Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 18/1/2011, 16:39

i jedne fajne i 2gie

kierowal bym sie kolorystykÄ… bluzy i motocykla ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez barek253 » 19/1/2011, 16:22

jak powinna byc ustawiona dzwignia zmiany biegow jesli mam buty crossowe?
czy wogole but powinien byc poziomo do ziemi bo jesli tak to musialbym dac dzwignie bardzo nisko i wtedy strasznie ciezko by bylo go wlozyc pod nia aby zmienic bieg

aha i czy jesli jade to wlasnie podcas jazdy but ma sie znajdowac nad dzwignia pod czy moze lekko do boku aby nie dotykac dzwigni bo jak jechalem to przez przypadek wciskalem bieg i do samo sie tyczy hebla but nad dzwingnia czy lekko co boku?


i czy podczas skoku motor mam trzymac kolanami lub butami czy tym i tym
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez henio12323 » 19/1/2011, 17:39

kazdy ustawia dzwignie pod siebie. ustaw tak że jak jedziesz "turystycznie" to masz dzwignie nad butem że w kazdej chwili mozesz wbic bieg wyżej. i jak chcesz bieg zredukować to nie musisz całej nogi podnosic do góry tylko trzymajac buta na podnóżku mozesz spokojnie zredukowac bieg.

hamulec to samo musi byc tak ustawiony żebys nie trzymał na nim buta z kolei nie moze byc za wysoko żebyś nie musiał nogi z podnóżka odrywac żeby przyhamować.
w razie skoku trzymasz tym i tym ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 19/1/2011, 18:01

musisz miec luz pomiędzy butemn a dzwignią dobrych kilka cm aby pod czas jazdy biegi same się nie włanczały


musisz sam wyczuc co jak ustawic, niemoze byc za duzy luz, abys nie musial nogi podnosic aby bieg wrzucic, tylko wystarczy stope do gory podniesc


ot cała teoria
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 19/1/2011, 18:11

mam tak ustawiona dzwignie ze mam buta pod nia ale zeby zredukowac bieg to musze cala noge podniesc a jak dam ja nizej to znowu but mi sie nie miesci i musze go po skosie wkladac
i moze trzymac but lekko po skosie przodem obok dzwigni a moze mozna trzymac but tak aby nie dochodzil do dzwigni czyli na palcach czy musi byc stopa w polowie podnozki oparta ?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 19/1/2011, 18:43

stopa musi byc dokładnie na srodku podnózka. popróbuj z ustawieniami i zrób tak żeby było tobie wygodnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 19/1/2011, 19:09

a czy wy jak jezdzicie to jak zbijacie biegi to podnosicie cala noge czy nie?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Korin » 19/1/2011, 19:42

Tu masz dość dobrze wytłumaczone pozycje, jeżeli jeszcze nie widziałeś to polecam:) http://www.scigacz.pl/Offroadowa,szkolk ... 12648.html filmów jest kilka i nie wiem czy to na pewno ten ale w którymś z nich poszukaj:)
Korin
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 13/9/2010, 13:38

Postprzez Bostorn » 19/1/2011, 20:16

ja zeby nastepny bieg wbic podosilem noge ew mocniej jÄ… odginalem, jak redukowalem wyciÄ…galem z pod dzwigni i calÄ… stopÄ… zbijalem i dalej noga na podnozek i chowalem pod dzwignie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez sajmon11133 » 19/1/2011, 20:59

Siema mam pytanie niewiecie czasem o dodatku do crossa na zime a dokladniej o tą gąsienice zamiast koła???
sajmon11133
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19/1/2011, 20:55
Lokalizacja: Miechów

Postprzez marynarz1 » 19/1/2011, 21:42

Już założyłeś o tym temat to po co piszesz znowu i spamujesz?
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez Bostorn » 19/1/2011, 23:28

http://www.3fun.pl/motors/index.php?id=695 prosze tu masz odpowiedź, i nalegam abys usuną tamten temat

jednak koszta tego to od 6 do 13 tysięcy złotych
a w tej cenie masz juz konkretny skuter śnieżny :)
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez magik2208 » 20/1/2011, 00:13

no wlasnie, to kosztuje tyle co moto, a za 50zl zrobisz kolce do opon, a one na prawde daja rade;D Ja najbardziej polecam bo fajny fun, tyle ze zima sie skonczyla i na moto juz kostki zalozone ;)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez barek253 » 20/1/2011, 18:42

co da mi wymiana waty w tlumiku?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 20/1/2011, 19:25

bedziesz miał nową ?


jak masz stara ok to nic. a jak masz stara wydmuchana to poprawi sie elastycznosc silnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 20/1/2011, 20:05

wlasnie sie zastanawiam czy wymienic bo tlumika jeszcze nie rozebralem


co myslicie zeby na gruszke naspawac kawalek blachy bo troche jest pognieciona i chce ja oslonic przed tym ,czy moze jest jakis inny patent
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 20/1/2011, 20:29

jak pognieciona to odegnij. raczej bez sensu cokolwiek spawac. juz lepiej osłonke sobie dokupic lub taką dorobic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 20/1/2011, 20:58

a jak to odgiac
gdzie taka olonke kupie albo jak to wogole wyglada
a spawac musze i tak bo sa dziury i to polatac
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 20/1/2011, 21:17

są rózne sposoby poczytaj w istniejacych tematach. na szybko przypomne. albo podpinasz pod spręzarke drugą strone zatykasz i palnikiem nagrzewasz wgniecenia. albo bierziesz taka wybijarke (mozna samemu zrobic ze starego siłownika czy amortyzatora małego) spawasz jedna strone na srodku wgniecenia i wybijasz aż sie wyklepie :D

osłonki są np takie http://allegro.pl/oslona-wydechu-i1385980012.html
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 20/1/2011, 21:39

nie moge znalezc takiego tematu o odgniataniu gruszki
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości




na górê