Landryss25 napisał(a):Te 6000zł różnicy w cenie to dość sporo zwłaszcza że planujesz turystykę i motocykl trzeba będzie doposażyć w różne akcesoria. Jeśli pieniądze mają dość duże znaczenie na to który wybierzesz to bierz kawę i ją trochę ,,ubierz".
Mam na to troche inny punkt zapatrywania. Do F 800 ( bo o tym mowa ) mozna dostac wiecej akcesoriow roznych firm nie tylko oryginalnych BMW. Szperajac po sezonie mozna znalesc juz moto z kuframi.
W przypadku Versus'a asortyment jest biedny i zadko mozna dostac cos uzywanego ktore/ych w przypadku BMW na ebay'u.de jest wiecej.
Kupujac BMW musisz wziasc pelna opcje czyli z ABS'em dosc ciezko sprzedaje sie go pozniej bez.
Landryss25 napisał(a):Jeśli kasa nie gra roli to bierz GS wersję 800. Niech nikogo nie zmyli że jeden to 650 a drugi to 800, w obydwu pojemność jest taka sama a zmieniona jest jedynie charakterystyka silnika. Lepszy moment obrotowy na trasie się przyda. Jest ona też trochę lepiej wyposażona.
Poprzednia formy F 650 GS ( jednocylindrowiec rotax'a jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, wybacza wlasciwie wszystko poza zbyt niskimi obrotami na danym biegu
.
O ile mnie pamiec nie myli to byly produkowane do chyba zeszlego roku ( lub 2 lat wstecz ) Nowa wersja modelu mimo, ze nazywa sie F 650 GS Ma dwucylindrowy silnik o poj. 800 ccm.