Lukas666 napisał(a):Sebasbox nie rozumiem dlaczego 636 tak a 600 już nie, chyba że 2009(też 600), osobiście nic złego nie słyszałem na temat kawy 2007-2008 no chyba że chodzi o kwestie charakterystyki silnika(ale tutaj też chyba nic jej zarzucić nie można) mój znajomy ma daytone 675 i z tego co widać nie ma tam żadnej lipy, jeśli chodzi o osobiste odczucia to przedewszystkim:
-bardzo dobra jakość wykonania
-kultura pracy silnika na bardzo wysokim poziomie
-poj. 675 a więc większa elastyka
-lekka a zarazem bardzo konkretna konstrukcja ramy
-stalowy oplot w standardzie
-dosyć duży jak na tą klasę a więc jest jak usiąść
*z opowieści prowadzenie oraz praca skrzyni jak i silnika zasługuje na wielki +
wszystkie te zalety które wymieniłem a zapewne wszystkich nie jestem w stanie wymienić przedstawiają się nazbyt konkurencyjnie dla szkoły japońskiej.
Jeździłem na jednej i drugiej i zdecydowałem się na zakup 636 a nie nowego modelu produkowanego od 2007. Przeważyła tak jak to napisałeś charakterystyka silnika i oddawania mocy (mam wrażenie że nowy model ze jest mniej uniwersalnym moto i jak dla mnie biorąc pod uwagę mój wzrost mniej wygodnym). Generalnie 636 wydaje się mocniejsza ale może to tylko subiektywne odczucie. Jeśli chodzi o model 2009 to niestety nie miałem przyjemności jeździć ale od osoby która na takim śmiga słyszałem same pozytywy.
Daytona 675 to moto nad którym sam się zastanawiałem ale skończyło się na kawie. Generalnie nie słyszałem ani jednej negatywnej opinii o Triumphie a od 2007 do 2009 wymiatał w testach wszystkie 600.