k2 vs k3 600cm3
Posty: 10
• Strona 1 z 1
k2 vs k3 600cm3
Witam.
Posiada ktos informacje czym rozni sie gixxer k2 od k3? Slyszalem, ze wersja z roku 2003 jest zrobiona "od podstaw". Jakies zmiany w prowadzeniu/silniku?
Jak z prowadzeniem w winklach owym moto? Zjada f4i?
Posiada ktos informacje czym rozni sie gixxer k2 od k3? Slyszalem, ze wersja z roku 2003 jest zrobiona "od podstaw". Jakies zmiany w prowadzeniu/silniku?
Jak z prowadzeniem w winklach owym moto? Zjada f4i?
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Między sześćsetkami k2i k3 nie ma różnicy. Duża różnica jest ale tylko w tysiącach.
Co do różnicy w winklach to teoretycznie k1-k3 ma ostrzejszą geometrie, łatwiej się przerzuca... itd.. ale jak nie robisz wypadów na tor to i tak nie będzie to miało znaczenia.
Co do różnicy w winklach to teoretycznie k1-k3 ma ostrzejszą geometrie, łatwiej się przerzuca... itd.. ale jak nie robisz wypadów na tor to i tak nie będzie to miało znaczenia.
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
k1, k2, k3 w 600 to to samo. Ostro poprawiony i nieco spedalony był dopiero k4. K1 miał nieco agresywniejszą charakterystykę silnika.
Temat już był parę razy swoją drogą
Jak na f4i siedzi ktoś kto trochę lepiej jeździ, albo ma lepsze opony to go nie zjesz
Temat już był parę razy swoją drogą
Jak na f4i siedzi ktoś kto trochę lepiej jeździ, albo ma lepsze opony to go nie zjesz
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
miałem f4i, mam k2 600. Odnośnie wchodzenia w zakręty na hodzie przychodzi to lepiej i dużo łatwiej, w porównaniu do niej gsxr to kloc, i dużo ciężej sie nim na początku złożyć niż f4i. Jest po prostu trudniejszy w prowadzeniu. Odnośnie różnic to k3 w porównaniu do k2 ma światła awaryjne i na stale włączone światła mijania. Nie wiem czy też nie ma automatycznego już ssania. Odnośnie dynamiki k4 do k1-3, starszy model jest troche mocniejszy i elastyczniejszy silnik jest naprawde super, dynamiką ustępuje mu nawet, chodź dość nieznacznie r6 2003-2005.
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
C-bool napisał(a):Supermoto! Do gumowania najlepsze, a i ciasne winkle bierze lepiej niż te sporty :-]
To ma czasami smigac z srednimi predkosciami, gumowanie to takie urozmajcenie jazdy, ktore zapewne szybko mi sie znudzi. Gixxer vs f4i!
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
gix k1,k2,k3 to to samo malo wygodnie jak dla mnie duzo lepsza pozycja byla na tzw sradzie dlatego wybral bym srada 750 z ostatniego roku produkcji f4 latalem ale nie f4i za blisko kiera jak dla mnie i wcale nie taki wygodny wygodny to jest ale thundercat
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości