Regulacja luzów zaworowych VTR 1000 99' Firestorm
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Regulacja luzów zaworowych VTR 1000 99' Firestorm
Mam pytanie do tych co maja lub mieli VTR 1000, czy do regulacji luzów zaworowych trzeba opuszczać silnik z mocowań do ramy żeby dostać sie do zaworów ? Nastraszył mnie jeden koleś i muszę się upewnić czy to prawda
-
ugly28 - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 11/8/2006, 08:59
Nie trzeba opuszczać silnika.
Trzeba tylko sporo rozmontować do demontażu dekli zaworowych.
A przy okazji pomiar i regulacja luzu w tym modelu wymaga dużego doświadczenia.
P.S. W tym modelu jest zalecana wymiana napinaczy co 24kkm (podobnie jak kontrola luzów zaworowych).
Trzeba tylko sporo rozmontować do demontażu dekli zaworowych.

A przy okazji pomiar i regulacja luzu w tym modelu wymaga dużego doświadczenia.
P.S. W tym modelu jest zalecana wymiana napinaczy co 24kkm (podobnie jak kontrola luzów zaworowych).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
dostęp do tylnego baniak jesta bardzo dobry, gorzej z przednim. tzreba ściągnąc chłodnice olejową i pare pierdół. Ostatnio regulowałem zawory w mojej vtr i zmieniałem napinacze ( cena za 2 nowe 430 zł ) jeżeli jeszcze tego nie robiłes to radze Ci ZRÓB TO , VTR bardzo chetnie lubi przeskakiwać na rozrządzie.
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości