[Skutery Piaggio] Piaggio NRG Power DT/DD/PureJet
Posty: 96
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
jedno masz długie a drugie pozycujne ja mam tak samo w Nrg Power tak musi być:)<br><hr>NRG PowerKomentatorzy napisał(a):Siemka, Mam problem z moim Piaggio NRG MC3. Otóż w tym modelu światła włączają się z automatu po odpaleniu skuterka. No i właśnie gdy go odpalam to świeci mi się tylko jedno, lewe, a gdy przełączam na długie to zaświeca się prawe, a lewe gaśnie ;/ Wie ktoś z o chodzi? Proszę o pomoc.<br><hr>Space24<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam do sprzedania piaggio nrg power z 2008r pomalowany lakierem flip-flop active green/blue
<a href="http://moto.allegro.pl/piaggio-nrg-power-2008r-kameleon-i1297643943.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://moto.allegro.pl/piaggio-nrg-power-2008r-kameleon-i1297643943.html</a>
e-mail: andrzej123.66@o2.pl<br><hr>NRG Power 2008
<a href="http://moto.allegro.pl/piaggio-nrg-power-2008r-kameleon-i1297643943.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://moto.allegro.pl/piaggio-nrg-power-2008r-kameleon-i1297643943.html</a>
e-mail: andrzej123.66@o2.pl<br><hr>NRG Power 2008
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):jedno masz długie a drugie pozycujne ja mam tak samo w Nrg Power tak musi być:)<br><hr>NRG PowerKomentatorzy napisał(a):Siemka, Mam problem z moim Piaggio NRG MC3. Otóż w tym modelu światła włączają się z automatu po odpaleniu skuterka. No i właśnie gdy go odpalam to świeci mi się tylko jedno, lewe, a gdy przełączam na długie to zaświeca się prawe, a lewe gaśnie ;/ Wie ktoś z o chodzi? Proszę o pomoc.<br><hr>Space24<br>
Aha, no u mnie wygląda to tak:
http://img87.imageshack.us/i/imag0003mb.jpg/ - pstryczek od świateł w górze
http://img714.imageshack.us/i/imag0004s.jpg/ - pstryczek od świateł na dole
Czyli że tak ma być ?


- Space24
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/11/2010, 13:25
- Lokalizacja: Bochnia
tak musi byś mi też tak świecą. Nie przejmuj się tym te typy tak mają;) ja mam już 2 nrg powera.i w tym co mam i w tym co sprzedałem tak samo świeciło.<br><hr>NRG PowerKomentatorzy napisał(a):Siemka, Mam problem z moim Piaggio NRG MC3. Otóż w tym modelu światła włączają się z automatu po odpaleniu skuterka. No i właśnie gdy go odpalam to świeci mi się tylko jedno, lewe, a gdy przełączam na długie to zaświeca się prawe, a lewe gaśnie ;/ Wie ktoś z o chodzi? Proszę o pomoc.<br><hr>Space24<br>Komentatorzy napisał(a):jedno masz długie a drugie pozycujne ja mam tak samo w Nrg Power tak musi być:)<br><hr>NRG Power<br>Komentatorzy napisał(a): Aha, no u mnie wygląda to tak: <a href='http://img87.imageshack.us/i/imag0003mb.jpg/'>img87.imageshack.us/i/imag0003mb.jpg/</a> - pstryczek od świateł w górze <a href='http://img714.imageshack.us/i/imag0004s.jpg/'>img714.imageshack.us/i/imag0004s.jpg/</a> - pstryczek od świateł na dole Czyli że tak ma być ?P (jestem świeżym właścicielem
)<br><hr>Space24<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i mam kolejne pytanie ;PP Powiedzcie mi czy jest wielka różnica między olejem SYNTETYCZNYM I PÓŁ-SYNTETYCZNYM(SEMI-SYNTETIC) ? Który lepiej wlać do Piaggio NRG DT no i jakiej firmy ;PP? Proszę o radę
Pozdrawiam
)

Pozdrawiam

Space24
- Space24
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/11/2010, 13:25
- Lokalizacja: Bochnia
mi też są potrzebne części do zawieszenia piaggio nrg power do rocznika 2008 roku gdzie kupiłeś jeKomentatorzy napisał(a):mam nrg2003r, jakie wymiary są potrzebne (simmeringów) uszczelniaczy zawieszenia do lag <br><hr>radek2<br>
<br><hr>paweł
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam identyczny skuter jak powyzej. Mam z nim ogormny problem. Od razu podkreslam ze w skuterze nie bylo nic tuningowane.
Podczas gdy silnik jest zimnu skuter chodzi jak marzenie. Szybki zryw calkiem niezla V max (ok 75km/h). Problem pojawia sie gdy silnik pochodzi te kilka minut. Skuter jest okropnie zamulony. Maksymalnie pojedzie 65km/h a gdy startuje potrzebuje ok 4 sekund zeby wogole zebrac oborty i ruszyc z miejsca ! Prosze o pomoc ! <br><hr>aaa
Podczas gdy silnik jest zimnu skuter chodzi jak marzenie. Szybki zryw calkiem niezla V max (ok 75km/h). Problem pojawia sie gdy silnik pochodzi te kilka minut. Skuter jest okropnie zamulony. Maksymalnie pojedzie 65km/h a gdy startuje potrzebuje ok 4 sekund zeby wogole zebrac oborty i ruszyc z miejsca ! Prosze o pomoc ! <br><hr>aaa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co moze byc z moim nrg na gazniku chlodzony ciecza ze nie hce mi odpalac a jak juz to bardzo ciezko , swiece wymienilem, gaznik czyscilem juz nie mam do niego sily ;/ pomozcie<br><hr>czara
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja też mam taki zrobiłem na nim pond 7000 tys. i też czasami nie chce palić a powód jest taki że w wersjach dd jaką ja mam są gówniane moduły i kable idące na świecę, wystarczy namoczyć lub naruszyć kabel i nie chce palić, jeśli go myłeś odczekaj trochę a jak będziesz go palił wcześnie odkręć sobie osłonkę tą którą odkręcałeś przy wymianie świecy i paląc go jednocześnie druga ręką staraj się poruszyć lub przydusi8ć kabel przy samym module.<br><hr>PawcoKomentatorzy napisał(a):co moze byc z moim nrg na gazniku chlodzony ciecza ze nie hce mi odpalac a jak juz to bardzo ciezko , swiece wymienilem, gaznik czyscilem juz nie mam do niego sily ;/ pomozcie<br><hr>czara<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolunu jeżeli nie wymienisz modułu to nie polecisz szybciej, to jest moje zdanie chyba że coś innego mu dolega <br><hr>PawcioKomentatorzy napisał(a):witam kupiłem to nrg z linku powyzej, super sie sprawuje jest tylko jeden problem. ma cylinder 70cc malosi i jest na blokadach, kreci sie tylko do 7,5-8 tys obrotow i vmax to 80km/h jedynie odejscie ma b.db macie jakies pomysly co przy nim zrobic zeby jechal te 110-120? Dodam ze jezdzilem na gilerze runner (ta sama technika) gilera byla tylko odblokowana, z nowym wydechem i miala slabsze odejscie ale vmax 96 wiec powiedzcie co moze go tak mulic?<br><hr>kubampower<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witaj. ja mam taki sam problem ze swoim skuterem jak jest zimny yo wszystko jest ok jak pochodzi ze 4 minuty to strasznie muli. a teraz jeszcze nie chce mi jeździc jak daje gazu to przerywa nie wiem co się dzieje. pomocy<br><hr>dawidKomentatorzy napisał(a):Mam identyczny skuter jak powyzej. Mam z nim ogormny problem. Od razu podkreslam ze w skuterze nie bylo nic tuningowane.
Podczas gdy silnik jest zimnu skuter chodzi jak marzenie. Szybki zryw calkiem niezla V max (ok 75km/h). Problem pojawia sie gdy silnik pochodzi te kilka minut. Skuter jest okropnie zamulony. Maksymalnie pojedzie 65km/h a gdy startuje potrzebuje ok 4 sekund zeby wogole zebrac oborty i ruszyc z miejsca ! Prosze o pomoc ! <br><hr>aaa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam.mam problem z piaggio nrg z 1997r.W skuterze został wymienioa pompa, cylinder,tłok, pierścienie,gdy odpaliłem skutera na nóżkach (koło w powietrzu)dobrze wkręcał na obroty lecz gdy na niego wsiadłem to nie miał siły mnie uciągnąc tak jakby się dusił.
Z góry dzięki za odpowiedz.<br><hr>piter
Z góry dzięki za odpowiedz.<br><hr>piter
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
problem już naprawiony rolki mi sie poprzekręcały:)Komentatorzy napisał(a):Witam.mam problem z piaggio nrg z 1997r.W skuterze został wymienioa pompa, cylinder,tłok, pierścienie,gdy odpaliłem skutera na nóżkach (koło w powietrzu)dobrze wkręcał na obroty lecz gdy na niego wsiadłem to nie miał siły mnie uciągnąc tak jakby się dusił.
Z góry dzięki za odpowiedz.<br><hr>piter<br>
<br><hr>piter
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam mam pytanie właśnie co to za błąd jeśli miga kontrolka 8 albo 9 razy nie pamiętam jak to usunąćKomentatorzy napisał(a):By przejść w stan warsztatowy należy:
1.Ze zgaszonym silnikiem i wyłączonym kluczykiem(pozycja „off”) otworzyć całkowicie manetkę gazu.
2.Trzymając całkowicie otwartą manetkę gazu, przełączyć kluczyk w pozycję kontaktu „on” nie uruchamiać silnika, ani odpuszczać manetki gazu. Kontrolka zapali się na 2 sek. i zgaśnie.
3.Cały czas trzymając manetkę w pozycji maksymalnego otwarcia gazu, czekać aż kontrolka wtrysku zapali się ponownie. Po ponownym zaświeceniu kontrolki, w przeciągu 3 sek. puścić całkowicie manetkę gazu.
4.Po tych czynnościach, jeżeli system auto diagnozy znajdzie jakąkolwiek awarię, kontrolka zacznie mrugać i liczba mrugnięć odpowiada kodowi awarii znajdującego się w tabeli z danymi kodów. Tak np. jeżeli kontrolka zaświeci się 10 razy, oznacza to awarię pompy oleju, która może być przyczyną nieprawidłowo lub rozłączonych kabli, uszkodzeń pompy (opór między jej biegunami powinien wynosić 26,3Ohma w temp. 25°C) lub uszkodzenia centrali ECU.
5.Jeżeli kontrolka zgaśnie na 4 sek. oznacza to iż sekwencja pierwszej z awarii została zakończona.
6.Jeżeli doszło do kilku awarii, kontrolka zapali się ponownie na 4 sek. i rozpocznie się sekwencja mrugnięć odpowiednio dla kodu następnej wykrytej awarii itd.
7.Całkowita ilość sekwencji kończy się gdy powtarza się sekwencja mrugnięć dla pierwszej wykrytej awarii.
8.Jeżeli do tego momentu nie przekręci się kluczyka w pozycję „off” sekwencje awarii powtarzają się, aż do ukończenia 4 kompletnych cykli, po tym następuje wykasowanie zdiagnozowanych do tej pory awarii z pamięci ECU.
Po tych czynnościach i zapisaniu odpowiednio liczb mrugnięć zalecam ponowne uruchomienie silnika. Potem ponowne przejście w tryb warsztatowy i sprawdzenie systemu auto diagnozy. Może zdarzyć się że stare naprawione uszkodzenia nadal zapisane są w pamięci, dlatego lepiej odczekać 4 cykle by doszło do wyczyszczenia pamięci. Jeżeli zlokalizujesz jakąś awarię (tabela kodów określa ich 22) napisz ile razy mrugała kontrolka a ja powiem jakiej to odpowiada awarii.
Poza tym sprawdza się kompresję w cylindrze oraz ciśnienia w obiegach powietrza i benzyny. Służą do tego odpowiednie manometry, no i trzeba wiedzieć jakie ciśnienia powinny wskazać na każdym z obiegów (teraz nie będę się na ten temat rozpisywał).
Jednostkę ECU również można sprawdzić – ale o tym innym razem.
Pamiętaj że ECU jest w stanie wykryć awarie tylko tych elementów którymi steruje, bądź gdzie zastosowano czujniki np. czujnik położenia przepustnicy TPS.
Poprawne działanie systemu kontroli i auto diagnozy sprawdza się za pomocą za pomocą czerwonej kontrolki wtrysku, umieszczonej w tablicy zegarów, poniżej prędkościomierza. W zależności od charakteru, anomalia systemu może być wskazywana użytkownikowi po przez wyświetlenia kontrolki, dające się oszacować po przejściu systemu w stan autu diagnozy (tryb warsztatowy).
Możliwe problemy określone są w trzech grupach, zagrożeniach:
Zagrożenie 1 (maksymalne)
zagrożenie 2 (średnie)
zagrożenie 3 (minimalne)
Odpowiednio do stopnia zagrożenia kontrolka zawiadamia w następujący sposób:
ZAGROŻENIE / ZACHOWANIE KONTROLKI
1...................................Kontrolka mruga
2...................................Kontrolka świeci się
3...................................Kontrolka zgaszona
System auto diagnozy pozwala, za pomocą ilości sygnałów(mrugnięć) emitowanych przez kontrolkę, zidentyfikować serię awarii. Do używania systemu auto diagnozy należy przejść w tryb warsztatowy lub wybranie odpowiedniego menu w konsoli Gameboy (software wersja 2001).
W trybie warsztatowym system diagnozy wykrywa 22 podstawowe awarie określone taką samą ilością mrugnięć.
Poza tym mogło dojść do uszkodzenia jednostki ECU, w takim wypadku między wychodzącym kablem niebieskim a masą opór będzie równy 0hm. Między czerwono/brązowym a masą pojawi się napięcie 12V i kablem czerwono/czarnym a masą również pojawi się 12V – należy wtedy wymienić ECU.
Jeżeli nie można uruchomić silnika a kody awarii nic nie pokazują, to powinno się sprawdzić:
-świecę zapłonową i powstawanie iskry między elektrodami
-napięcie akumulatora
-przewody elektryczne cewki zapłonowej
-przewody obiegu powietrza
-ewentualne nieszczelności w przewodach paliwowych
-ewentualne nieszczelności wtryskiwacza benzyny
-sprawdzić poprawność zamontowania wtryskiwacza
-sprawdzić poprawność zamontowania pokrywy regulatora ciśnień
-sprawdzić relację kompresji w głowicy
-poprawność zamontowania membran w zaworze membranowym
-filtr paliwa
-drożność wydechu
-centralę ECU
-przejść do kontroli ciśnień w obiegu powietrze/paliwo
Kody awarii i ich odpowiedniki:
9. Zbyt niskie napięcie akumulatora lub przerwane zasilanie czujników niskiego napięcia:
-niskie napięcie akumulatora, sprawdzić stan naładowania
-rozłączony przewód czerwono/brązowy ECU, sprawdzić przewodzenie R=0Ω w przewodzie
-rozłączony lub uszkodzony przekaźnik wtrysku
-prądnica, brak ładowania
2. Awaria czujnika zapłonu pick up.
-zamienione przewody pick upa, sprawdzić
-uszkodzone kable pick up, sprawdzić przewodzenie R=0Ω między cewką pick up - ECU; przewody koloru niebieski – biały, niebiesko/żółty – biało/żółty, sprawdzić brak przewodzenia R=∞ między pick upem a masą
-cewka pick up, sprawdzić opór między przewodami R=385Ω ±20%Ω
3. Podwójny error wyrównania czujnika położenia przepustnicy TPS.
-śruba regulacji otwarcia przepustnicy, skontrolować położenie śr. i zamykanie przep.
-źle wyregulowana linka gazu(kierownica), sprawdzić napięcie (odpowiedni martwy skok)
11. Awaria wtryskiwacza bezpośredniego.
- połączenia przewodów, sprawdzić
-uszkodzenia przewodów, sprawdzić opór R=0Ω między biało/czerwonym a ECU, sprawdzić napięcie między przewodem czerwono/czarnym a ujemnym biegunem akumulatora =12V
-uszkodzony wtryskiwacz bezpośredni, sprawdzić opór wewnętrzny R=1,3Ω
-uszkodzony przekaźnik systemu wtrysku, sprawdzić działanie i podłączenia
-uszkodzona centrala ECU, przeprowadzić kontrolę jednostki
12. Awaria wtryskiwacza paliwa.
-połączenia przewodów
-uszkodzenia przewodów, opór R=0Ω między żółto/czerwonym a ECU, sprawdzić napięcie między przewodem czerwono/czarnym a ujemnym biegunem akumulatora =12V
-uszkodzony wtryskiwacz, sprawdzić opór wewnętrzny R=1,8 Ω
-uszkodzony przekaźnik systemu wtrysku, sprawdzić działanie i podłączenia
-uszkodzona centrala ECU, przeprowadzić kontrolę jednostki
13. Awaria układu zapłonu.
-połączenia przewodów
-przewód wysokiego napięcia/ fajka świecy, sprawdzić opór R=5 KΩ
uszkodzenia przewodów, opór R=0Ω między biało/fioletowy a ECU, sprawdzić napięcie między przewodem czerwono/czarnym a ujemnym biegunem akumulatora =12V
-uszkodzona cewka wysokiego napięcia, sprawdzić opór wewnętrzny R=0,6Ω w 23°C
-uszkodzony przekaźnik systemu wtrysku, sprawdzić działanie i podłączenia
-uszkodzona centrala ECU, przeprowadzić kontrolę jednostki
4. Error w obiegu podstawowym czujnika TPS.
-zamienione miejscami przewody czujnika, sprawdzić
-połączenia przewodów, sprawdzić
5. Error w obiegu wtórnym czujnika TPS.
-zamienione miejscami przewody czujnika, sprawdzić
-połączenia przewodów, sprawdzić
14.Uszkodzona pompa paliwowa.
-sprawdzić połączenia przewodów
-uszkodzenia przewodów, opór R=0Ω między przewodem zielonym a ECU, sprawdzić napięcie między przewodem czerwono/czarnym a ujemnym biegunem akumulatora =12V
-uszkodzony przekaźnik systemu wtrysku, sprawdzić działanie i podłączenia
-uszkodzona centrala ECU, przeprowadzić kontrolę jednostki
17.Za wysokie obroty silnika podczas ruszania.
- szukać przyczyn w układzie sprzęgło/wariator
18.Uszkodzenie czujnika temperatury.
-sprawdzić połączenia przewodów
-sprawdzić opór czujnika temp. powinien wynosić 21430 do
24750Ω w 15°C / 2613 – 2795Ω w 25°C / 99,9 – 106,9Ω w 120°C
-uszkodzona centrala ECU, przeprowadzić kontrolę jednostki
20.Nieprecyzyjne wskazania temperatury.
-sprawdzić połączenia przewodów
-przewody wskaźnika temperatury uszkodzone, sprawdzić napięcie (12V) między przewodem zielono/czerwonym a masą, sprawdzić przewodzenie R=0Ω między przew. biało/niebieskim a masą, opór R=0Ω między różowym i zielono/czerwonym a ECU
-uszkodzona centrala ECU, przeprowadzić kontrolę jednostki
21.Uszkodzenia kontrolki wtrysku (awaria rozpoznawalna przy użyciu knsoli Gameboy lub serwisowego urządzenia diagnostycznego).
-przepalona żarówka, zerwane połączenia przewodów lub uszkodzona jednostka ECU, sprawdzić napięcie (12V) między terminalami podłączenia kontrolki.
krótkie wyjaśnienia reszty z 22 kodów awarii:
1 – Przegrzanie silnika.
6 – Uszkodzona pierwsza/podstawowa ścieżka czujnika TPS.
7 – Uszkodzenia wtórnej ścieżki TPS.
8 – Podwójna awaria czujnika przepustnicy TPS.
9 – Niewystarczające napięcie akumulatora, lub odcięcie zasilania sensorów niskiego napięcia.
10 – Awaria pompy oleju.
11 – Awaria wtryskiwacza bezpośredniego.
12 – Awaria wtryskiwacza wstępnego, benzyny.
13 – Awaria systemu zapłonu.
14 – Awaria pompy paliwa.
15 – Interwencja odcięcia max. obrotów r.p.m(nie jest awarią)
16 – Awaria czujników niskiego napięcia.
18 – Awaria czujnika temperatury (zasilanie zbyt niskim prądem).
19 – Awaria czujnika temperatury (zasilanie zbyt wysokim prądem)
21 – Awaria kontrolki wtrysku (dla diagnozy Gameboyem)
22 – Awaria zasilania czujników niskiego napięcia centrali ECU.
Jako ciekawostkę powiem, że centrala ECU za pomocą urządzeń diagnostycznych, np. konsoli Gameboy może podać wiele parametrów, np.:
Parametry silnika:
-prędkość obrotowa w r.p.m.
-napięcie akumulatora (V)
-temperatura cieczy chłodzącej (°C)
Parametry wtrysku:
Historia silnika:
-podaje całkowitą ilość godzin pracy silnika od pierwszego uruchomienia
Myslę ze sie przydaponiewaz z moim pzypadku okazalo sie jedynie za mam slabe aku i dlatego kontrolka wtrysku mryga :-/<br><hr>dd<br>
jest to gilera runner purjet 2004
<br><hr>łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak myślicie jaki tłumik sportowy typu tecnigas ,giannelli,leovince , hebo czy inne były by najlepsze do tego modelu ?<br><hr>Mario 7
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja osobiście jezdziłem na tecnigas next-r chrom ładnie się prezentował, chodzi osobiście byłem z niego zadowolony.<br><hr>NRG Power 2008Komentatorzy napisał(a):Jak myślicie jaki tłumik sportowy typu tecnigas ,giannelli,leovince , hebo czy inne były by najlepsze do tego modelu ?<br><hr>Mario 7<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
piaggio nrg power
Mam problem ze swoim nrg, ponieważ kiedy po 5 minutach jazdy zatrzymam się na światłach i ruszę to gdzieś się rozpędze do 40 km/h i dalej mi skuter nie idzie kiedy dodał więcej gazu dusi się i obroty spadają(skuter jedzie najwięcej 75km/h jest na wszystkich blokadach)
może to wina gaźnika???
może to wina gaźnika???
- Rzepa
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 4/3/2012, 10:12
[Skutery Piaggio] Piaggio NRG Power DT/DD/PureJet
Mam problem ze swoim nrg, kiedy po 5 minutach jazdy zatrzymam się na światłach i ruszam to skuter rozpędza się do 40km/h, kiedy chcem dodać więcej gazu dusi się i obroty spadają.
Skuter wyciąga 75km/h jest na wszystkich blokadach.
Może to wina gaźnika ??
Skuter wyciąga 75km/h jest na wszystkich blokadach.
Może to wina gaźnika ??
- Rzepa
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 4/3/2012, 10:12
Mam problem ze swoim nrg, kiedy po 5 minutach jazdy zatrzymam się na światłach i ruszam to skuter rozpędza się do 40km/h, kiedy chcem dodać więcej gazu dusi się i obroty spadają.
Skuter wyciąga 75km/h jest na wszystkich blokadach.
Może to wina gaźnika ??
Skuter wyciąga 75km/h jest na wszystkich blokadach.
Może to wina gaźnika ??
- Rzepa
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 4/3/2012, 10:12
Posty: 96
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości