Honda VTR SP1 na co dzień?
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Honda VTR SP1 na co dzień?
Drogie Bravo!
Piszę do Was z prośbą o pomoc w podjeciu decyzji. Przegladałem archiwum forum, szukałem w google i nic. Do niedawna smigałem na cebuli (2 sezony) więc nadeszła pora na zmiany. W zwiazku z tym zacząłem się rozglądać i po długim procesie tentegowania w glowie wybór padl na SV1000S. Moto praktycznie idealne: silnik V, wygodne, żwawe ale do ogarniecia, z owiewką (nakety są zajebiste ale nie w trasie ) i co równie ważne dobrze wygladające. Byłem praktycznie zdecydowany, dopóki na zywo nie zobaczylem i usłyszałem VTR SP1. Przekopałem internet i znalazłem dużo pochlebnych opinii, moto zajebiste, tako silnik i w ogóle fajny sprzęt. W związku z tym proszę o opinie użytkownikow SP, czy będzie ono dobrym wyborem gdy potrzebuję moto do:
1. Latania po mieście oraz dojazdów do pracy
2. Krótszych wycieczek za miasto (ok 200km) w łikendy
3. Dłuższych wycieczek łikendowych ze 4 razy w roku
Generalnie potrzebuję porady jak sp1 sprawdza się w miescie, w korkach. Zaletą wydaje sie być to że jest wąska ale jak z pozycja za sterami, masą moto, łatwościa manewrowania między puszkami? Mój plecaczek nie za bradzo lubi podróżować czymś co ma mniej niz 4 kola więc motocykl może byc 1 osobowy. Ale jakby raz na ruski rok zdecydowała się na podróz to da radę w dwie osoby na sp? Jeśli chodzi o dłuższe wycieczki - jak pozycja na trasę ~500km? Przypaszą jakieś tekstylne sakwy? No i last but not least czy 136KM w V-ce to coś nad czym da się zapanować mając doświadczenie z 500ccm i bedac na tyle starym że odpada lanserka przed każdą napotkaną laską (tylko tymi lepszymi )?
Czy może sp1 pozostawic w sferze marzen a brac sv? Z moto chciałbym związać się na dłuzej. SP2 odpada ze wzgledu na fundusze (ok 12tys pln)
sorry za przydługi post. dzięki.
pzdr.pitti
Piszę do Was z prośbą o pomoc w podjeciu decyzji. Przegladałem archiwum forum, szukałem w google i nic. Do niedawna smigałem na cebuli (2 sezony) więc nadeszła pora na zmiany. W zwiazku z tym zacząłem się rozglądać i po długim procesie tentegowania w glowie wybór padl na SV1000S. Moto praktycznie idealne: silnik V, wygodne, żwawe ale do ogarniecia, z owiewką (nakety są zajebiste ale nie w trasie ) i co równie ważne dobrze wygladające. Byłem praktycznie zdecydowany, dopóki na zywo nie zobaczylem i usłyszałem VTR SP1. Przekopałem internet i znalazłem dużo pochlebnych opinii, moto zajebiste, tako silnik i w ogóle fajny sprzęt. W związku z tym proszę o opinie użytkownikow SP, czy będzie ono dobrym wyborem gdy potrzebuję moto do:
1. Latania po mieście oraz dojazdów do pracy
2. Krótszych wycieczek za miasto (ok 200km) w łikendy
3. Dłuższych wycieczek łikendowych ze 4 razy w roku
Generalnie potrzebuję porady jak sp1 sprawdza się w miescie, w korkach. Zaletą wydaje sie być to że jest wąska ale jak z pozycja za sterami, masą moto, łatwościa manewrowania między puszkami? Mój plecaczek nie za bradzo lubi podróżować czymś co ma mniej niz 4 kola więc motocykl może byc 1 osobowy. Ale jakby raz na ruski rok zdecydowała się na podróz to da radę w dwie osoby na sp? Jeśli chodzi o dłuższe wycieczki - jak pozycja na trasę ~500km? Przypaszą jakieś tekstylne sakwy? No i last but not least czy 136KM w V-ce to coś nad czym da się zapanować mając doświadczenie z 500ccm i bedac na tyle starym że odpada lanserka przed każdą napotkaną laską (tylko tymi lepszymi )?
Czy może sp1 pozostawic w sferze marzen a brac sv? Z moto chciałbym związać się na dłuzej. SP2 odpada ze wzgledu na fundusze (ok 12tys pln)
sorry za przydługi post. dzięki.
pzdr.pitti
- pitti
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 29/9/2008, 11:51
- Lokalizacja: W-wa
chyba się nie rozumiemy. Nie uważam a na lansie mi nie zalezy. Pytam bo moto mi sie podoba. Co do sv to dużej nie nazwał bym "sportowa Vałką" tylko raczej szosowo-turystyczną i wlasnie dlatego prosiłem o opinie o sp1 bo to jest sportowa Vka i nie wiem czy "jest idealna dla osoby przesiadającej się z dwugarowej pięćsetki".
sv650 zarzucilem ze wzgledu na mozliwe dalsze wycieczki i po rozmowach z kilkoma włascicielami. Krytyka moich wyborów mile widziana ale raczej konstruktywna
pzdr.pitti
sv650 zarzucilem ze wzgledu na mozliwe dalsze wycieczki i po rozmowach z kilkoma włascicielami. Krytyka moich wyborów mile widziana ale raczej konstruktywna
pzdr.pitti
- pitti
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 29/9/2008, 11:51
- Lokalizacja: W-wa
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Ja tam tilera nie polecam do jazdy po mieście, na trasy także, a jużSZCZEGÓLNIE z bagazami czy pasażerem. Skrzynia jest tak zesptopniowana, że w korkach ciężko i wszystko Cie boli. Sprzęgło hydrauliczne - jego jedyny plus to miękkość (względna) operowania nim. Precyzji prawie żadnej. Trasy rzędu 300km dziennie to już mały wyczyn nim.
Spalanie na trasie to 7-8litrów. Miasto -8-10 (lub tryb fun gdzie zalewasz za 30 zł i jeździsz dwie godziny na kole, starty spod świateł na czerowne pole po gumie to wtedy bak starcza na 5 motogodzin)
Trasa 500km to przygotuj się na rehabilitację. Wiem co mówie. Kocham ten motocykl - swój motocykl ale nie jest to przyjazna maszyna "do życia" bynajmniej. To coś innego
On został stworzony do napier*****. Tylko wtedy czuje się normalnie - tak motocykl jak i jeździec.
SP1 - fajny sprzęt ale też typowy SS.
Baardzo dużo palą - kupel jeździ i nie chodzi tu o regulacje czy styl jazdy - spalanie to 9 do nawet 15 litrów na 100km czyli pełny bak schodzi w 150km średnio. W korkach chłodnice się grzeją i ciężko je ostudzić podczas jazdy bo są z boku. Ogólnie z tego co opisujesz to zostaw SP1 na razie i weź SV1000 - bedziesz zadowolony a i w trasie polecisz i na gumie jak trzeba Po SVce nikt nie broni Ci kupić SP1 lub SP2 ale od razu po 500tce nie polecam mocnego sportowego litra.
Spalanie na trasie to 7-8litrów. Miasto -8-10 (lub tryb fun gdzie zalewasz za 30 zł i jeździsz dwie godziny na kole, starty spod świateł na czerowne pole po gumie to wtedy bak starcza na 5 motogodzin)
Trasa 500km to przygotuj się na rehabilitację. Wiem co mówie. Kocham ten motocykl - swój motocykl ale nie jest to przyjazna maszyna "do życia" bynajmniej. To coś innego
On został stworzony do napier*****. Tylko wtedy czuje się normalnie - tak motocykl jak i jeździec.
SP1 - fajny sprzęt ale też typowy SS.
Baardzo dużo palą - kupel jeździ i nie chodzi tu o regulacje czy styl jazdy - spalanie to 9 do nawet 15 litrów na 100km czyli pełny bak schodzi w 150km średnio. W korkach chłodnice się grzeją i ciężko je ostudzić podczas jazdy bo są z boku. Ogólnie z tego co opisujesz to zostaw SP1 na razie i weź SV1000 - bedziesz zadowolony a i w trasie polecisz i na gumie jak trzeba Po SVce nikt nie broni Ci kupić SP1 lub SP2 ale od razu po 500tce nie polecam mocnego sportowego litra.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
no tez mnie bardzo ciekawi temat vtr sp1 lub sp2. moim zdaniem bardzo charakterny motocykl. na allegro jest kilka sztuk. przyznam sie ze na zywo jeszcze nigdy nie widziałem. jedyne info o tym motocyklu to internet no i youtube.com na przelotach dzwiek silnika ma piękny, aż ciary przechodzą. jestem ciekawe jak wypadnie w porównaniu z Suzuki Tl 1000R, moc porównywalna, ciekawe jak wlasciwosci jezdne. wiem ze Przemo_rene gustuje w V-kach bo ma TLR-a więc moze cos sie wypowie ? Juz omijając to ze po cebuli to najwyzej mozesz sobie kupic CBR 600 F4 lub Sv 650 jeśli chcesz motocykl z silnikiem V. Nie jestem zwolennikiem kupowania małych pojemnosci, jak przejezdziłeś tyle km to doswiadczenie nijako masz. Głupotą jest kupić duzy motocykl i stawiać na nim początki, poprostu sie na nim uczyc. Jak ktoś w młodosci jezdził jakąś MZ, WSK, i szalał po polach i drogach piaskowych to wiecej umie niz nie jeden gosciu ktory wychował sie w miescie i na takie nauki nie mogł sobie pozwolić.
Temat o VTR SP1 czas zacząć
Temat o VTR SP1 czas zacząć
- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
RUTRA.RD tl-a to ja sie bojÄ™
Przemo_rene o takie wypowiedzi mi chodziło! sp1 zajebiscie mi sie podoba ale właśnie obawiam się jej mocy w połaczeniu z moim doświadczeniem.
bochen_team zastanawiałem się nad cbr600f4i ale chcialbym jednak v-ke.
Dzięki za opinie i chetnie poczytam wiecej Póki co skłaniam się do odłożenia zakupu sp1 na później. Raczej bede celował w SV. No ale w sumie mam zimę na przemyślenia. A może jakieś inne typy? (w tym temacie coby nie zaśmiecać forum)
Przemo_rene o takie wypowiedzi mi chodziło! sp1 zajebiscie mi sie podoba ale właśnie obawiam się jej mocy w połaczeniu z moim doświadczeniem.
bochen_team zastanawiałem się nad cbr600f4i ale chcialbym jednak v-ke.
Dzięki za opinie i chetnie poczytam wiecej Póki co skłaniam się do odłożenia zakupu sp1 na później. Raczej bede celował w SV. No ale w sumie mam zimę na przemyślenia. A może jakieś inne typy? (w tym temacie coby nie zaśmiecać forum)
- pitti
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 29/9/2008, 11:51
- Lokalizacja: W-wa
- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
Jeździłem SP1, jak dla mnie potulna jak baranek, brak agresywności typowej dla V-twin, ale odkręcasz manetkę i czujesz że zasuwa,
ale to nic w porównaniu z Aprilią - to dopiero wymiata, Tuono 1000 przy szybkiej zmianie biegów 1-2-3 oglądasz niebo, to co masz przed sobą, niebo ... niebo, droga,
Jest dużo bardziej agresywna jak SP.
Obie lekko zmodyfikowane wydechy, mapa wtrysku.
A i tak przy Ducati to pikuÅ›
S2R 1000DS nie ma żadnej dziury z dołu, od razu idze na koło i zasuwa jeszcze lepiej jak mocniejsze tuono czy SP1 , przynajmniej takie wrażenie z jazdy.
Po za tym SP1 w porównaniu z Włoszczyzną na Brembo i 320mm tarczach nie hamuje.
Aprilia to prawdziwy V-twin 60stopni.
Honda to też L-twin
Ducati to już L-twin.
Osobiście szukałbym Aprilia Futura, bardzo wygodny turystyczny motocykl z bardzo dobrymi hamulcami i osiągami przy rozsądnym spalaniu rzędu 7-8 litrów w mieście (zależnie od stylu eksploatacji).
Natomiast jeśli chodzi o pozycję to dla przeciętnego użytkownika, nowicjusza na SS - po krótkiej jeździe zsiądzie i będzie przeklinał że go nadgarstki bolą, kwestia pozycji na motocyklu.
Na co dzień moim zdaniem powinno się szukać czegoś co będzie się w stanie utrzymać. Chyba że nie ma problemów finansowych.
ale to nic w porównaniu z Aprilią - to dopiero wymiata, Tuono 1000 przy szybkiej zmianie biegów 1-2-3 oglądasz niebo, to co masz przed sobą, niebo ... niebo, droga,
Jest dużo bardziej agresywna jak SP.
Obie lekko zmodyfikowane wydechy, mapa wtrysku.
A i tak przy Ducati to pikuÅ›
S2R 1000DS nie ma żadnej dziury z dołu, od razu idze na koło i zasuwa jeszcze lepiej jak mocniejsze tuono czy SP1 , przynajmniej takie wrażenie z jazdy.
Po za tym SP1 w porównaniu z Włoszczyzną na Brembo i 320mm tarczach nie hamuje.
Aprilia to prawdziwy V-twin 60stopni.
Honda to też L-twin
Ducati to już L-twin.
Osobiście szukałbym Aprilia Futura, bardzo wygodny turystyczny motocykl z bardzo dobrymi hamulcami i osiągami przy rozsądnym spalaniu rzędu 7-8 litrów w mieście (zależnie od stylu eksploatacji).
Natomiast jeśli chodzi o pozycję to dla przeciętnego użytkownika, nowicjusza na SS - po krótkiej jeździe zsiądzie i będzie przeklinał że go nadgarstki bolą, kwestia pozycji na motocyklu.
Na co dzień moim zdaniem powinno się szukać czegoś co będzie się w stanie utrzymać. Chyba że nie ma problemów finansowych.
Ostatnio edytowano 23/10/2010, 20:52 przez Raczek_6, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 powiem Ci ze zdziwiła mnie Twoja wypowiedź, zawsze wydawało mi sie ze VTR-a to potwór.
Jak szukałem motocykla dla siebie to równiez rozwazałem Aprilie RSV 1000, ale jakoś nie bylo do tego sprzęta przekonania, to motocykl o który trzeba bardzo dbać, regularne wymiany płynu w sprzęgle bo strasznie szybko sie brudzi, odpowietrzanie, trzeba urzyc duzej siły zeby zaciągnąć klamke sprzegła ( pomimo tego ze jest hydrauliczne i powinno chodzic na jeden palec). No i najgorsze jest to że chlopcy w dresach na swoich R1 chyba zawsze bedą RSV wyprzedzać. Ale ja lubie charakterne motocykle i napewno o czymś takim pomysle ...
Jak szukałem motocykla dla siebie to równiez rozwazałem Aprilie RSV 1000, ale jakoś nie bylo do tego sprzęta przekonania, to motocykl o który trzeba bardzo dbać, regularne wymiany płynu w sprzęgle bo strasznie szybko sie brudzi, odpowietrzanie, trzeba urzyc duzej siły zeby zaciągnąć klamke sprzegła ( pomimo tego ze jest hydrauliczne i powinno chodzic na jeden palec). No i najgorsze jest to że chlopcy w dresach na swoich R1 chyba zawsze bedą RSV wyprzedzać. Ale ja lubie charakterne motocykle i napewno o czymś takim pomysle ...
- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
R1 ze startu nie wyprzedza RSV Mille, po za tym Aprilią robisz większą furorę na mieście niż pan w Dresie.
Że tak powiem wyraziłem swoje subiektywne odczucia.
Nie mówię że SP1 jest słaba tylko że jak to Honda ma bardziej przyjazną charakterystykę oddawania mocy.
Że tak powiem wyraziłem swoje subiektywne odczucia.
Nie mówię że SP1 jest słaba tylko że jak to Honda ma bardziej przyjazną charakterystykę oddawania mocy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
hehe, tl mógłby mnie zabić zanim zdążył by mnie wzmocnić
Raczek widziałem że w jakims innym wątku na pytanie czy możesz polecić pewnych sprzedawców moto na południu, odpowiedziałeś że tylko Wawa i okolice. Podpowiesz kogoś? Tu albo na priv.
pozdro
Raczek widziałem że w jakims innym wątku na pytanie czy możesz polecić pewnych sprzedawców moto na południu, odpowiedziałeś że tylko Wawa i okolice. Podpowiesz kogoś? Tu albo na priv.
pozdro
- pitti
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 29/9/2008, 11:51
- Lokalizacja: W-wa
Mam podobny problem jak ty, z tym że ja celuję w vfr800. Może też powinieneś się przyjrzeć temu sprzętowi, myślę że ładnie by się wpasował w twoje wymagania, wiarę wygodny i powera też ma słusznego.
poszukuje cb 500 lub er5
- cycu9104
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 26/7/2009, 13:04
- Lokalizacja: Krasne/Rzeszów
vfr hmm, myślałem o niej i w sumie nie ograniczam się w wyborze poza kwestią kasy. Szczerze to wolałbym v2 zamiast v4 ale opinie zbiera bardzo dobre. Tylko że vfr jest bardzo dobra a sp1 jest zajebista. To różnica subiektywna. Nic na to nie poradzę
- pitti
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 29/9/2008, 11:51
- Lokalizacja: W-wa
SP1
Jeżdżę Tym sprzętem na co dzień i polecam... Polecam ale doświadczonym motocyklistom.
Spalanie... hmmm w trasie do 7l jeśli nie przekraczas 150km/h. A jeśli lubisz dynamiczniejszą i szybszą jazdę to nawet 11 ;<
W korkach się grzeje, ale bez przesady, powietrze doprowadzone wlotami do chłodnic świetnie zmniejsza temp silnika.
W zakrętach to bajka- ten środek ciężkości, waga, krótki rozstaw osi sprawiają, że nie ma lepszych w zakrętach...
A co do mocy- montujesz power commandera i nie ma agresywniejszej bestii...
Dłuższe wyprawy? Hmmm, ja często weekendami robię ponad 500km i plecy troszkę dają znać, że nie ta pozycja... Ale z drugiej strony nie ma tragedii...
Pozdro
Spalanie... hmmm w trasie do 7l jeśli nie przekraczas 150km/h. A jeśli lubisz dynamiczniejszą i szybszą jazdę to nawet 11 ;<
W korkach się grzeje, ale bez przesady, powietrze doprowadzone wlotami do chłodnic świetnie zmniejsza temp silnika.
W zakrętach to bajka- ten środek ciężkości, waga, krótki rozstaw osi sprawiają, że nie ma lepszych w zakrętach...
A co do mocy- montujesz power commandera i nie ma agresywniejszej bestii...
Dłuższe wyprawy? Hmmm, ja często weekendami robię ponad 500km i plecy troszkę dają znać, że nie ta pozycja... Ale z drugiej strony nie ma tragedii...
Pozdro
FOUR WHEELS CAN MOVE BODY, BUT TWO MOVE SOUL...
- Pretorian1990
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 15/11/2010, 22:41
Też polecam smoka.
O wypadach we 2 siÄ™ nie wypowiem, bo mam przerobiony zadupek na 1os.
Miasto: 10-11, trasa 7-8.
Co do tras, to powyżej 1h w siodle i zaczyna się robić nieciekawie.
A jak zobacze Cie z tekstylnymi sakwami na niej, to gwozdz w bak
O wypadach we 2 siÄ™ nie wypowiem, bo mam przerobiony zadupek na 1os.
Miasto: 10-11, trasa 7-8.
Co do tras, to powyżej 1h w siodle i zaczyna się robić nieciekawie.
A jak zobacze Cie z tekstylnymi sakwami na niej, to gwozdz w bak
V rulez.
-
Kohelet - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
- Lokalizacja: SP1 / wrocek
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości