na wstępie przywitam się z Panem
i tak aby nie obwijac w bawełnę, kupił Pan nieodpowiedni motocykl do tego typu zajęcia :/
maluch owszem może smigac, jednak ta pana wska była by tu 100% lepsza niz ten cross
dla czego? mniej pali, łatwiesza w serwisowaniu, tansza w utrzymaniu oraz jezeli przekreci Pan mocniej manetkę i nie będzie wiedział Pan co dalej robic to zatrzymamy się albo gałęzi albo na krzakach
do takiej spokojnej jazdy polecał bym Yamahe DT 125, cos jak by wska, do której leje sie odpowiednią mieszankę, zmienia raz w roku olej i smiga, smiga i śmiga, to enduro, mozna zarejestrowac, i jest tanie, dobre i mocne
w crossie jakim jest crka trzeba lac 125-130ml oleju na 5l benzyny, najlepiej Castrol R1 racing, shell bądź motul, olej pełnosyntetyczny, unikac zielonych olejów oraz tych z cpnów ;d
wymiana filtra, a raczej nasączanie i czyszczenie go odbywa się przynajmniej raz w tyg jezeli jeździ się spokojnie, jeżeli mocno się kurzy i ciezki teren co wyjazd
mycie polega na zamoczneniu go w ropie, pociskanie, lekkie przepranie, następnie ciepla woda z płynem do naczyc, mycie, ciskanie, pranie jak skarpetki
suszymy i jak bd w 100% czysty nasączamy, robi się to w ten sposob ze nalewamy nie wielką ilosc plynu na filtr i wcieramy, robimy ruchy jak przy praniu skarpetek, filtr musi byc z kazdej strony nasączony, oczywiście trzeba pilnowac aby za duzo tego nie wlac, bo tylko możemy sobie przez to biedy narobic
jeżeli nie mamy cierpliwosci do nasączania to się kupuje olej w sprayu i psika ze 2 warstwy
napęd-smaruje sie go co przed wyjazdem, oraz po umyciu i oszuszeniu motocykla, aby ciągle bym nasmarowany
wymiany- tłom co 40mth w panskim przypadku pewnie raz do roku jak nie rzadziej
olej co 15 20mth czyli pewnie raz na 2 3 miesiące jazdy u Pana, jak był by brązowy to mozna dalej smigac
jak juz bedzie czarny od razu won
tutaj przydatne strony
about54739.html&highlight=
about20637.html&highlight=