[Honda CBR250R] Honda CBR250R - radość w przystępnej.
1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa

Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziwnym trafem popieram twoja wypowiedz! <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Suchego jest w cudzysłowie, a więc zapewne chodzi o masę z Olejem i resztą płynów z pominięciem benzyny.<br><hr>DominikKomentatorzy napisał(a):Masa z płynami 161, masa suchego pojazdu 151. Zbiornik paliwa 13 litrów. Ciekawe na jakim to jeździ paliwie? Pewnie tez bez oleju a w chłodnicy chłodzi powietrze :].
Po co te dane skoro nie trzymajÄ… siÄ™ kupy.
Tak poza tym to dla mnie nie jest ani skuter ani motocykl. Chyba nie chodzi o to żeby jeździć na czymkolwiek tylko żeby był faktycznie ten fun :].<br><hr>Prezes<br>Komentatorzy napisał(a):oj biedny biedny , nie zauważyłeś że litr bezyny waży znacznie mniej niż kilogram ? <br><hr>Paweł<br>Komentatorzy napisał(a):to nic nie zmienia i tak się nie zgadza. co z olejem i chłodzeniem? <br><hr>Prezes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no ale chlopaki, wiecie ile by kosztowała 4 cyl 250cm? Z super precyzyjnie obrabianym silnikiem? Pewnie ze 25-30 tysiecy a tutaj matoły stękają ze 16 tys to za drogo.<br><hr>OrientAlKomentatorzy napisał(a):1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwnym trafem popieram twoja wypowiedz! <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no wlasnie w polsce mądralo Ninją 250 była najlepiej sprzedającym sie modelem Kawasaki. No ale jak wszystko wiesz najlepiej to co ja bede ci tłumaczył.<br><hr>SzpecjalistaKomentatorzy napisał(a):Kolejne pierdzi-kółko. Poczekajmy jeszcze na wersję hybrydową i będziemy się podniecać. A będzie w tym tyle z motocykla co w posłance Beger seksu.<br><hr>Rider<br>Komentatorzy napisał(a):Kolejna porażka jak VTR250. Mało kto ma więcej niż jeden moto w garażu a to się na trasę wcale nie nadaje.<br><hr>Prezes<br>Komentatorzy napisał(a):Niekoniecznie szanowni wszechwiedzacy koledzy. VTR250 kosztowała przy wejsciu na rynek 22 tysiace i to była cena nie do zapłacenia za 250. CBRa kosztuje 16k, czyli o 6k mniej. Ninja 250 za 19 tysi w zeszłym roku była najlepiej sprzedajacym sie modelem Kawasaki, wiec ja na waszym miejscu bym sie tak nie mądrzyl<br><hr>Specjalista<br>
Komentatorzy napisał(a):To na pewno nie w Polsce (a drogach ich nie widać)... w USA jest ultra popularny - bo jest tani. Wcale nie dlatego że jest fajny.
Nikt nim nie jeździ latami. Sezon a później upgrade.
W Polsce do ER6n jest 6tysi różnicy i przy podejściu kupna na jeden sezon po prostu finansowo to się nie opłaca.
16k to faktycznie dobra cena i chyba może być dźwignia popularności wśród młodzieży :]
<br><hr>Prezes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie tylko cena by wzrosła, ale i spalanie (a raczej niewielu wybiera maszyny 250cc do ścigania się). Obecnie (przynajmniej w naszym kraju) stopniowo ludzie decydują się na zakup motocykla w celu dojazdu do pracy/szkoły, a nie szpanu przed dziewczynami. W takim wypadku motocykl ma być tani w eksploatacji (singiel na wtrysku raczej dużo nie spala, a i mniej chyba jest do regulacji niż w 4-ro cylindrowcu), niezawodny i praktyczny (w tym wypadku owiewki zapewnia ochronę przed deszczem, a i kufry pójdzie zamontować).<br><hr>DominikKomentatorzy napisał(a):1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwnym trafem popieram twoja wypowiedz! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):no ale chlopaki, wiecie ile by kosztowała 4 cyl 250cm? Z super precyzyjnie obrabianym silnikiem? Pewnie ze 25-30 tysiecy a tutaj matoły stękają ze 16 tys to za drogo.<br><hr>OrientAl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tylko weź to wyłumacz to wszystko dzieciom neostrady, które motocykl znaja tylko z opowiadan starszych kolegów...<br><hr>OrientAlKomentatorzy napisał(a):1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwnym trafem popieram twoja wypowiedz! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):no ale chlopaki, wiecie ile by kosztowała 4 cyl 250cm? Z super precyzyjnie obrabianym silnikiem? Pewnie ze 25-30 tysiecy a tutaj matoły stękają ze 16 tys to za drogo.<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):Nie tylko cena by wzrosła, ale i spalanie (a raczej niewielu wybiera maszyny 250cc do ścigania się). Obecnie (przynajmniej w naszym kraju) stopniowo ludzie decydują się na zakup motocykla w celu dojazdu do pracy/szkoły, a nie szpanu przed dziewczynami. W takim wypadku motocykl ma być tani w eksploatacji (singiel na wtrysku raczej dużo nie spala, a i mniej chyba jest do regulacji niż w 4-ro cylindrowcu), niezawodny i praktyczny (w tym wypadku owiewki zapewnia ochronę przed deszczem, a i kufry pójdzie zamontować).<br><hr>Dominik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
myśl człowieku.... waga mito 144 kg z płynami, tej cebry 161, moc cebry 26 KM, mito 28-29 na kole, realny v-max mito (odblokowanej) 180 km/h, chyba nie muszę nawet wyjaśniać co "nie ma szans", każdy "sport" 125 objedzie tą 250; 140 w CBR 125... musiałaby się wkręcić na 11 tyś obrotów, moc tego silniczka pozwala na ledwie 10 na 6 biegu (129 km/h na seryjnych oponach i zębatkach, wszystko poparte obliczeniami), oczywiście nie zaprzeczam, giewont + wiatr w plecy i tak, oczywiście, wkręci się, ale czy to jest miarodajne? <br><hr>ItaliaKomentatorzy napisał(a):zal 250 4-sów to nieporozumienie.
Zarobie tÄ… honde jak chce mojÄ… MITO 125ccm. ;] ktora seryjnie ma 40koni 2T rzÄ…dzi.
<br><hr>Arrr<br>Komentatorzy napisał(a):muahahha dobre mi sobie! v max w tej hondzie jest na pewno o wiele wiekszy niz 140 pinieważ miałem okazje pojeździć cbr 125i jechała 140;d
wiec mito nie ma szans!
a wstawiajÄ…c jakiegoÅ› dobrego akrapovicza badz arrowa juw wg!<br><hr>zx9r<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
akurat jezdze motocyklem z 3 krotnie wiekszą pojemnoscią wiec chłopcze dziecko neostrady poszukaj patrząc do lustra! mnie spalanie nie interesuje bo jak mnie stac na konia to i na wóz biedaku!<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):1 cyl to porażka !!!!
Mogli zostawić juz 4 gary !!!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M</a>
Ta cbr 250 starsza chodziła jak kosa
Wogl. zjebali wyglÄ…d... =.=
jednym słowem porażka
<br><hr>CBR 250 RR - 4 GARYYYY !!<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwnym trafem popieram twoja wypowiedz! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):no ale chlopaki, wiecie ile by kosztowała 4 cyl 250cm? Z super precyzyjnie obrabianym silnikiem? Pewnie ze 25-30 tysiecy a tutaj matoły stękają ze 16 tys to za drogo.<br><hr>OrientAl<br>Komentatorzy napisał(a):Nie tylko cena by wzrosła, ale i spalanie (a raczej niewielu wybiera maszyny 250cc do ścigania się). Obecnie (przynajmniej w naszym kraju) stopniowo ludzie decydują się na zakup motocykla w celu dojazdu do pracy/szkoły, a nie szpanu przed dziewczynami. W takim wypadku motocykl ma być tani w eksploatacji (singiel na wtrysku raczej dużo nie spala, a i mniej chyba jest do regulacji niż w 4-ro cylindrowcu), niezawodny i praktyczny (w tym wypadku owiewki zapewnia ochronę przed deszczem, a i kufry pójdzie zamontować).<br><hr>Dominik<br>Komentatorzy napisał(a):tylko weź to wyłumacz to wszystko dzieciom neostrady, które motocykl znaja tylko z opowiadan starszych kolegów...<br><hr>OrientAl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko który "sport 125" zmieści się ze spalaniem w 4l/100km?<br><hr>DominikKomentatorzy napisał(a):zal 250 4-sów to nieporozumienie.
Zarobie tÄ… honde jak chce mojÄ… MITO 125ccm. ;] ktora seryjnie ma 40koni 2T rzÄ…dzi.
<br><hr>Arrr<br>Komentatorzy napisał(a):muahahha dobre mi sobie! v max w tej hondzie jest na pewno o wiele wiekszy niz 140 pinieważ miałem okazje pojeździć cbr 125i jechała 140;d
wiec mito nie ma szans!
a wstawiając jakiegoś dobrego akrapovicza badz arrowa juw wg!<br><hr>zx9r<br>Komentatorzy napisał(a):myśl człowieku.... waga mito 144 kg z płynami, tej cebry 161, moc cebry 26 KM, mito 28-29 na kole, realny v-max mito (odblokowanej) 180 km/h, chyba nie muszę nawet wyjaśniać co "nie ma szans", każdy "sport" 125 objedzie tą 250; 140 w CBR 125... musiałaby się wkręcić na 11 tyś obrotów, moc tego silniczka pozwala na ledwie 10 na 6 biegu (129 km/h na seryjnych oponach i zębatkach, wszystko poparte obliczeniami), oczywiście nie zaprzeczam, giewont + wiatr w plecy i tak, oczywiście, wkręci się, ale czy to jest miarodajne? <br><hr>Italia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to już inna kwestiaKomentatorzy napisał(a):zal 250 4-sów to nieporozumienie.
Zarobie tÄ… honde jak chce mojÄ… MITO 125ccm. ;] ktora seryjnie ma 40koni 2T rzÄ…dzi.
<br><hr>Arrr<br>Komentatorzy napisał(a):muahahha dobre mi sobie! v max w tej hondzie jest na pewno o wiele wiekszy niz 140 pinieważ miałem okazje pojeździć cbr 125i jechała 140;d
wiec mito nie ma szans!
a wstawiając jakiegoś dobrego akrapovicza badz arrowa juw wg!<br><hr>zx9r<br>Komentatorzy napisał(a):myśl człowieku.... waga mito 144 kg z płynami, tej cebry 161, moc cebry 26 KM, mito 28-29 na kole, realny v-max mito (odblokowanej) 180 km/h, chyba nie muszę nawet wyjaśniać co "nie ma szans", każdy "sport" 125 objedzie tą 250; 140 w CBR 125... musiałaby się wkręcić na 11 tyś obrotów, moc tego silniczka pozwala na ledwie 10 na 6 biegu (129 km/h na seryjnych oponach i zębatkach, wszystko poparte obliczeniami), oczywiście nie zaprzeczam, giewont + wiatr w plecy i tak, oczywiście, wkręci się, ale czy to jest miarodajne? <br><hr>Italia<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko który "sport 125" zmieści się ze spalaniem w 4l/100km?<br><hr>Dominik<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale ja nie rozumiem co ma do tego wiek ( chyba ze nazywając kogos gówniażem masz cos innego na mysli? ) A pozatym z twojej wypowiedzi wynika ze cbr jest dla starych dziadkow i do przydzidowania się juz nie nadaje.<br><hr>szczeryKomentatorzy napisał(a):zal 250 4-sów to nieporozumienie.
Zarobie tÄ… honde jak chce mojÄ… MITO 125ccm. ;] ktora seryjnie ma 40koni 2T rzÄ…dzi.
<br><hr>Arrr<br>Komentatorzy napisał(a):roznica polega na tym, ze mito jest dla gówniarzy, takich jak ty, a CBR dla normalnych ludzi. koniec tematu.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):też mi argument...<br><hr>szczery<br>Komentatorzy napisał(a):to bardzo konkretny argument. CBR to sprzet dla ludzi, którzy beda chcieli motocykla do codziennego uzytku, na stale, na dojazdy do pracy, na dluzsze dystanse i nie potrzebne im jechanie caly czas na rev limiterze. A mito? Jezdziles tym kiedys? Fakt ze zapierdziela ale tez sypie sie, smierdzi olejem i wciaga wache jak glupia. Tez mi sprzet do codziennego uzytku.<br><hr>Dyzio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bycie gówniarzem to nie młody wiek tylko stan umyslu. <br><hr>DyzioKomentatorzy napisał(a):zal 250 4-sów to nieporozumienie.
Zarobie tÄ… honde jak chce mojÄ… MITO 125ccm. ;] ktora seryjnie ma 40koni 2T rzÄ…dzi.
<br><hr>Arrr<br>Komentatorzy napisał(a):roznica polega na tym, ze mito jest dla gówniarzy, takich jak ty, a CBR dla normalnych ludzi. koniec tematu.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):też mi argument...<br><hr>szczery<br>Komentatorzy napisał(a):to bardzo konkretny argument. CBR to sprzet dla ludzi, którzy beda chcieli motocykla do codziennego uzytku, na stale, na dojazdy do pracy, na dluzsze dystanse i nie potrzebne im jechanie caly czas na rev limiterze. A mito? Jezdziles tym kiedys? Fakt ze zapierdziela ale tez sypie sie, smierdzi olejem i wciaga wache jak glupia. Tez mi sprzet do codziennego uzytku.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):Ale ja nie rozumiem co ma do tego wiek ( chyba ze nazywając kogos gówniażem masz cos innego na mysli? ) A pozatym z twojej wypowiedzi wynika ze cbr jest dla starych dziadkow i do przydzidowania się juz nie nadaje.<br><hr>szczery<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chcesz porównać odblokowane? to dajmy CBR'ce silnik od CRF250r i bedzie 44 kucy przy 11tys obotów . Czemu mają służyć takie porównania? bezposrednia konkurecją w klasie jest obecnie ninja 250 i to do niej nalezy sie odnosić. Ninija jest nieco mocniejsza lecz ma mniejszy moment obrotowy i zostaje nastarcie, pow 70 dogania CBR i wysówa sie na prowadzenie. CBR bedzie lepsza do miasta , jest wygodniejsza ładniej i dokładniej wykonana. CBR na także dłuzsze okresy między przegladowe ( przeglad co 12tys a nie co 6tys) pali znacznie mniej od ninji ( pytać ile pali mito az mi nie wypada - o pozostałe koszty eksploatacji i trwałosc wytęzonego dwusówa chyba też ) <br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):zal 250 4-sów to nieporozumienie.
Zarobie tÄ… honde jak chce mojÄ… MITO 125ccm. ;] ktora seryjnie ma 40koni 2T rzÄ…dzi.
<br><hr>Arrr<br>Komentatorzy napisał(a):muahahha dobre mi sobie! v max w tej hondzie jest na pewno o wiele wiekszy niz 140 pinieważ miałem okazje pojeździć cbr 125i jechała 140;d
wiec mito nie ma szans!
a wstawiając jakiegoś dobrego akrapovicza badz arrowa juw wg!<br><hr>zx9r<br>Komentatorzy napisał(a):myśl człowieku.... waga mito 144 kg z płynami, tej cebry 161, moc cebry 26 KM, mito 28-29 na kole, realny v-max mito (odblokowanej) 180 km/h, chyba nie muszę nawet wyjaśniać co "nie ma szans", każdy "sport" 125 objedzie tą 250; 140 w CBR 125... musiałaby się wkręcić na 11 tyś obrotów, moc tego silniczka pozwala na ledwie 10 na 6 biegu (129 km/h na seryjnych oponach i zębatkach, wszystko poparte obliczeniami), oczywiście nie zaprzeczam, giewont + wiatr w plecy i tak, oczywiście, wkręci się, ale czy to jest miarodajne? <br><hr>Italia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Suzuki od dawna ma o niebo lepszy motocykl. Bandit 250. Na tle wyżej wspomnianych ma wielki plus: 4cylindrowy silnik<br><hr>MarcinnnnKomentatorzy napisał(a):Nieważna jaka jest ta CBR, ważne że się pojawiła. Kawasaki ma w końcu konkurencję i zeszło z ceny o 1k zł (poprzedni rocznik). Jakby doszedł jeszcze jeden gracz (np. Suzuki, Yamaha itd.), może rynek 250-tek odżyłby w pełni.
Na marginesie szkoda, że Honda nie oferuje w Europie innych mniejszych pojemności np.
<a href="http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bezwypadkowy.net/artykuly/motoryzacja/hondy-cb400-tylko-dla-japonczykow</a>
Pozdro 4 all<br><hr>lothar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo fajny moto. Czekać tylko aż pojawi się na rynku używanym. Miodzio. W ogóle w każdym moto powinien być ABS. W samochodach jest już od dawien dawna..
P.S
Do Panów niżej co jadą po pojemności i typie silnika.. Nie kazdy potrzebuje R1. Dodatkowo jak nieraz widzę ludzi na Banditach czy GSXR'ach w butach Nike'a i dresie, to mi ręce opadają. Dla takich to w ogóle nie powinno się pozwalać przekraczać 125 pojemności (choć patrząc na np Mito czy powykręcane RS'ki to i tak za dużo).
Dlaczego tak dużo debilizmu w tym naszym motocyklowym świecie..? Bez 100KM też da się jeździć i przynajmniej bezpieczniej i nie kusi. Bo po co na mieście nawet tyle..?<br><hr>hajap
P.S
Do Panów niżej co jadą po pojemności i typie silnika.. Nie kazdy potrzebuje R1. Dodatkowo jak nieraz widzę ludzi na Banditach czy GSXR'ach w butach Nike'a i dresie, to mi ręce opadają. Dla takich to w ogóle nie powinno się pozwalać przekraczać 125 pojemności (choć patrząc na np Mito czy powykręcane RS'ki to i tak za dużo).
Dlaczego tak dużo debilizmu w tym naszym motocyklowym świecie..? Bez 100KM też da się jeździć i przynajmniej bezpieczniej i nie kusi. Bo po co na mieście nawet tyle..?<br><hr>hajap
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mówcie co chcecie , ładna maszyna , i wreszcie konkurencja dla kawy. Chciałbym zauważyć ze 150 km/h to nie maksymalny v max.... bodajże Mito jak i każdy nowy moto po wyjściu z salonu miała pewne ograniczenia
nie od razu jechała 200 km/h<br><hr>Maly

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super maszyna. Wyglądem bije kawe 250r na głowę. ! cylinder też moim zdanie jest na plus przy takiej pojemności. No i bardzo ważne cena.... z tego co pamiętam kawa kosztuje 18900zł.<br><hr>XxX
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popieram gościa o nicku "Sokoleoko". Tak naprawdę wszystko jest zależne od umiejętności. Kto nie potrafiłby powoli puścić klamki sprzęgła na pierwszym biegu a następnie odkręcić manetkę na prostej mając "litra"? Właśnie tego nie rozumiem. Też jestem zdania, że wprawiony motocyklista na lekko krętej drodze objechałby GSXy i inne wymieniane taką Hondą. Pisałem już raz o tym gdzieś. Czy nie uważacie, że lepiej mieć 250, 500 no słabszą 600 ale opanowaną do perfekcji? I daje to większą satysfakcję kierowcy i więcej frajdy. Pomyślcie o minach tych mistrzów prostej wyprzedzanych przez takiego bikera
Będą bardziej zaskoczeni kto daje sobie lepiej radę niż gdyby ścigali się obydwoje maszynami 200 konnymi na 1/4 mili. Podkreślę to po raz wtóry. Więcej funu z okiełznanego motocykla niż z nieporadnych nerwowych ruchów na SUPER SPORTOWYCH motocyklach
Ale to "łoczywiście" mój punkt widzenia 



- hey.pixel
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 29/1/2011, 00:50
- Lokalizacja: Poznań
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości