Zobacz wÄ…tek - k2 vs k3 600cm3
NAS Analytics TAG

k2 vs k3 600cm3

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

k2 vs k3 600cm3

Postprzez rossavu » 10/10/2010, 19:47

Witam.
Posiada ktos informacje czym rozni sie gixxer k2 od k3? Slyszalem, ze wersja z roku 2003 jest zrobiona "od podstaw". Jakies zmiany w prowadzeniu/silniku?

Jak z prowadzeniem w winklach owym moto? Zjada f4i?
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51


Postprzez Gregorgsxr » 10/10/2010, 21:01

Między sześćsetkami k2i k3 nie ma różnicy. Duża różnica jest ale tylko w tysiącach.

Co do różnicy w winklach to teoretycznie k1-k3 ma ostrzejszą geometrie, łatwiej się przerzuca... itd.. ale jak nie robisz wypadów na tor to i tak nie będzie to miało znaczenia.
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA


Postprzez zadzior » 10/10/2010, 21:12

Zjada f4i.
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Invi » 10/10/2010, 21:28

k1, k2, k3 w 600 to to samo. Ostro poprawiony i nieco spedalony był dopiero k4. K1 miał nieco agresywniejszą charakterystykę silnika.

Temat już był parę razy swoją drogą :P

Jak na f4i siedzi ktoś kto trochę lepiej jeździ, albo ma lepsze opony to go nie zjesz :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez krzysztofgs500 » 10/10/2010, 22:05

miałem f4i, mam k2 600. Odnośnie wchodzenia w zakręty na hodzie przychodzi to lepiej i dużo łatwiej, w porównaniu do niej gsxr to kloc, i dużo ciężej sie nim na początku złożyć niż f4i. Jest po prostu trudniejszy w prowadzeniu. Odnośnie różnic to k3 w porównaniu do k2 ma światła awaryjne i na stale włączone światła mijania. Nie wiem czy też nie ma automatycznego już ssania. Odnośnie dynamiki k4 do k1-3, starszy model jest troche mocniejszy i elastyczniejszy silnik jest naprawde super, dynamiką ustępuje mu nawet, chodź dość nieznacznie r6 2003-2005.
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59

Postprzez rossavu » 11/10/2010, 16:59

zalezy mi na moto, ktore przyjemnie sie prowadzi - mysle nad f4i/gsxr. Osiagi malo mnie interesuja... Na razie chce sie pobawic w winkle + gumowanie.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez C-bool » 11/10/2010, 17:07

Supermoto! Do gumowania najlepsze, a i ciasne winkle bierze lepiej niż te sporty :-]
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez rossavu » 11/10/2010, 17:25

C-bool napisał(a):Supermoto! Do gumowania najlepsze, a i ciasne winkle bierze lepiej niż te sporty :-]


To ma czasami smigac z srednimi predkosciami, gumowanie to takie urozmajcenie jazdy, ktore zapewne szybko mi sie znudzi. Gixxer vs f4i!
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez RUTRA.RD » 14/10/2010, 12:31

gix k1,k2,k3 to to samo malo wygodnie jak dla mnie duzo lepsza pozycja byla na tzw sradzie dlatego wybral bym srada 750 z ostatniego roku produkcji :) f4 latalem ale nie f4i za blisko kiera jak dla mnie i wcale nie taki wygodny wygodny to jest ale thundercat
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Invi » 14/10/2010, 13:14

Rossavu nie ma co pie****** na forum. Musisz się po prostu przymierzyć i najlepiej przejechać na F4 i K1.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê