Zobacz wÄ…tek - 900rr vs zx9r
NAS Analytics TAG

900rr vs zx9r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

900rr vs zx9r

Postprzez Honest_Sith » 19/11/2010, 18:23

czesc!
juz kolejny raz poruszam temat zmiany moto, ale w koncu nadszedl ten pewny czas :D Smigam na zr7 drugi sezon. Wczesniej chcialem upolowac 954 ale nie wyrobie sie z kasa. Sprawa wyglada tak: mam 10tys do wydania nie pogniewam sie jak wydam mniej, nie chce juz nakeda, chce w miare zywotna i mocna jednostke, chce pojechac na tor, chce robic dalsze wypady no i zeby motocykl wygladal w miare "nowoczesnie". Mysle nad kawa zx9r i cbr 900rr. Mozecie mnie jakos pokierowac?! Strasznie ciekawi mnie sprawa zegarow w tych motocyklach. Jest tam jakas chocby kontrolka rezerwy?

pozdrawiam!
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów


Postprzez Konio » 19/11/2010, 19:06

w sc33 starszym modelu nie ma zadnej kontrolki rezerwy, a w tym nowszym 98+ chyba tez nie. Ogolnie w takich starych scigach watpie ze takie cos znajdziesz ale w sumie po co ci to?
900rr jest wygodne w trasy itp i przy spokojnej jezdzie zszedlem ze spalaniem do 5.5l a przy katowaniu to sam nie wiem ale duzo wiecej :twisted:
Znajomy ma 9tke ale w sumie nia nie jezdzilem. Kumpel smigal moim moto i jego i wywnioskowal ze moze kawa jest ciut mocniejsza ale jemu np bardziej przypasowal blady.
Co do zywotnosci moto to nie ma to reguly ze np CBR sie nie psuje... jak sie dba tak sie ma :lol:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk


Postprzez Honest_Sith » 19/11/2010, 19:50

Chcialbym wiedziec ze np konczy mi sie paliwo i nie musze sie martwic ze stane gdzies a na rezerwie moze nie dojade na stacje :D
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez wm10589 » 19/11/2010, 20:54

jeden i drugi motocykl z tego co się orientuję jest na gaźniku w takim razie powinny mieć kraniki do paliwa, a każdy kranik powinien mieć pozycję on/of/rezerwa. Jeździsz na on kończy się paliwo musisz przełączyć na rezerwa... i wtedy wiesz ile jeszcze zostało paliwa. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi :idea:
Avatar użytkownika
wm10589
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Honest_Sith » 19/11/2010, 20:57

wiem, ze maja kraniki, moja kawa tez ma :)
jakies inne opinie co do tych motocykli?
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Invi » 19/11/2010, 21:51

wm10589 napisał(a):jeden i drugi motocykl z tego co się orientuję jest na gaźniku w takim razie powinny mieć kraniki do paliwa,


Tak mówisz? :roll:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez marek760i » 19/11/2010, 21:57

ZX9R 02 latałem w ubiegłym sezonie, jest to dobry motor, do takiego sobie latania , ale jezeli chcesz troche wyczynowo polatac to trzeba miec nie zła krzepe, zeby przeżucac go z zakretu w zakret, podobna sprawa jest z honda,bo to stare kloce. ZX9R dotrzymujme tempa bez problemu nawet 954.Jezeli chcesz sie liczyc na torze to musisz kupic cos młodszego 05 w góre, może byc nawet 600
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez Honest_Sith » 19/11/2010, 22:16

tor to tylko dla zajawki i podciagniecia w gore skillsow :D nie wiaze przyszlosci z torem. chcialbym miec wielofunkcyjny motocykl. 900rr wydaje sie byc takim krówskiem - ciezkim, trudnym do przechylenia. pod wzgledem wygladu i sylwetki jestem za zx.
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez fz6 » 19/11/2010, 22:54

mialem kiedys zx9r z 01 i cbr 600 f3 z 98 oba mialy kraniki.upierdliwa sprawa,ale da sie ogarnac.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez Honest_Sith » 19/11/2010, 23:17

i jak Ci sie podobala ta kawa?
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez fz6 » 20/11/2010, 00:20

ja mialem nowke,wiec jesli chodzi o awaryjnosc to nic nie powiem.w porownaniu do cbr 600 to zx9 szla od samego dolu.ogolnie wolalem cbr bo to byl moj pierwszy sezon i tej kawy nie ogarnialem.
ogolnie moto jest fajne,bylem nim raz nad morzem.wiec w trasie tez sie sprawdzil.w miescie potrafil spalic nawet 9 litrow.wiec ekonomiczny nie jest.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez bochen_team » 20/11/2010, 11:34

spalaniem sie nie przejmuj, jezdzisz spokojnie to spali w granicach 6 litrów, jezdzisz cały czas lewym pasem to spali 9-10 :D
Za 10 tyś, mozna juz wyrwać CBR 929 tylko ze długo bedzie trzeba szukać odpowiedniego egzemplaża po wszystkie prawie zajezdzone od wygłupów na jednym kole i innych zabaw.
Szukając ZX9r pokusiłbym sie o model nowszy, czyli z rocznika powyzej 2002, inna rama, smuklejsza stylistyka, ogolnie fajniejsza duzo niz ta stara (ostatnio był temat o modyfikacjach ZX9R to sobie poszukaj). Tylko ze nowszy model ciezko dorwać za 10 tyś, raczej ceny w granicach 11-12tyś.
Nowszy model to np. ta
http://allegro.pl/super-zx9r-zadbana-zi ... 25520.html

i ta http://allegro.pl/kawasaki-ninja-zx9r-s ... 71928.html
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez 7beat » 20/11/2010, 14:56

kawa jest chyba najwygodniejsza ze sportów tej klasy, więc w trasę możesz śmiało śmigać, ja w swojej miałem oponki torowe supercorsy i składała się w zakręty znakomicie, na tor luks sprawa, a cbr to tak jak mówisz sprawia wrażenie takiej ociężałej i stylistycznie większości ludzi bardziej podoba się kawa, no i taniej ją kupisz niż cbr, za 8k wyrwiesz igiełkę...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez RUTRA.RD » 20/11/2010, 15:24

jak tor to za ta kasÄ™ gsxr 750 k1 jak coÅ› bardzie uniwersalnego to cbr sc33 jak kawe to tylko ostatni model najbardziej udany
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Honest_Sith » 20/11/2010, 16:34

nie ma sensu szukac w tej cenie 929 bo nie ma szans zeby kupic cos zdrowego! nad gixxem tez myslalem. podoba mi sie jego linia, wydaje sie troche nowoczesniejszy. ale czy upoluje cos dobrego do 10k?
7beat pokaz mi za 8tys zx9r igielkie :D
spalaniem sie nie przejmuje bo to w koncu litrowe przecinaki wiec musza troche palic!
dzieki za zainteresowanie tematem :)
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Kvba » 20/11/2010, 17:36

Za 8k wyrwiesz ładna ZX9R ale w starszej budzie (98-99r). W tej kasie to ja bym na Twoim miejscu nie skupiał się na konkretnym modelu tylko pojechał oglądnąć pare motocykli i wybrał ten w najlepszym stanie.

Ale jeśli wybierać pomiędzy ZX9R (98-99), a SC33 to ja bym brał Ninje bo wygląda i jeździ fajniej od Bladego z tego rocznika. Natomiast CBR jak to CBR, podatna na świrowanie ale Tobie chyba na tym nie zależy, więc największa zaleta tego motocykla odpada.

A teraz z trochę innej beczki ;] Skoro masz zamiar śmigać po torze to może poszukaj czegoś z klasy 600ccm. O wiele lepsza do torowej jazdy od ociężałej ZX9R i SC33. Na dalsze wypady tez idzie wytrzymać, pod warunkiem, że będziesz latał bez plecaczka. Przemyśl to. :)
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bochen_team » 20/11/2010, 18:18

Kvba napisał(a):A teraz z trochę innej beczki ;] Skoro masz zamiar śmigać po torze to może poszukaj czegoś z klasy 600ccm. O wiele lepsza do torowej jazdy od ociężałej ZX9R i SC33. Na dalsze wypady tez idzie wytrzymać, pod warunkiem, że będziesz latał bez plecaczka. Przemyśl to. :)

Popieram wypowiedź, na 600 o wiele lepiej pojezdzisz na torze niz CBr albo zx.
Jeśli zainteresował Cie GSXR750 to szukaj, bo za dyche jest w czym przebierać, na torze sprawuje sie świetnie, jest lekki a zarazem mocny jak na 750, power prawie taki sam jak na cbr tylko troszke mniej elastyczna jazda.
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez alpina » 20/11/2010, 18:33

Bierz zx9r szukaj modelu po lifcie od 02r super motorek polecam,spalanie duzo mniejsze od 929,954,bardzo wygodna pozycja kierowcy i pasazera,znajomy sprzedaje ładna zx9 tylko że z 01r jakbys był zainteresowany odezwij sie na gg.pozdrawiam
Suka k5 1000
alpina
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/5/2010, 21:06
Lokalizacja: Kętrzyn

Postprzez RUTRA.RD » 20/11/2010, 19:19

ale gdzie takimi krowami po torze latac kup 750 k1 nie ma nad czym myslec
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Konio » 20/11/2010, 19:48

ja latalem po winklach sc33 i nie powiem bo calkiem ok nia wychodzi. Co do wielkosci to ona tylko wyglada na takie bydle a w realu jest mniejsza od np k1 1000 :D
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê