Zobacz wÄ…tek - Jaka kierownica aluczy stalu ?
NAS Analytics TAG

Jaka kierownica aluczy stalu ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jakę kierownice byś wybrał?

AluminiowÄ…
9
60%
StalowÄ…
6
40%
 
Liczba głosów : 15

Jaka kierownica aluczy stalu ?

Postprzez Traperoso » 19/1/2011, 12:04

Witam Panowie, nie wiem jak kierownica będzie lepsza i dlaczego, stara jest złamana, nie pytajcie dlaczego, więc szukam nowej, koleś w sklepie zaproponował ALU za 160 zika LUCASa chyba.

Jakie sÄ… wady/zalety tych kierownic, tylko prosze bez zalet typu: waga :)
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez henio12323 » 19/1/2011, 12:17

to zalezy do czego :D alu - proste są lekkie i w miare odporne na gleby. stalowe ciezkie i moze nieco bardziej odporne. ja tam bym brał alu. jak nie masz zamiaru zaliczac gleb to taka bedzie lepsza ;D lepiej wyglada i odciąża moto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez RUTRA.RD » 19/1/2011, 14:09

ja tam wole stalowa
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez 7beat » 19/1/2011, 14:13

stalową łatwiej potem wyprostować jak co, bo alum może pęknąć i chyba stalowa jest wytrzymalsza
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Przemo_rene » 19/1/2011, 14:31

Ja bym brał alu - bedzie własnie lżejsza i do tego przynajmniej podczas dzwona nie bedzie chęci rzeźby i prostowania tylko wymieni sie ja na nową :) Ale to jestem ja.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez eryk79 » 19/1/2011, 15:53

stalowa róznica w wadze niewielka a zawsze jakos dojedziesz z wygieta :)
GSX 750F
Avatar użytkownika
eryk79
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 6/6/2010, 17:30
Lokalizacja: szczecin police nowe warpno

Postprzez Koval135 » 19/1/2011, 16:57

szukaj alu ze zmienna geometria,w czasie gleby sie odksztalca a potem wraca na swoje miejsce(no chyba ze solidna gleba..).Jak przydupisz tak ze polamiesz kiere to zapewne moto tez nie bedzie w stanie normalnie jechac.Mam w moim mtb jakas extreme amebe wlasnie ze zmienna geometria,tyle gleb co juz przezyla to az dziwne :DBierz alu 8)
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez PrimoGhost » 19/1/2011, 17:11

Aluminium lotnicze. im lżej, tym lepiej :)
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez 7beat » 20/1/2011, 13:06

a tak wgl. to do jakiego to moto?? er-5?
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Traperoso » 21/1/2011, 14:05

Tak do ER5, stalowa mocniejsza, ale pękła - odpadła prawa strona, było to powodem mocnego uderzenia, a także korozji... temat otwarty, dzięki za odpowiedzi, czekamna na następne :)

Tu kolejne pytanie, czy po typowym ślizgu na bok, jest duża szansa na wygięcie aluminiowej kierownicy, bo gleby nie zamierzam mieć, ale po byle jakiej zmieniać kiery też nie.

EDIT: Mechanik, zaproponował stalową, tak się chyba zdecyduje.

W rowerze mam aluminiową, raz wyjebałem i do dziś jest krzywa, trzeba wymieniać, aluminium niestety jest słabsze. Waga nie ma dla mnie znaczenia: to ER5 a nie RR1000 pozdrawiam
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez 7beat » 21/1/2011, 17:10

i stalowa w chromie będzie wyglądała o wiele lepiej i jak oryginał, aluminiowa to do crossów albo stunt psów
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Raczek_6 » 23/1/2011, 21:13

Nie ma reguły - przy przewrotce nawet na postoju zarówno jedna jak i druga może się zgiąć - wszystko zależy od upadku.

Aluminiowe moim zdaniem sÄ… fajniejsze - kolorystyka wyglÄ…d - bardziej walory estetyczne.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez lutecki » 23/1/2011, 21:24

Wydaje mi się, że stalowa z racji zwiększonej wagi jest bardziej odporna na mikrodrgania.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê