barek253 napisał(a):to tak
mieszanka 1:25
najlepiej 3 baki docieraj 1 to spokojna jazda takie pyrkanie 2 juz wieksze obroty a 3 jeszcze wieksze i juz takie normalne krecenie
no i pamietaj o przerwach rob co chwile zeby nie przegrzac
gowno prawda...
mieszanka taka jak przewiduje serwisówka, tylko sobie swiece zawalisz i wydech, nie jest zdrowy nadmiar oleju nawet przy docieraiu bo nie ma dobrego spalania i na starcie mozna tłok spier..
jak chcesz to daj te 10ml wiecej na 5l benzy i ani grama wiecej
pierwsze 5- 10 min motorek na stojaczku sobie pyrka
gasisz, on stygnie, odpalasz znowu, chodzi 2 3 minutki, wsiadasz i pomalutku jedziesz nie kręcąc za mocno przy okazji wrzucasz wszystkie biegi powoli
przejedź jakieś 5 do 10km max aby nie zagrzac, nie męcz na wysokich biehach ale i nie pałuj na niskich
od czasu do czasu odpusc gaz ale to sporadycznie, 2t nie lubi zabawy gazem
wyjeździj z 20l benzy i ogień
odnośnie to masz nicasil czy tuleje?
co do olejów do skrzyni jaki nie nalejesz bd dobry, czy przekładniowy mtf czy 10w40 każdy olej po 25 30zł bd się nadawał
zmieniaj go co 15 mth i będzie OK
do paliwa lej tylko i wyłącznie oleje pełno syntetyczne tzn full syntetyki a czy to bd shell castrol motul czy inny to juz twój wybór