Zobacz wÄ…tek - Suzuki SV 650 S- porada
NAS Analytics TAG

Suzuki SV 650 S- porada

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki SV 650 S- porada

Postprzez Adam RF 600 R » 19/3/2007, 09:45

Hej
Mam do kupienia Suzuki SV 650 S z 1999r .
Jakie to moto ma słabe punkty , na co zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej i co sprawdzić podczas oględzin????
Prosze o pomoc .
Dzięki Adam.
Kawasaki GPZ 500S; ZX-6R '98
Aktualnie R1 2004
Adam RF 600 R
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5/3/2007, 10:12


Postprzez mariusz_v » 19/3/2007, 11:13

na to na co zwykle zwraca siÄ™ uwagÄ™ przy zakupie,
ale ja bym polecił Ci następny model czyli od 2003r w górę.
SV 650 S, ale polujÄ™ jeszcze na jakieÅ› V8
Avatar użytkownika
mariusz_v
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 72
Dołączył(a): 10/3/2006, 16:53
Lokalizacja: w-wa


Postprzez Adam RF 600 R » 19/3/2007, 11:28

Nie mam tyle kasy ten już kosztuje 10,5 tyś
Kawasaki GPZ 500S; ZX-6R '98
Aktualnie R1 2004
Adam RF 600 R
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5/3/2007, 10:12

Postprzez siekson » 19/3/2007, 14:18

Obejrzyj lozysko glowki ramy. Jak jest bardzo pogruchotane to moze to oznaczac ze motocykl byl czesto stawiany na gume (choc lozysko moze sie zuzyc tez od innych rzeczy). Chodzi o to ze SVka slabo znosi latanie na kole. Smarowanie silnika wtedy kuleje i lubi sie co nieco zatrzec. Nie jest to regula. U mnie czegos takiego nie zauwazylem ale wiem ze sie zdaza.

O wiecej info mozesz popytac na sv650.fora.pl
Avatar użytkownika
siekson
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fandzoilisz » 19/3/2007, 14:29

siekson napisał(a):Obejrzyj lozysko glowki ramy. Jak jest bardzo pogruchotane to moze to oznaczac ze motocykl byl czesto stawiany na gume (choc lozysko moze sie zuzyc tez od innych rzeczy). Chodzi o to ze SVka slabo znosi latanie na kole. Smarowanie silnika wtedy kuleje i lubi sie co nieco zatrzec. Nie jest to regula. U mnie czegos takiego nie zauwazylem ale wiem ze sie zdaza.

O wiecej info mozesz popytac na sv650.fora.pl



jest to reguła :P zwłaszcza tylny cylinder zle to znosi
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez Bartman » 19/3/2007, 16:21

siekson napisał(a):Obejrzyj lozysko glowki ramy. Jak jest bardzo pogruchotane to moze to oznaczac ze motocykl byl czesto stawiany na gume (choc lozysko moze sie zuzyc tez od innych rzeczy). Chodzi o to ze SVka slabo znosi latanie na kole. Smarowanie silnika wtedy kuleje i lubi sie co nieco zatrzec. Nie jest to regula. U mnie czegos takiego nie zauwazylem ale wiem ze sie zdaza.

O wiecej info mozesz popytac na sv650.fora.pl


Dokładnie...najważniejsze w tym motocyklu jest: czy było jeżdzone na kole...jesli było to lepiej nie ryzykuj i sobie odpuść...zacieraja sie panewki na wale...po wymianie panewek silnik wytrzymuje ok 20tys ( tak słyszałem).. Więc uważaj na to.... Obtarcia silnika świadczą o glebie nie na parkingu..
Bartman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Adam RF 600 R » 19/3/2007, 19:24

Sprawa już jest nie aktualna . Motocykl bardzo lekki, zwrotny , elastyczny silnik , piękny dzwięk i nic więcej . W dodatku handlarz skąpiec nie chciał obniżyć ceny ani o złotówkę , a 11 tyś zł za 1999 r to o conajmniej 1000 zł za dużo i jeszcze trzeba wymienić olej filtry i przednią oponę .
A odczucia subiektywne ?? - silnik motocykla posiada charakterystykę która mi wogóle nie odpowiada - oczekuje od motocykla silnych wrażeń powyżej 7000 obr/min (najlepiej do 14000) a SV od 7000 - 10000 jest słaba i ledwo się kręci.
Suzi SV to świetny motocykl tylko że nie dla mnie
Poszukam sobie CBR F3 albo ZX 6 R,
Dzięki za pomoc
Kawasaki GPZ 500S; ZX-6R '98
Aktualnie R1 2004
Adam RF 600 R
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5/3/2007, 10:12



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê