Koszta co wybrać
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Koszta co wybrać
Więc tak
Chce na początek sprzęt do zabawy nauczyć się jeździć może troche stuntu itd nie zależy mi na wielkich prędkośćiach upatrzone mam Yamaha DT 125 / 80 / 50
Yamaha TDR 125
Derbi Sedna 50
Yamaha XT 600
Problem z tym że mam do wydania max 4000 zł i niestety nie wiem co będzie najlepsze chodzi mi o koszty utrzymania oraz remontów.
Co do sedny nie jestem przekonany bo wydaje się być za mała dla mnie 80 kg mast + 177cm wzr
Chce na początek sprzęt do zabawy nauczyć się jeździć może troche stuntu itd nie zależy mi na wielkich prędkośćiach upatrzone mam Yamaha DT 125 / 80 / 50
Yamaha TDR 125
Derbi Sedna 50
Yamaha XT 600
Problem z tym że mam do wydania max 4000 zł i niestety nie wiem co będzie najlepsze chodzi mi o koszty utrzymania oraz remontów.
Co do sedny nie jestem przekonany bo wydaje się być za mała dla mnie 80 kg mast + 177cm wzr
- xomrk
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 6/11/2009, 15:37
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Za niegługo? Czyli w przyszłym roku czy jak? Zrób prawko i kupuj XT 600.
Na sende raczej nie byłbyś za duży... wysoki nie jesteś, wagowo też nie ma tragedii.
Na sende raczej nie byłbyś za duży... wysoki nie jesteś, wagowo też nie ma tragedii.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
jak ma być tanio i wesoło to jednak stawiałbym na 2T.
TDR na asfalt, DTkiem w teren.
Jak coś Ci się sypnie w XT np. głowica, to możesz ją zezłomować, bo nie opłaci się jej robić. W dodatku będziesz szukał moto które mają >16 lat, a w terenie robi to różnicę.
2T są tak łopatologiczne, że sam jesteś w stanie wszystko poskładać, w dużo mniejszej kasie. Ceny w stosunku do rocznika o wiele bardziej zachęcające niż w 4T. Masa też na plus dla 2T.
Jeżeli w dodatku DT, czy TDR będą zablokowane to o remontach możesz zapomnieć.
polecam http://www.yamahadt.info/
TDR na asfalt, DTkiem w teren.
Jak coś Ci się sypnie w XT np. głowica, to możesz ją zezłomować, bo nie opłaci się jej robić. W dodatku będziesz szukał moto które mają >16 lat, a w terenie robi to różnicę.
2T są tak łopatologiczne, że sam jesteś w stanie wszystko poskładać, w dużo mniejszej kasie. Ceny w stosunku do rocznika o wiele bardziej zachęcające niż w 4T. Masa też na plus dla 2T.
Jeżeli w dodatku DT, czy TDR będą zablokowane to o remontach możesz zapomnieć.
polecam http://www.yamahadt.info/
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
szukal bym raczej cos do 125 w 2t w razie czego naprawa to nie staraszne koszta a i moc do ogarniecia 600 to troche juz sporawo i bedzie napewno pare kg wiecej wazyla
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości