olej r1
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
olej r1
witam ile powinno byc oleju w r1 2000, jest tam okrogłe szkiełko gdzie mozna zob poziom oliwy:) i u mnie jest połłowa gdy moto stoi prosto, jest to poziom prawidłowy czy dolać oleju? boje sie o skrzynie zeby nie miała za mało bo dosc głosna chodzi mi 1-2-3 wiec z tad to pytanie.. dzieki pozdr
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Ile powinno być oleju jest napisane na pewno w serwisówce. A w okienku powinny być dwie kreski min i max. Stan powinien być między nimi. A jeśli głośno chodzi Ci 1, 2, 3 bieg to może oznaczać że skrzynia się kończy.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
tzn. podobno wchodza głosno jak jest mało oleju , ale opr tego nic nie wyskakuje i nic nie przerywa ładnie wchodza tylko no troszke głosno
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Na Wikipedii org nie pisze, ile w R1 z tych lat jest oleju pracującego? Niekiedy podawali takie dane, Co do okienka to muszą być przecież 2 kreski...
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
stoi prosto to znaczy jak ? na standzie ? czy lapa podnosisz do pionu? ....jak to drugie to odczyt jest ch...wart. lekko przechylisz w prawo i masz wiecej oleju, przechylisz w lewo masz mniej. 3/4 pomiedzy wskaznikami powinno byc perfekt, pamietaj ze za duzo oleju to tak samo zle jakby bylo za malo
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
a co, może ma kupić podnośnik żeby równo stał? ustawia moto tak żeby jednym palcem trzymać żeby pion dokładnie był i patrzy... Wielkie mi kombinacje. Powinno być pomiędzy minimum, a maksimum zaznaczonymi paskami przy okienku.
Pozdrawiam i szerokości
Pozdrawiam i szerokości
Kawa zx6r, 1998
-
Kaniuszy - Świeżak
- Posty: 364
- Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
- Lokalizacja: Łuków/Warszawa
Jak bedzie zimny to caly nie splynie z tlokow. Trzeba rozgrzac i pozostawic pionie na pare minut i wtedy sprawdzic a tak to d... :/ ze sprawdzaniem.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
jak będzie zimny to na logikę postał trochę i spłynął olej więc wystarczy 5 sekund ustawić go w pionie żeby olej spłynął do równego i tyle. a jak jest ciepły to chwilę odczekać na podnóżce i wypionować - takie ilości które nie spłyną nie mają żadnego znaczenia dla wyniku pomiaru.
Kawa zx6r, 1998
-
Kaniuszy - Świeżak
- Posty: 364
- Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
- Lokalizacja: Łuków/Warszawa
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Kaniuszy dokładnie tak jak mowisz trzymam w pionie moto i patrze:) jest pomiedzy max a min na srodku, moze ten typ tak ma ze pierwsze 3 biegi wchodza troszke głosno , dodam ze jak wbijam 1 przy ruszaniu to nic nie szarpnie i nic nie stuknie. dopiero prze redukcji albo zmianie 1na 2 i 2 na 3 słychac troszke
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
u mnie było tak, że przy 5 tys obrotów jak je utrzymywałem to stukało, a jak zmieniałem bieg po zwiększeniu obrotów - przyspieszanie i zmiania biegu to cicho wskakiwały. wkręć w obroty, zmiana biegu i dalej jazda, a nie np stałe obroty i wtedy zmiana.
Kawa zx6r, 1998
-
Kaniuszy - Świeżak
- Posty: 364
- Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
- Lokalizacja: Łuków/Warszawa
no własnie zmieniam biegi przy stałej predkosci musze spróbowac tak ja piszesz..
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Wynika z tego co piszesz ze biegi za pozno zmieniasz i bez miedzygazu i dlatego glosno wchodza. Moze sprzeglo zbyt dlugo trzymasz wcisniete zanim bieg zrzucisz...
Proponuje sprobowac w taki sposob ze w chwili wcisniecia sprzegla szarpnac lekko manstka od gazu (w ostatniej fazie wciskania sprzegla) tak zeby obroty podskoczyly o jakies 500-1000 i szybko bieg zrzucic. W wiekszosci moto pomaga, w ktorych wlasciciele skarza sie ze skrzynia do dupy.
Proponuje sprobowac w taki sposob ze w chwili wcisniecia sprzegla szarpnac lekko manstka od gazu (w ostatniej fazie wciskania sprzegla) tak zeby obroty podskoczyly o jakies 500-1000 i szybko bieg zrzucic. W wiekszosci moto pomaga, w ktorych wlasciciele skarza sie ze skrzynia do dupy.
- marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 402
- Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
- Lokalizacja: Legionowo
chyba masz racje i chodzi o technike zmiany biegów bo czasami wchodza bez stukniecia... tylko dlaczego powyzej 3 chodza malina:)??
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
marcinpsk napisał(a):Wynika z tego co piszesz ze biegi za pozno zmieniasz i bez miedzygazu i dlatego glosno wchodza. Moze sprzeglo zbyt dlugo trzymasz wcisniete zanim bieg zrzucisz...
Proponuje sprobowac w taki sposob ze w chwili wcisniecia sprzegla szarpnac lekko manstka od gazu (w ostatniej fazie wciskania sprzegla) tak zeby obroty podskoczyly o jakies 500-1000 i szybko bieg zrzucic. W wiekszosci moto pomaga, w ktorych wlasciciele skarza sie ze skrzynia do ****.
Co ma międzygaz do głośnego wrzucania biegów? flaash4747 pisał że pierwsze trzy biegi w górę głośno wchodzą, a nie przy redukcji w której to właśnie jest sens stosowania międzygazu.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
albo to skrzynia powoli mowi dosc , jak tak to daje sobie spokuj z yamaha-mi:)
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
przed chwila smigałem i zmiana biegów z tym całym miedzygazem poskutkowała nic nie słychac:D
merciless tactics...r1
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 34 gości