Scigacz solo i dla dwojga, od 2008r.
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Scigacz solo i dla dwojga, od 2008r.
Witam forumowiczow, pierwszy post na forum (gdzie tu jest powitalnia??)
Po 1,5 sezonu na SV650S zapragnalem czegos w pelnej owiewce i z rzedowym silnikiem. Suzuki mialo tez dosyc niskie siedzenie (800mm) co na dluzsza mete mnie meczylo.
Szukam moto na sezon 2011.
Dotad faworytem byla Daytona 675. Odbylem 2 jazdy probne, z plecaczkiem i solo. Dla mnie samego super sprzet, choc przy moim wzroscie (182cm) ochrona przed wiatrem konczyla sie gdzies przy 140km/h. Przy 200km/h myslalem ze mi leb urwie... We 2 bylo ok ale mysle ze na trasy 150-200km bedzie niewesolo.
Jako ze wszystkie nowe 600 wygladaja jak zabawki zaczynam sie zastanawiac czy litr poprzez swoje z reguly wieksze gabaryty nie bylby lepszym wyborem. Zdaje sobie sprawe ze i one sie kurcza... Na Daytonie mi sie swietnie siedzi z powodu wysokiego siedzenia(840mm). To samo na R6.
Pod uwage biore :
- Fireblade SC59 (ktory bierze ponoc niezle olej), brak wysw. biegow, siedzenie "tylko" 820mm
- R1 RN19, podgrzewane siedzenie, brak wysw biegow, design niezbyt w moim guscie.
- GSX-R 1000 K9 - najnizsze siedzenie (810mm), kominy zaraz do wymiany ale narazie to moj faworyt.
Moze ktos praktykuje wypady z plecaczkami na swoich maszynach i wypowie sie conieco jak te maszyny sie do tego nadaja. Wiem, nie do tego sa stworzone ale na ktorej z nich bedzie we 2 najbardziej komfortowo?
Po 1,5 sezonu na SV650S zapragnalem czegos w pelnej owiewce i z rzedowym silnikiem. Suzuki mialo tez dosyc niskie siedzenie (800mm) co na dluzsza mete mnie meczylo.
Szukam moto na sezon 2011.
Dotad faworytem byla Daytona 675. Odbylem 2 jazdy probne, z plecaczkiem i solo. Dla mnie samego super sprzet, choc przy moim wzroscie (182cm) ochrona przed wiatrem konczyla sie gdzies przy 140km/h. Przy 200km/h myslalem ze mi leb urwie... We 2 bylo ok ale mysle ze na trasy 150-200km bedzie niewesolo.
Jako ze wszystkie nowe 600 wygladaja jak zabawki zaczynam sie zastanawiac czy litr poprzez swoje z reguly wieksze gabaryty nie bylby lepszym wyborem. Zdaje sobie sprawe ze i one sie kurcza... Na Daytonie mi sie swietnie siedzi z powodu wysokiego siedzenia(840mm). To samo na R6.
Pod uwage biore :
- Fireblade SC59 (ktory bierze ponoc niezle olej), brak wysw. biegow, siedzenie "tylko" 820mm
- R1 RN19, podgrzewane siedzenie, brak wysw biegow, design niezbyt w moim guscie.
- GSX-R 1000 K9 - najnizsze siedzenie (810mm), kominy zaraz do wymiany ale narazie to moj faworyt.
Moze ktos praktykuje wypady z plecaczkami na swoich maszynach i wypowie sie conieco jak te maszyny sie do tego nadaja. Wiem, nie do tego sa stworzone ale na ktorej z nich bedzie we 2 najbardziej komfortowo?
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
-
R@F - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28
ścig w trasy dla 2 osób ? ciężko ale rzeczywiście litr to będzie opcja... anie myślałeś o sv 1000 full plastic fatastic ? "niestety" nie w rzędzie ale niektórzy (ja) uważają to za atut.
ewentualnie gsxr. nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi z tą wysokością siedzenia. tez mam 182 cm właściwie i w trasie właśnie na sv jest bardzo wygodnie mimo niewygodnego siodła. a co dopiero na ścigu ?! nawet nie chcę myśleć .
powodzenia
ewentualnie gsxr. nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi z tą wysokością siedzenia. tez mam 182 cm właściwie i w trasie właśnie na sv jest bardzo wygodnie mimo niewygodnego siodła. a co dopiero na ścigu ?! nawet nie chcę myśleć .
powodzenia
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
za 200zl mozna juz kpic nawet 179 jak jest promocja na datatool czy jakos tak. Chodzi o wswietlacz.
Co do moto:
To XX HAYA albo ZZR jesli myslisz o wojazach moze jeszcze BWM K1200? dobrze rozumuje?
Co do moto:
To XX HAYA albo ZZR jesli myslisz o wojazach moze jeszcze BWM K1200? dobrze rozumuje?
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
RUTRA.RD napisał(a):kup tl 1000r moja nie narzeka wręcz jej wygodnie ma 175 wzrostu
Autorowi tematu chodzi o nowszą konstrukcję - od 2008 wzwyż.
R@F, żaden ścig mi nie pasuje do Twoich wymagań. Pomyśl lepiej nad XX, Hayą, ZZR jak już wyżej chłopaki radzili.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
popieram. Żaden z SS nie pasuje do dłuższego latania we dwoje. Choć kumpel poginał do Bułgarii na litrze K6 i jakoś plecaczek żyła
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
wlasnie o takie przeloty mi chodzi, nie o urlop na motocyklu
Moze niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem. Jezdzimy z kumplami wokolo komina, troche w gory i czasem lubie w te miejsca spokojnie z malzonka wrocic. Plecak, aparat - to daje nam duzo funu. Na SV650K7 nie bylo z tym problemu choc mnie po np 300km sie wydaje ze nogi mialem zbyt zgiete co dalo sie we znaki..
Nastepne moto chce bardziej sportowe. Myslalem narazie o jakiejs 600 ale po jazdach wydaje mi sie ze jej wielkosc i niska waga po obciazeniu pasazerka mocno burzy jej prowadzenie (choc nie zamierzam z nia na kolano schodzic )
Tak sobie wyczytalem ze na litrze bedzie wygodniej - poprostu (czy to prawda).
Wiem ze ta wygoda nie rowna sie tej z Bandita czy innego turysty. To moto w 90% do jazdy solo.
No nic, wypada chyba tylko przetestowac i samemu zdecydowac ktory z tych mi najlepiej podejdzie.
Odnosnie pytan - wysw. biegow mialem w SV i to polubilem. Wkurza jedynie ze nie wszyscy producenci to oferuja.
Hayka nie wchodzi w gre, tak jak SVlitr i turystyki.
Szkoda ze juz taka paskudna pogoda na testy...
Dzieki wszystkim za odzew
Moze niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem. Jezdzimy z kumplami wokolo komina, troche w gory i czasem lubie w te miejsca spokojnie z malzonka wrocic. Plecak, aparat - to daje nam duzo funu. Na SV650K7 nie bylo z tym problemu choc mnie po np 300km sie wydaje ze nogi mialem zbyt zgiete co dalo sie we znaki..
Nastepne moto chce bardziej sportowe. Myslalem narazie o jakiejs 600 ale po jazdach wydaje mi sie ze jej wielkosc i niska waga po obciazeniu pasazerka mocno burzy jej prowadzenie (choc nie zamierzam z nia na kolano schodzic )
Tak sobie wyczytalem ze na litrze bedzie wygodniej - poprostu (czy to prawda).
Wiem ze ta wygoda nie rowna sie tej z Bandita czy innego turysty. To moto w 90% do jazdy solo.
No nic, wypada chyba tylko przetestowac i samemu zdecydowac ktory z tych mi najlepiej podejdzie.
Odnosnie pytan - wysw. biegow mialem w SV i to polubilem. Wkurza jedynie ze nie wszyscy producenci to oferuja.
Hayka nie wchodzi w gre, tak jak SVlitr i turystyki.
Szkoda ze juz taka paskudna pogoda na testy...
Dzieki wszystkim za odzew
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
-
R@F - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28
Niestety na typowym SS pozycja dla nóg jest mniej wygodna jak na SV.
Niby nowe GSX-R mają możliwość regulacji - ale raczej na tor niż na ulicę.
Do turystyki raczej Fazer FZ-1, tam dla nóg jest sporo wygodniejsza pozycja niż w R1
Niby nowe GSX-R mają możliwość regulacji - ale raczej na tor niż na ulicę.
Do turystyki raczej Fazer FZ-1, tam dla nóg jest sporo wygodniejsza pozycja niż w R1
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Nie strasz mnie...
Na Daytonie 675 bylo mi wygodnie ale tam siedzenie jest na 840mm. W Gixxerach jest ostatnio 810 - dosyc nisko jak dla mnie ale w Polo chyba widzialem zestawy podnoszace o 30mm. Pytanie jak to sie bedzie spisywac...
Na Daytonie 675 bylo mi wygodnie ale tam siedzenie jest na 840mm. W Gixxerach jest ostatnio 810 - dosyc nisko jak dla mnie ale w Polo chyba widzialem zestawy podnoszace o 30mm. Pytanie jak to sie bedzie spisywac...
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
-
R@F - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28
A jak się Tobie użytkuje SV solo i jak z pasażerem.
Jedyne co mogę doradzić, czekaj na pogodę i jazdy testowe, wtedy będziesz miał łatwiejszą decyzję.
A może coś z pomiędzy 600 a 1000 ?
Albo rewelacja dla kierowcy RSV4, dla pasażera - Teściowej (jak nie przepadasz za nią).
Albo VFR1200
Jedyne co mogę doradzić, czekaj na pogodę i jazdy testowe, wtedy będziesz miał łatwiejszą decyzję.
A może coś z pomiędzy 600 a 1000 ?
Albo rewelacja dla kierowcy RSV4, dla pasażera - Teściowej (jak nie przepadasz za nią).
Albo VFR1200
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Obie propozycje sa juz troche za drogie.
Z aprilia to juz przegiecie. VFR za ciezka.
Mam do wyboru:
GSX-R 750 K8, 0km, za 8800€ - czarno srebrny
GSX-R 750 K8, 1200km, L0 za 9000€ bialy
lub:
GSX-R 1000 K9, 0km 9700€ - ciemny braz ktory mi nie odpowiada
GSX-R 1000 K9 ,0km 9900€ - bialy i srebrne felgi - moj typ
Siedzialem na obu wczoraj, na testy pogoda do kitu. 3/4 wydaje sie mniejszy, krotszy choc od D675 wiekszy.
Z aprilia to juz przegiecie. VFR za ciezka.
Mam do wyboru:
GSX-R 750 K8, 0km, za 8800€ - czarno srebrny
GSX-R 750 K8, 1200km, L0 za 9000€ bialy
lub:
GSX-R 1000 K9, 0km 9700€ - ciemny braz ktory mi nie odpowiada
GSX-R 1000 K9 ,0km 9900€ - bialy i srebrne felgi - moj typ
Siedzialem na obu wczoraj, na testy pogoda do kitu. 3/4 wydaje sie mniejszy, krotszy choc od D675 wiekszy.
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
-
R@F - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28
Raczek_6 napisał(a):Niestety na typowym SS pozycja dla nóg jest mniej wygodna jak na SV.
Niby nowe GSX-R mają możliwość regulacji - ale raczej na tor niż na ulicę.
Do turystyki raczej Fazer FZ-1, tam dla nóg jest sporo wygodniejsza pozycja niż w R1
wtf ?! w sv 1000 też są regulowane sety. i jest wygodnie na każdą trasę jeśli chodzi o nogi. siedzenie poprostu jest niewygodne ,chociaż podobno pasażera wygodniejsze niż kierowcy . (nie jechałem na swoim moto jako pasażer).
najwyraźniej dla każdego co innego jest wygodne także tak jak mówisz : trzeba czekać na pogodę i niech r@f leci na jazdy.
pzdr
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość