przez peterwhite » 2/2/2011, 17:58
Przebieg wątpliwy. Poproś o foty klejonej owiewki, wgniecenia na baku i profilaktycznie tłumika. Wątpię, by ta gleba była postojowa. U mnie w zr7 kiera nie dochodzi do baku przy maksymalnym skręcie. Zapytaj się też, czy crashpady założył przed, czy po glebie. Jeśli po glebie, to możliwe, że był malowany prawy dekiel od impulsatora. Jest też przerysowany lewy dekiel od alternatora. Łańcuch jeszcze pożyje. Zapytaj o klocki hamulcowe i tarcze w jakim są stanie. Zr7 nie lubi twardych klocków. Jak będziesz oglądał na żywo to odpal bez i z ssaniem i zobacz jak pracuje. Jak jest mocno zimny to na ssaniu powinien chodzić minutkę, dwie i po wyłączeniu ssania powinien już utrzymywać 1-1,5 obr. Szkoda, że nie ma stalowego oplotu z przodu. W sumie ja bym za niego nie dał 8700. Do 8 tys maks.
Dobre, bo czarne ~ ZR-7