Zobacz wątek - Problem ze świecami:/ CBR600 f3
NAS Analytics TAG

Problem ze świecami:/ CBR600 f3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem ze świecami:/ CBR600 f3

Postprzez YoShI22 » 1/12/2010, 17:49

Polega na tym, że wszystko jest w porządku jak jest cieplej. Ale gdy zostawiłem go w garażu na 2 tygodnie i złapał mróz do -10C to tworzy się przebici na świecach. Gdy np. wymienię 2 z nich a 2 z przebiciem, to po rozgrzaniu na 2 cylindrach świece wracają do normy i chodzi na 4 i po rozgrzaniu świece wracają do normy. ale jeśli zostawię go znowu na tydzień przy mrozie dzieje się to samo, a jeśli jest ciepło to wytrzymają cały sezon:/ Świece platynowe zmienione na początku sezonu. Robiony był też rozrząd zawory gaźniki.
YoShI22
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/1/2010, 14:09


Postprzez RUTRA.RD » 3/12/2010, 08:56

wymień przewody i zobacz fajki masz to razem czy osobno ? jak chodzi pomacaj przewody czy kopie :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez lutecki » 3/12/2010, 13:34

A w ciemności widzisz w którym miejscu masz dyskotekę?
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez prez3s » 4/12/2010, 11:48

miałem ten sam problem.
wymień przewody i fajki 9tylko jakiegoś najtańszego badziewia nie kupuj), przy okazji wymień też swiece (nie warto kupować platynowych, szkoda kasy) moja cbr'a najlepiej chodziła na beru
prez3s
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/3/2010, 21:46

Postprzez Raczek_6 » 7/12/2010, 17:49

W motocyklach lepiej sprawdzajÄ… siÄ™ irydowe.
Po za tym w F2 i F3 zabijanie świec przy niskich temperaturach to niestety norma.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez prez3s » 10/12/2010, 20:40

może i lepiej się sprawdzają, tylko czy jest sens kupować takie drogie świece do starej f3? już chyba bym wolał co sezon założyć 'zwykłe" nówki
prez3s
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/3/2010, 21:46

Postprzez swirus2007 » 10/12/2010, 22:20

prez3s
powinno sie
ile robisz km w sezonie
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez RUTRA.RD » 12/12/2010, 16:24

mam irydowe w sumie nie widzę różnicy tyle ze w tl dostęp do świec to masakra wiec jak to prawda ze irydowe dłużej żyją to po prostu wymiana co 24tys wraz z ustawieniem zaworów
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez prez3s » 12/12/2010, 19:09

swirus2007 napisał(a):prez3s
powinno sie
ile robisz km w sezonie

jakieś 8 do 10, świece wymieniałem zawsze razem z olejem co 8 a co druga wymianę pełen serwis gaźników i wymiana kabli
moja f3 nigdy mi jakichkolwiek problemów nie sprawiła
prez3s
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/3/2010, 21:46

Postprzez Raczek_6 » 12/12/2010, 22:18

Zwykłe świece w F3 wymienia się co 12-18 kkm (co 6kkm kontrola), irydowe (w zależności od typu) co 30-50kkm (co 6kkm kontrola).

Kontrola ma na celu m.in. ruszenie świecy żeby się nie zapiekła jak to bywa w CBR929 i później świeca z gwintem wykręca się.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Przemo_rene » 13/12/2010, 16:51

RUTRA.RD napisał(a):mam irydowe w sumie nie widzę różnicy tyle ze w tl dostęp do świec to masakra wiec jak to prawda ze irydowe dłużej żyją to po prostu wymiana co 24tys wraz z ustawieniem zaworów


nie jest masakra tylko trzeba po prostu chłodnicę na pierwszy gar odczepić z górnych mocowań
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê