[Kawasaki Z750R] Kawasaki Z750R - prowokatoR
Posty: 15
• Strona 1 z 1
[Kawasaki Z750R] Kawasaki Z750R - prowokatoR
Dyskusja na temat: Kawasaki Z750R - prowokatoR
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z750R - prowokatoR
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z750R - prowokatoR
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Z tych trzech motocykli najlepiej jak dla mnie wypada Z750R, Suzuki też zapowiadało sie fajnie ale kawa wygląda lepiej i agresywniej, zas FZ8 do mnie wogóle nie przemawia!!! ale też może jest fajnym motocyklem.<br><hr>Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich.
We Francji z750r ma kosztować 8599euro
Suzuki GSR750 8000euro.
Jeżeli Suzuki będzie się prowadziło lepiej niż z750 mimo skromnego zawieszenia to wybór jest prosty. Nie mówię tu o stylistyce motocykla bo każdy lubi co innego.
Jeszcze ciekawiej się zrobi jak Yamaha prawdopodobnie w lutym 2011wypuści 2011 FZ8R.
Moim skromnym zdaniem wszystkie te maszyny pod względem silnika zawieszenia i prowadzenia zostawia daleko w tyle street triple który nawet w opcji nie wie co to ABS i niech tak zostanie.<br><hr>Michu
We Francji z750r ma kosztować 8599euro
Suzuki GSR750 8000euro.
Jeżeli Suzuki będzie się prowadziło lepiej niż z750 mimo skromnego zawieszenia to wybór jest prosty. Nie mówię tu o stylistyce motocykla bo każdy lubi co innego.
Jeszcze ciekawiej się zrobi jak Yamaha prawdopodobnie w lutym 2011wypuści 2011 FZ8R.
Moim skromnym zdaniem wszystkie te maszyny pod względem silnika zawieszenia i prowadzenia zostawia daleko w tyle street triple który nawet w opcji nie wie co to ABS i niech tak zostanie.<br><hr>Michu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z750 jedzie prawie tak samo jak 1000. Hamulce rzeczywiście są słabe w ***... prawie jak w ER5.. zawias też trochę za miękki, więc jak to poprawili to może być świetny sprzęcik
<br><hr>w

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale to chyba cena motocykla z ABSem<br><hr>MichuKomentatorzy napisaÅ‚(a):Cena w niemczech na stronie Kawy - 8995€<br><hr>R@F<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam Z750 i rzeczywiście hamulce i zawieszenie w nim nie są najlepsze. Silnik i skrzynia biegów ok, czytelność wyświetlacza i zegara obrotów świetna. W nowym mógł pojawić się jeszcze wyświetlacz z informacją o zapiętym biegu. W sportowej jeździe tego brakuje.<br><hr>Użytkownik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co z konkurencją z poza Kraju Kwitnącej Wiśni, np. z Wielkiej Brytfanii? Triumph Street Triple jedynym parametrami nie ustępuje Z750 a w kwestii masy jest o klasę z przodu.<br><hr>warren
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Triumphy sie sypia wiec to żadna konkurencja, szczegolnie ze w polsce jest najgorszy importer Triumpha chyba w całej Europie. Kup se a potem sie z nim bujaj.<br><hr>GrzechotkaKomentatorzy napisał(a):A co z konkurencją z poza Kraju Kwitnącej Wiśni, np. z Wielkiej Brytfanii? Triumph Street Triple jedynym parametrami nie ustępuje Z750 a w kwestii masy jest o klasę z przodu.<br><hr>warren<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chłopie przeczytaj sobie test Triumpha Tigera na dystansie 25000 kilometrów.Komentatorzy napisał(a):A co z konkurencją z poza Kraju Kwitnącej Wiśni, np. z Wielkiej Brytfanii? Triumph Street Triple jedynym parametrami nie ustępuje Z750 a w kwestii masy jest o klasę z przodu.<br><hr>warren<br>Komentatorzy napisał(a):Triumphy sie sypia wiec to żadna konkurencja, szczegolnie ze w polsce jest najgorszy importer Triumpha chyba w całej Europie. Kup se a potem sie z nim bujaj.<br><hr>Grzechotka<br>
Mechanika w tym moto jest bliska ideału.
Co do importera i serwisu nie mogę się wypowiadać. Wiem tylko że ceny tych motocykli w Polsce są wzięte z sufitu. A właśnie sprawdziłem że na polskiej stronie Triumpha nie ma cennika. Ale wcześniej podawane ceny na tej stronie to ojeżu o kilka 2-3k pln wyższe od cen np w Niemczech. Pamiętam że podobnie było z cenami dukatów. <br><hr>Michu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tiger po 25tys.km jest niemal fabrycznie nowy!!! potwierdzam relacje z testu długo-dystansowego! <br><hr>przemoKomentatorzy napisał(a):A co z konkurencją z poza Kraju Kwitnącej Wiśni, np. z Wielkiej Brytfanii? Triumph Street Triple jedynym parametrami nie ustępuje Z750 a w kwestii masy jest o klasę z przodu.<br><hr>warren<br>Komentatorzy napisał(a):Triumphy sie sypia wiec to żadna konkurencja, szczegolnie ze w polsce jest najgorszy importer Triumpha chyba w całej Europie. Kup se a potem sie z nim bujaj.<br><hr>Grzechotka<br>Komentatorzy napisał(a):Chłopie przeczytaj sobie test Triumpha Tigera na dystansie 25000 kilometrów.
Mechanika w tym moto jest bliska ideału.
Co do importera i serwisu nie mogę się wypowiadać. Wiem tylko że ceny tych motocykli w Polsce są wzięte z sufitu. A właśnie sprawdziłem że na polskiej stronie Triumpha nie ma cennika. Ale wcześniej podawane ceny na tej stronie to ojeżu o kilka 2-3k pln wyższe od cen np w Niemczech. Pamiętam że podobnie było z cenami dukatów. <br><hr>Michu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A w garazu obok mojego sprzeta stoi cieknaca Daytona z prebiegiem 4000km... Bez komentarza.<br><hr>GrzechotkaKomentatorzy napisał(a):A co z konkurencją z poza Kraju Kwitnącej Wiśni, np. z Wielkiej Brytfanii? Triumph Street Triple jedynym parametrami nie ustępuje Z750 a w kwestii masy jest o klasę z przodu.<br><hr>warren<br>Komentatorzy napisał(a):Triumphy sie sypia wiec to żadna konkurencja, szczegolnie ze w polsce jest najgorszy importer Triumpha chyba w całej Europie. Kup se a potem sie z nim bujaj.<br><hr>Grzechotka<br>Komentatorzy napisał(a):Chłopie przeczytaj sobie test Triumpha Tigera na dystansie 25000 kilometrów.
Mechanika w tym moto jest bliska ideału.
Co do importera i serwisu nie mogę się wypowiadać. Wiem tylko że ceny tych motocykli w Polsce są wzięte z sufitu. A właśnie sprawdziłem że na polskiej stronie Triumpha nie ma cennika. Ale wcześniej podawane ceny na tej stronie to ojeżu o kilka 2-3k pln wyższe od cen np w Niemczech. Pamiętam że podobnie było z cenami dukatów. <br><hr>Michu<br>Komentatorzy napisał(a):Tiger po 25tys.km jest niemal fabrycznie nowy!!! potwierdzam relacje z testu długo-dystansowego! <br><hr>przemo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich,
Wiem, że komentarz pojawia się trochę późno, ale jest z ręki użytkownika Z750 (2006). Posiadam Zetke od 1,5 roku. Moto w trakcie żywota (25tys. km) dostało kilka gadżetów i modyfikacji min. nierdzewny i pięknie brzmiący tłumik Campbel, Power Commander III i wiele innych drobiazgów. Pomarańczowy kolor Pearl Orange Blaze jest daleki od znanej zieleni Kawasaki i na pewno zwraca na siebie uwagę. Silnik z Commanderem po wgraniu stosownej do tłumika mapy i dostrojeniu lata jak złoto. Posiadam również FZ6 Fazer i powiem tak, Yama jest wyważona, silnik w szerokim zakresie gładki jak złoto, bardzo uprzejma w prowadzeniu przy swoich103 KM, ale jednak Zetce nie odmówię zacięcia i skrzydeł (wiadomo różnica pojemności i mocy). Kawa jest świetne moto, doceniam za wygląd i osiągi.<br><hr>Dan
Wiem, że komentarz pojawia się trochę późno, ale jest z ręki użytkownika Z750 (2006). Posiadam Zetke od 1,5 roku. Moto w trakcie żywota (25tys. km) dostało kilka gadżetów i modyfikacji min. nierdzewny i pięknie brzmiący tłumik Campbel, Power Commander III i wiele innych drobiazgów. Pomarańczowy kolor Pearl Orange Blaze jest daleki od znanej zieleni Kawasaki i na pewno zwraca na siebie uwagę. Silnik z Commanderem po wgraniu stosownej do tłumika mapy i dostrojeniu lata jak złoto. Posiadam również FZ6 Fazer i powiem tak, Yama jest wyważona, silnik w szerokim zakresie gładki jak złoto, bardzo uprzejma w prowadzeniu przy swoich103 KM, ale jednak Zetce nie odmówię zacięcia i skrzydeł (wiadomo różnica pojemności i mocy). Kawa jest świetne moto, doceniam za wygląd i osiągi.<br><hr>Dan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości