[ZAMIENIĘ] szybkie auto na wolny motor
Posty: 5
• Strona 1 z 1
[ZAMIENIĘ] szybkie auto na wolny motor
Witam,
Jak w temacie - zamienię Hondę civic 4 generacja sedan uturbiony, 171HP, 244 Nm na motocykl do 50KM (jako pierwsze moto) z rocznika 2000+. Najchetniej na Hondę CBF 500 (lub podobnej klasy) z ew. moją dopłatą jeśli moto będzie młode/drogie.
Auto jest tu:
http://yakamoto.fotosik.pl/albumy/75597.html (otwórz link)
Krótki filmik: od 0 do 100 - niestety trzeba nad trakcją popracować
http://youtube.com/watch?v=uKGKXCEV7B8 (otwórz link)
Dodaje do niego laptopa i sprzęt do strojenia ECU, większą turbosprężarkę - ta która jest jest za mała i dlatego auto ma "tylko" 171HP. Przebieg ~127KKm od uturbienia przejechane 4500km - teraz trzeba zrobic w nim serwis (olej, filtry, świece itd).
Opis modyfikacji samochodu:
MODEL: 1991/ED4 (sedan)/czerwony (R-63)
SILNIK D16A7 - SOHC, 16V, MPI, bez katalizatora
Odprężony uszczelką 1,8mm Cometic (CR~8,8:1)
Śruby ARP na głowicę
Wyremontowana głowica (tak w razie czego)
UKLAD DOLOTOWY: Turbo T25 z Saaba, rury aluminiowe/kolanka silikonowe (2"), BOV Bosch, IC Focus TDCI
UKLAD WYDECHOWY: kolektor z D15B1 (VTEC-E), adapter do T25/TD04, wydech 2,25", jeden tłumik przelotowy, końcowy 2 komorowy by M-TECH/SSG - GOTOWE
ELEKTRONIKA: ECU PM6 (OBD0) scipowany, wtryskiwacze z Eclipse Turbo 450ccm (do ok 320KM), Lambda LC-1 od Innovate z wyświetlaczem, czujnik EGT z wyświetlaczem, wskaźnik doładowania, ciśnienia i temperatury oleju
Strojone TurboEdit target AFRy 15-16 dla kapeluszowej jazdy, 11,5-12 dla boostu.
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia L3 (czyli stock), sprzęgło: spiek 4-ramienny by Radzikowski, docisk stock
ZAWIESZENIE: Weitec -40mm, wszystkie gumy wymienione na PowerFlex-y
UKLAD HAMULCOWY: tarcze Zimmermann, klocki textar/mintex
INNE: odpowietrzenie skrzyni korbowej z filtrem mgły olejowej, kute alu Ronal R10
PreferujÄ™ kontakt przez GG:6936117 lub mail spacedog1@interia.pl - konkretnemu podam nr. tel.
ew. po prostu sprzedam coby nabyć motorek
Jak w temacie - zamienię Hondę civic 4 generacja sedan uturbiony, 171HP, 244 Nm na motocykl do 50KM (jako pierwsze moto) z rocznika 2000+. Najchetniej na Hondę CBF 500 (lub podobnej klasy) z ew. moją dopłatą jeśli moto będzie młode/drogie.
Auto jest tu:
http://yakamoto.fotosik.pl/albumy/75597.html (otwórz link)
Krótki filmik: od 0 do 100 - niestety trzeba nad trakcją popracować
http://youtube.com/watch?v=uKGKXCEV7B8 (otwórz link)
Dodaje do niego laptopa i sprzęt do strojenia ECU, większą turbosprężarkę - ta która jest jest za mała i dlatego auto ma "tylko" 171HP. Przebieg ~127KKm od uturbienia przejechane 4500km - teraz trzeba zrobic w nim serwis (olej, filtry, świece itd).
Opis modyfikacji samochodu:
MODEL: 1991/ED4 (sedan)/czerwony (R-63)
SILNIK D16A7 - SOHC, 16V, MPI, bez katalizatora
Odprężony uszczelką 1,8mm Cometic (CR~8,8:1)
Śruby ARP na głowicę
Wyremontowana głowica (tak w razie czego)
UKLAD DOLOTOWY: Turbo T25 z Saaba, rury aluminiowe/kolanka silikonowe (2"), BOV Bosch, IC Focus TDCI
UKLAD WYDECHOWY: kolektor z D15B1 (VTEC-E), adapter do T25/TD04, wydech 2,25", jeden tłumik przelotowy, końcowy 2 komorowy by M-TECH/SSG - GOTOWE
ELEKTRONIKA: ECU PM6 (OBD0) scipowany, wtryskiwacze z Eclipse Turbo 450ccm (do ok 320KM), Lambda LC-1 od Innovate z wyświetlaczem, czujnik EGT z wyświetlaczem, wskaźnik doładowania, ciśnienia i temperatury oleju
Strojone TurboEdit target AFRy 15-16 dla kapeluszowej jazdy, 11,5-12 dla boostu.
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia L3 (czyli stock), sprzęgło: spiek 4-ramienny by Radzikowski, docisk stock
ZAWIESZENIE: Weitec -40mm, wszystkie gumy wymienione na PowerFlex-y
UKLAD HAMULCOWY: tarcze Zimmermann, klocki textar/mintex
INNE: odpowietrzenie skrzyni korbowej z filtrem mgły olejowej, kute alu Ronal R10
PreferujÄ™ kontakt przez GG:6936117 lub mail spacedog1@interia.pl - konkretnemu podam nr. tel.
ew. po prostu sprzedam coby nabyć motorek
-
Norbi - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 17/3/2007, 21:17
hehe no niech Ci będzie, że ma lepszego kopa , ale co do jednego masz rację - ciężko będzie znaleźć chętnego na zamianę - właśmie sobie uświadomiłem, że jak ktoś złapie bakcyla 2 kółek..., a GSa nie chcę - to już inna inszość
-
Norbi - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 17/3/2007, 21:17
ja miałem to szczeście w zeszłym roku i zamieniłem auto na motor, ale chyba tylko dlatego ze koleś miał dwa motocykle i chciał jeden sprzedać może ci sie uda powodzenia
eagle
GSX-R 600 K6
GSX-R 600 K6
-
orlik1981 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 504
- Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
- Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn
zaxcv
Witam!Jesli ogloszenie aktualne to jestem zainteresowany mam na wymiane za auto dwa motocykle Kawasaki ZXR 750 98 rok i Kawasaki ZX 600 R 96 rok.Jesli jest Pan zainteresowany prosze o kontakt tel.507417199 mail ggoraj2@wp.pl Pozdrawiam
- gregory5526
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/9/2010, 08:54
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości