Suzuki SV 650 S- porada
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Suzuki SV 650 S- porada
Hej
Mam do kupienia Suzuki SV 650 S z 1999r .
Jakie to moto ma słabe punkty , na co zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej i co sprawdzić podczas oględzin????
Prosze o pomoc .
Dzięki Adam.
Mam do kupienia Suzuki SV 650 S z 1999r .
Jakie to moto ma słabe punkty , na co zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej i co sprawdzić podczas oględzin????
Prosze o pomoc .
Dzięki Adam.
Kawasaki GPZ 500S; ZX-6R '98
Aktualnie R1 2004
Aktualnie R1 2004
- Adam RF 600 R
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 5/3/2007, 10:12
- Adam RF 600 R
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 5/3/2007, 10:12
Obejrzyj lozysko glowki ramy. Jak jest bardzo pogruchotane to moze to oznaczac ze motocykl byl czesto stawiany na gume (choc lozysko moze sie zuzyc tez od innych rzeczy). Chodzi o to ze SVka slabo znosi latanie na kole. Smarowanie silnika wtedy kuleje i lubi sie co nieco zatrzec. Nie jest to regula. U mnie czegos takiego nie zauwazylem ale wiem ze sie zdaza.
O wiecej info mozesz popytac na sv650.fora.pl
O wiecej info mozesz popytac na sv650.fora.pl
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
siekson napisał(a):Obejrzyj lozysko glowki ramy. Jak jest bardzo pogruchotane to moze to oznaczac ze motocykl byl czesto stawiany na gume (choc lozysko moze sie zuzyc tez od innych rzeczy). Chodzi o to ze SVka slabo znosi latanie na kole. Smarowanie silnika wtedy kuleje i lubi sie co nieco zatrzec. Nie jest to regula. U mnie czegos takiego nie zauwazylem ale wiem ze sie zdaza.
O wiecej info mozesz popytac na sv650.fora.pl
jest to reguła zwłaszcza tylny cylinder zle to znosi
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
siekson napisał(a):Obejrzyj lozysko glowki ramy. Jak jest bardzo pogruchotane to moze to oznaczac ze motocykl byl czesto stawiany na gume (choc lozysko moze sie zuzyc tez od innych rzeczy). Chodzi o to ze SVka slabo znosi latanie na kole. Smarowanie silnika wtedy kuleje i lubi sie co nieco zatrzec. Nie jest to regula. U mnie czegos takiego nie zauwazylem ale wiem ze sie zdaza.
O wiecej info mozesz popytac na sv650.fora.pl
Dokładnie...najważniejsze w tym motocyklu jest: czy było jeżdzone na kole...jesli było to lepiej nie ryzykuj i sobie odpuść...zacieraja sie panewki na wale...po wymianie panewek silnik wytrzymuje ok 20tys ( tak słyszałem).. Więc uważaj na to.... Obtarcia silnika świadczą o glebie nie na parkingu..
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
Sprawa już jest nie aktualna . Motocykl bardzo lekki, zwrotny , elastyczny silnik , piękny dzwięk i nic więcej . W dodatku handlarz skąpiec nie chciał obniżyć ceny ani o złotówkę , a 11 tyś zł za 1999 r to o conajmniej 1000 zł za dużo i jeszcze trzeba wymienić olej filtry i przednią oponę .
A odczucia subiektywne ?? - silnik motocykla posiada charakterystykę która mi wogóle nie odpowiada - oczekuje od motocykla silnych wrażeń powyżej 7000 obr/min (najlepiej do 14000) a SV od 7000 - 10000 jest słaba i ledwo się kręci.
Suzi SV to świetny motocykl tylko że nie dla mnie
Poszukam sobie CBR F3 albo ZX 6 R,
Dzięki za pomoc
A odczucia subiektywne ?? - silnik motocykla posiada charakterystykę która mi wogóle nie odpowiada - oczekuje od motocykla silnych wrażeń powyżej 7000 obr/min (najlepiej do 14000) a SV od 7000 - 10000 jest słaba i ledwo się kręci.
Suzi SV to świetny motocykl tylko że nie dla mnie
Poszukam sobie CBR F3 albo ZX 6 R,
Dzięki za pomoc
Kawasaki GPZ 500S; ZX-6R '98
Aktualnie R1 2004
Aktualnie R1 2004
- Adam RF 600 R
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 5/3/2007, 10:12
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości