generalnie ta kostrukcja jest bardzo odporna
sam mam KTMa i powiem ci że silnik nie zadziwia. moc olbrzymia a wytrzymałosc jeszcze większa
fakt nie ma co porównywac exc z lc4. ale lc4 to motor z mniejszym wkłądem finansowym i jednoczesnie jest słabszy. na pewno nie słabyy ale do nauki i latania na pewno fajny. czy to bedzie skarbonka to zalezy od tego jaki kupisz. czasem uda sie kupic w niezłym stanie. i praktycznie mozesz tylko lac benzyne i jeździc. a w polsce często bywa tak że kupujesz nieco w ciemno i sie moze po pół sezonu okazac że z idealnego moto robi sie skarbonka. głownie chodzi o utrzymanie silnika. tłoki sie zmienia b rzadko. (w serwisówce sobie sprawdz co ile jeżeli chcesz wiedziec
) i generalnie nie trzeba mu robic serwisu jak w przypadku hard enduraków czy crossówek. ale jednak trzeba o niego dbac tzn wymieniac olej na czas , robic odpowiednie regulacje itp wtedy moto sie odwdzięczy nienaganną pracą
wadą jeszcze jest ze mozna kupic i sie zaraz okaze że silnik pada i wtedy remont troche kosztuje bo aż kilka tysięcy potrafi pochłonąc. ale na pewno po remoncie masz kilka lat jazdy bez zaglądania
to oczywiscie jest bardzo zły przypadek
bo jeżeli dobrze trafisz to mozesz miec motor na kilka lat jak juz pisałem bez większego wkłądu